m.
door m.verhulst Nov 24, 2011 om 13:12
Geldzaken & recht

Dienst verlening rabobank/interpolis

Goede middag.ik had eens een vraag, ik heb een alles in 1 polis bij interpolis.
ik betaal daarvoor aan de rabobank 19,39 p/m dienstverlenigs kosten??

vraag:waarvoor zijn die kosten,welke diensten leveren zij mij daarvoor?? das wel ff 232.68 per jaar aangezien ik deze verzekeringal meer als 10 jaar heb,en misschien drie keer gebruik heb gemaakt van deze verzekering.vindt ik dit erg veel geld???

953 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

loreleigil
door loreleigil - Nov 24, 2011 om 13:17
678 Antwoorden / 3 Vragen
0

Heeft u dit al nagevraagd bij de Rabobank of Interpolis? Ik zie op de site van de Rabobank dat zij dit zien als bemiddelingskosten. Die zouden wat mij betreft niet maandelijks moeten worden gerekend, omdat je niet elke maand hoeft te bemiddelen bij een verzekeringsmaatschappij. Maar dat is puur mijn mening. Als ik u was, zou ik contact opnemen met de Rabobank en/of Interpolis.

wo
door wolkie - Nov 24, 2011 om 14:25
49 Antwoorden / 4 Vragen
0

Toevallig is de Rabobank bezig met een offerte voor mij te maken met al mijn verzekeringen op 1 polis. Ik heb het dus meteen even nagevraagd. Voorheen zaten de kosten in de premie verwerkt, tegenwoordig moet de klant alle kosten apart kunnen zien en vandaar dat het nu apart wordt berekend. En ipv dat je het maandelijks via je premie betaald betaal je het nu dus apart.

rabobank
door rabobank - Dec 5, 2011 om 16:41
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=loreleigil schreef op donderdag 24 nov 2011, 13:17]Heeft u dit al nagevraagd bij de Rabobank of Interpolis? Ik zie op de site van de Rabobank dat zij dit zien als bemiddelingskosten. Die zouden wat mij betreft niet maandelijks moeten worden gerekend, omdat je niet elke maand hoeft te bemiddelen bij een verzekeringsmaatschappij. Maar dat is puur mijn mening. Als ik u was, zou ik contact opnemen met de Rabobank en/of Interpolis.

Beste M. verhulst,

U kunt inderdaad het best contact opnemen met uw lokale bank om dit te bepreken.

Met vriendelijke groeten,

Rabobank Nederland

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer