ag
door agnesnico Sep 16, 2008 om 22:32
Geldzaken & recht

Email processing

hallo

heeft iemand wel eens gehoord van email processing? en wat zijn de ervaringen. het voor zo mooi voorgeschoteld maar als je verder leest vind ik allemaal een beetje vaag. Is er iemand die er meer vanaf weet?

gr

481 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 00:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag AgnesNico,

Als iemand iets aanduidt als gemakkelijk geld verdienen, dan moet je juist het tegendeel denken. Wees heel sceptisch!
Vooral als je eerst geld moet betalen om er aan te kunnen(mogen) beginnen, dan moet je het gelijk deleten. Of betalen voor een programma om dat werk te gaan doen: NIET DOEN!

Om je een idee te geven wat het behelst, zie:

http://www.istats.nl/t/?cid=32777

Hardware ERror MAN

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

@agnesnico

http://totalnetbiz.net/

Ken het niet, dus de surfplank erbij gepakt.

Lijkt me een vorm van spam verspreiden. In ieder geval een ergerlijk iets waar je mensen mee moet/gaat lastig vallen!!

Eerst $32,95 overmaken om te kunnen beginnen?

"You will easily be able to make $1000,00 weekly, depending on how hard you work".

Zegt mij genoeg! Niet aan beginnen dus. Rotzooi!!

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 00:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hahahahahah "klick the Paypal button to join" [the club of suckers that we robbed blind].

ve
door verwijderd - Sep 17, 2008 om 00:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je er meer van wilt weten heb ik wat te lezen voor je.

E-mails beantwoorden

Als ik dit allemaal lees dan heb ik mijn leven toch eventjes verkeerd ingedeeld, maar aan de andere kant heb ik gelukkig geen $-$ in mijn ogen.

Wees wijs en denk je alleen rijk want op deze manier worden doe je het echt niet.
Blijf gezond denken is beter, groet, Rebel

ve
door verwijderd - May 14, 2009 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is mij inmiddels duidelijk geworden dat er verschillende e-mails verwerken concepten op de markt zijn. Bij de één moet je adverteren, bij de ander komen de mails automatisch je mailbox binnen. Maanden geleden een affiliate geworden van http://starturl.com/wsspu. Dat wil zeggen dat ik dit promoot en geld verdien per sale.

Zo werkt affiliate marketing: http://ezinearticles.com/?Affiliate-Marketing-Explained&id=300675

Het is fantastisch om met affiliate marketing geld te verdienen vanuit huis. Leuk thuiswerk om te doen omdat je geen geld moet betalen om te kunnen beginnen met geld verdienen.

Ik ben nu een tijdje affiliate en het bevalt me prima. Wilt u weten hoe affiliate marketing precies werkt en wat u moet doen om te beginnen? Ik ben er via dit artikel achter gekomen hoe ik moest starten http://starturl.com/utdqr

Het is heel wat anders dan e-mail processing, maar het werkt op z'n minst even goed! Behalve het verwerken van e-mails en affiliate worden zijn er nog veel manier om thuis een goed inkomen uit internet te halen: http://starturl.com/xorix
als affiliate: http://starturl.com/mbwau

ve
door verwijderd - May 14, 2009 om 14:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

En je denkt echt serieus dat hier nog mensen intrappen? Iedereen weet toch al wat dit concept inhoudt... Je betaalt 25 euro, en krijgt een document thuisgestuurd waarin staat: Kopieer dit document en verkoop het aan andere mafkezen voor 25 euro. Als je dat 6x per dag lukt heb je inderdaad 150 euro...

Helaas lukt dat alleen degene die bovenaan de keten staat, zoals bij alle MLM varianten. Noem het e-mail processing, noem het een affiliate program, het is en blijft een veredelde en veel te dure kettingbrief!!!

ve
door verwijderd - May 16, 2009 om 10:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spammen voor eigen toko is op Kassa niet toegestaan.