in
door ingwils Mar 13, 2016 om 19:19
Geldzaken & recht

Door een wijziging in het betaalsysteem van ZIGGO worden incasso een week eerder

Doordat ZiGGO eeen wijziging in hun betalingssysteem heeft doorgevoerd staat de incasso een week
eerder gepland dat de vorige. Er zit nu 3 weken tussen de twee betalingen. Mag Ziggo dit doen zonder dat
ik op de hoogte ben gebracht. Heb telefonisch kontact gehad. 

We zouden nog een brief krijgen maar ik heb het idee dat de brief komt nadat de incasso heeft plaats gevonden.
77,45 euro voor 3 weken een pakket ipv 77,45 per maand.

Wat raden jullie mij aan. Stopzetten de incasso en later betalen 
?

1378 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Mar 13, 2016 om 19:24
4179 Antwoorden / 10 Vragen
1

Ik heb ruim een maand geleden die betreffende brief al gehad. Weet u zeker dat u die niet over het hoofd heeft gezien.
En nee, terugboeken is zeer onverstandig, tenzij u natuurlijk op extra incassokosten zit te wachten?

getty
door getty - Mar 13, 2016 om 19:25
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

En u bent toch blijkbaar al op de hoogte? Wat is nou het probleem? Die paar dagen vroegere afschrijving?

marita567
door marita567 - Mar 13, 2016 om 19:30
1576 Antwoorden / 17 Vragen
1

Hallo Ingwils , 

Mijn factuur komt opeens eerder, hoe kan dat?

Door een wijziging in ons betaalsysteem kan het zijn dat we je eerder, dan je gewend bent, een factuur sturen. Het moment waarop we de betaling verwachten of afschrijven schuift hierdoor naar voren. Dat is het. Verder verandert er niets

Bron : Ziggo.nl 

Wat is het probleem als u achteraf nog de brief krijgt , betalen moet u toch .

diumenge
door diumenge - Mar 13, 2016 om 19:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen
2

Het is natuurlijk niet 77,45 voor drie weken i.p.v. een maand, het is nog steeds het bedrag voor een maand. Alleen eerder geincasseerd.


ja
door janf43 - Mar 14, 2016 om 10:35
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

Op uw factuur staat duidelijk welke periode het betreft. U betaalt niet meer, alleen een paar dagen eerder.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer