Th
door Theo erents Mar 31, 2023 om 13:12
Geldzaken & recht
Ecoignet betrouwbaar

Het krediet van Ecoignet groupe is dit een betrouwbare partij kan ik dit afsluiten

2014 9 Rapporteer

sira
door sira - Mar 31, 2023 om 13:19
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Uw bijgevoegde foto is onleesbaar (bewogen?).

Ik ken ze niet, maar ik heb dan ook geen kredieten of leningen, kan dus daar aan liggen.
Op internet kan ik er ook niets over vinden, zou dus denken dat het een Frans bedrijf is, ook aan de naam te zien. Dus als u een krediet wil afsluiten, waarom dan zo ver?

Misschien dat er straks forummedewerkers reageren die Ecoignet wel kennen, maar persoonlijk zou ik niet met ze in zee gaan. Persoonlijk zou ik ook geen krediet afsluiten, mede gezien de rente, want dat kan iemand ook in de problemen brengen.

ro
door ronny530 - Mar 31, 2023 om 13:19
2841 Antwoorden / 41 Vragen

De foto is onleesbaar en als u het niet vertrouwd zeker niet aan beginnen.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Mar 31, 2023 om 13:22
1843 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Theo,

Op trustpilot zie ik veel positieve, maar 1 negatieve review (zie bijgevoegde foto).

Klik op de volgende link:

https://nl.trustpilot.com/review/krediet.nl

marita5
door marita5 Mar 31, 2023 om 14:18
11592 Antwoorden / 15 Vragen

@GA , de site waar u naar verwijst heeft niks te maken met de site van Ts .

sira
door sira Mar 31, 2023 om 14:33
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Die reviews gaan niet over Ecoignet.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Mar 31, 2023 om 23:07
1843 Antwoorden / 31 Vragen

@Marita & Sira,

Ik zie inderdaad de naam "Ecoignet" niet meer op de site....

Zou het kunnen, dat iemand de naam heeft weggehaald?

Ik zal voortaan  ook meteen een screenshot maken met de naam ergens in de tekst op zo'n site.

va
door vanlotjegetikt - Mar 31, 2023 om 13:25
809 Antwoorden / Vragen

Ik  kom ergens in Ukkel terecht  als ik Goegel translate gebruik.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 31, 2023 om 13:31
7281 Antwoorden / 3 Vragen
va
door vanlotjegetikt Mar 31, 2023 om 13:42
809 Antwoorden / Vragen
Mabelle
door Mabelle Mar 31, 2023 om 14:24
537 Antwoorden / 1 Vragen

Wat heeft een milieuvignet voor Frankrijk met een kredietverstrekker te maken?

marita5
door marita5 - Mar 31, 2023 om 14:09
11592 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Theo Erents ,

Bezint voordat ge begint .

Wij zijn een betrouwbaar bedrijf , met meer dan 25 jaar ervaring !!!!

Vaste rente van 3,00%. De facultatieve verzekeringskosten voor een kredietnemer bedragen € 11,20 per maand, op te tellen bij het maandbedrag;

Deze site is geregistreerd op 22 - 2 - 2023 , amper 37 dagen oud .
Adres op de site is in Ukkel Brussel , maar als je klikt op contact , kom je uit : Canada en Verenigde Staten .

Waarschuwing

Een krediet verplicht u en moet worden terugbetaald. Controleer uw terugbetalingscapaciteit voordat u zich vastlegt.

Advies : ver vandaan blijven

Zie ook deze link ,

https://www.scamadviser.com/check-website/ecoignetgroupe.com/

sira
door sira Mar 31, 2023 om 14:39
2454 Antwoorden / 24 Vragen

Dan ligt Canada inderdaad voor de hand i.v.m. de Franse bedrijfsnaam.

Ik wilde al reageren met "ver vandaan blijven", maar dat heb je zelf al ingevuld.

mahadma
door mahadma - Mar 31, 2023 om 15:45
11652 Antwoorden / 51 Vragen

Lenen gaat snel, terugbetalen duurt lang, bedenk dat wel. U weet dat de maanden met lening korter duren als maanden zonder lening ..........in uw gevoel.

mi
door miennaamishaaz - Mar 31, 2023 om 22:39
725 Antwoorden / 1 Vragen

heeft u deze brief in uw brievebus gekregen.

dan gewoon bij het oud papier. een betrouwbaar bedrijf benadert u nooit ongesolliciteerd

1paul
door 1paul - Apr 1, 2023 om 08:38
3260 Antwoorden / 0 Vragen

blijf ver weg van dit soort partijen, meestal (altijd)  zit er ergens een flinke adder onder het gras!!!!