Begin mei 2014 heb ik een Senseo Duo Latte koffie pad apparaat aangeschaft. Om gebruik te kunnen maken van de toen geldende cashback aktie van € 50,= heb ik de nodige paperassen ingevuld. En de kassabon + streepjescode van de verpakking opgestuurd naar Senseo in Maastricht. De aktie liep tot 1 juli 2014. Tot op heden niets meer vernomen van Senseo, ook niet na een aantal mailtjes van mijn kant. Heeft er iemand, die ook mee deed aan dezelfde Senseo cashback aktie, al geld retour ontvangen ?
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Bij die Cashbackfirma in Mestreech hoef nu niet meer aan te kloppen, die zullen hun bedrijfsimage in het zand steken, actie is beëindigd en wij hebben met de opdrachtgever de balans opgemaakt.
Ja, duurde een week of 4 voordat het op de bank stond. Zonder problemen afgehandeld. Maar als ik meedoe met zulke dingen schrijf ik het in de agenda zodat ik het niet kan vergeten en als ik na 6 weken niets binnen zou hebben zou ik dan al aan de bel trekken, niet nadat de actie is afgelopen.
wvenend Wij hebben ook een Senseo apparaat gekocht,na een paar weken krgen wij de boodschap dat de streepjescode van onder de doos er niet bij zat ,of ik die nog maar even op wilde sturen. Dat had ik dus al gedaan en heb dat in een email aangegeven en hetzelfde heb ik alsnog weer opgestuurd,de copies had ik liggen,dat is alweer 1 1/2 week geleden.Op de email hoor ik niets en op de bank staat ook niets,bij ons ging het om € 69,95 en retour na opsturen € 20,- Gekocht op zondag in de stede bij Blokker 27-07 '14 Ook alles naar Maastricht gestuurd 2 maal,ik heb gevraagd of ze de postzegel ook willen vergoeden,daar mijn scanner kapot was en ik alles moest kopieeren en opsturen per post. De eerste keer ging het wel met het antwoordnummer per brief Mijn eerste Senseo ging kapot op zondag bij mijn eerste kopje,vandaar op zondag gekocht in den Haag.Maar je hoort of ziet dus niets van ze
Koop een Senseo ,dan wordt je bedrogen,leuke actie :cashback coupon
Als ik mijn geld terug heb zal ik het aangeven,maarmensen koop geen aanbieding voordat ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug heb. Het verkoopt wel lekker,maar ze komen hun belofte niet na
wvenend Helaas je kunt naar je geld fluiten,de actie is inmiddels gesloten en ze kunnen niks meer controleren. Ze doen het af met sorry,met vr. groeten Douwe Egberts
Misschien moet Kassa toch eens aandacht besteden aan cash back acties?! Ik heb maanden, bijna letterlijk, moeten vechten om van Nespresso club de korting terug te krijgen op mijn Nespresso machine.
Dat zou wel moeten,als je vandaag een apparaat koopt kan morgen de acte afgelopen zijn,maar je stuurt de handel wel op en dan zeggen ze dat het niet klopt,je reageert gelijk en had alles correct opgestuurd en een copie bewaard van alles.Stuurd dat alles hetzelfde nog een keer op en de actie is verlopen.Leuk verhaal voor het landelijk dagblad,dit is toch te gek voor woorden.Denk je een leuke korting te krijgen van 20 euro,ja nada. Zo kan ik ook verkopen,voortaan boter bij de vis,gelijk die 20 euro in de portemonnaie.
boxlnl, probeer bijgaande site. Ik heb ook lang moeten wachten op de cashback (was het eigenlijk al vergeten) en na allerlei emails gestuurd te hebben naar blokker-philips kreeg ik onderstaande site dit lukte. Veel succes.
Ik wacht even af of Kassa hier nog op reageerd,ik neem aan dat die dit ook lezen en wat die ermee doen?Zo'n grote zaak die het er zo bij laat zitten,daar wil je toch niet meer kopen? Ik bedoel niet Blokker,maar waar het Senseo apparaat vandaan komt Of ze maken het goed zoals het behoort of wij als klant laten ze stikken!
Heb zo'n apparaat niet . Dus ook geen cash back. Vind de koffie ervan nog steeds niet te drinken. Zet het op de oude vertrouwde manier , veel lekkerder.
Ook ik heb meegedaan aan die actie van Senseo, en kreeg keurig netjes het geld op mijn rekening gestort. Ik weet dat mijn broer 2 van die Senseo's heeft gekocht, en die heeft ook gewoon het geld retour gekregen .Dus bij ons geen problemen.
Ik heb het voor mn moeder gedaan. Ging om 20,-. Alles opgestuurd en kreeg vervolgens ook een mail van douwe-egberts@consumercare.info:
quote Wij hebben je aanvraag ontvangen. Helaas hebben wij je aanvraag (nog) niet kunnen honoreren vanwege onderstaande reden:
- Helaas heeft u geen of geen juiste kopie van uw kassabon meegestuurd. - De aankoop is gedateerd buiten de actieperiode. Je komt dus helaas niet in aanmerking voor deelname. - Het opgegeven rekeningnummer was niet of niet goed ingevuld.
Indien gegevens niet juist of niet volledig zijn, verzoeken wij je deze ontbrekende gegevens spoedig aan ons door te geven. Je kan dit dan gewoon per email (ingescand) toesturen naar douwe-egberts@consumercare.info. Mocht je het toch liever per post inzenden kan dat ook:
Met vriendelijke groet, Douwe Egberts Nederland B.V. unquote
Ik wist zeker, dat ik alles wat zij wilden hebben goed had opgestuurd. Uiteraard wel een kopie opgestuurd. Alles nog maar eens ingescant en opnieuw gestuurd. Uiteindelijk goedgekomen.
Het is daar kennelijk dus een administratief zootje. Als ze wel weten, dat je iets hebt opgestuurd, maar ze weten niet meer wat, dan zijn ze het gewoon kwijt geraakt. Meer kan ik er niet van maken.
Hou ook niet van dit soort acties. Ze maken het bewust heel bewerkelijk en/of hopen dat je het vergeet. Laat de winkelier het geld maar terughalen bij de fabrikant i.p.v. de consument.
[quote=bobxlnl schreef op donderdag 4 sep 2014, 20:55]Begin mei 2014 heb ik een Senseo Duo Latte koffie pad apparaat aangeschaft. Om gebruik te kunnen maken van de toen geldende cashback aktie van € 50,= heb ik de nodige paperassen ingevuld. En de kassabon + streepjescode van de verpakking opgestuurd naar Senseo in Maastricht. De aktie liep tot 1 juli 2014. Tot op heden niets meer vernomen van Senseo, ook niet na een aantal mailtjes van mijn kant. Heeft er iemand, die ook mee deed aan dezelfde Senseo cashback aktie, al geld retour ontvangen ?
Eind januari en begin februari 2015 heb ik voor mijzelf en mijn zoon een ?#?Philips? Senseo Latte Duo HD7857/50 - Titanium Zwart à 169,- per stuk gekocht. ?#?Senseo?# had een teruggaafactie van € 50,- . Leuk aanbod nietwaar. Bonnen en streepjescode van de dozen apart van elkaar opgestuurd. Wat er ook kwam niet de € 50,- . Ik gisteren nogmaals mijn rekening nagekeken en mijn zoon ook. Noppie nada.... Heb ik gisteren een klacht ingediend en kreeg vanochtend één of andere callcenter medewerkster die me in gebrekkig Nederlands probeerde af te zeiken met de melding dat ik binnen 6 weken had moeten reageren. Hier ga ik dus niet mee akkoord. Ze proberen me nu € 100,- door mijn neus te boren. Toen ik de dame haar naam vroeg weigerde ze die te geven en hing op. Ben benieuwd of anderen dit ook meegemaakt hebben. Kan me echt niet voorstellen dat dit "toevallig" alleen bij ons gebeurd.
Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten. Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig????
Lees meer
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren.
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de
...
Lees meer
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen. Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde. Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Hallo allemaal, Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen. Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer