ma
door maartjesterk Apr 8, 2010 om 11:00
Geldzaken & recht

Firma gewinn Service

ik heb vandaag bericht van dr.Schuster en zn. fin.dienstverl. gekregen dat ik gegarandeerd 556,00 zal ontvangen in kontanten. kan het zelf niet geloven maar zou wel leuk zijn
is dit weer een oplichtingspraktijk??
of zijn dit vergoedingen van eerder gemaakte reisjes?kontakt gehad met [edit - redactie] en zij zei dat het echt was???

1954 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wie is dr Schuster en waarom krijg je dat geld.
Wat bedoel je met eerder gemaakte reisjes?
Wat moet je ervoor doen om dit geld te krijgen.
Klopt dat telefoonnummer wel, moet dat niet 06 zijn ipv 05.
Heb je een brief gekregen dat je dat geld krijgt of een mail of een telefoontje.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

In contanten? Lijkt mij hoogst ongebruikelijk.

Naam bedrijf, adres bedrijf, inschrijving bij Kvk bekend?
Reden donatie bekend?
Welke gegevens moet u verstrekken voordat u dit bedrag in handen krijgt?

Deze aanbieding zou bij mij onder Red Alert vallen. Mogelijk phishing mail.

Als bovengenoemde vragen niet door mij beantwoord kunnen worden hou ik het op mogelijk frauduleus handelen.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo sonjaatje
Nee ik heb een brief gehad met alle gegevens het enige wat ik moet doen is letterlijk komen en geld in ontvangst nemen dit zou gebeuren in Kleve deutsland
alwaar we kostenloos naar toegebracht zouden worden te mooi om waar te zijn.
wij zijn wel eens met dag reisjes meegeweest maar we zijn nuchter genoeg om daar geen waarde aan te hechten alleen nu lijkt het wel heel erg echt. gr.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!

mvg

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

maartjesterk schreef op donderdag 8 apr 2010, 11:26: hallo sonjaatje
Nee ik heb een brief gehad met alle gegevens het enige wat ik moet doen is letterlijk komen en geld in ontvangst nemen dit zou gebeuren in Kleve deutsland
alwaar we kostenloos naar toegebracht zouden worden te mooi om waar te zijn.
wij zijn wel eens met dag reisjes meegeweest maar we zijn nuchter genoeg om daar geen waarde aan te hechten alleen nu lijkt het wel heel erg echt. gr.

Ondanks dat alle gegevens bekend zijn lijkt het mij toch te mooi om waar te zijn.
Ik mis n.l nog steeds de reden waarom dit genereuze aanbod gedaan wordt.
Deze reden zou dan m.i. nog valide moeten zijn.

Ik heb er geen vertrouwen in.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als u even googeled op het tel.nr. met streepje ertussern, dus zo 053-5360664 , dan komt u op de site van Radar uit.
Lees maar eens door , dan weet u dat het niet klopt.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo tdehond.
Wij zijn met reisjes meegegaan waar producten verkocht worden oa dekbedden ,matrassen en ook reisjes.Hier werden ook kado's beloofd die we dan nooit kregen of je moest een reisje bespreken, die door veel mensen toch werden geboekt . Ze kregen dan een check met een waarde van euro 300.

ve
door verwijderd - Apr 8, 2010 om 11:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

maartjesterk schreef op donderdag 8 apr 2010, 11:38: hallo tdehond.
Wij zijn met reisjes meegegaan waar producten verkocht worden oa dekbedden ,matrassen en ook reisjes.Hier werden ook kado's beloofd die we dan nooit kregen of je moest een reisje bespreken, die door veel mensen toch werden geboekt . Ze kregen dan een check met een waarde van euro 300.

Daar zat ik al aan te denken. :)
En welke bedragen aan aankopen stonden daar tegenover?
De reactie van moeder 56 bevestigt mijn gepaste wantrouwen t.a.v. deze donatie.

ve
door verwijderd - Dec 9, 2010 om 13:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

zojuist ook brief binnen gehad van vaag bedrijfje . met mooie berekening over gemaakte kosten . en nooit ontvangen prijzen. stond een telefoonnummer op even gebeld . dat bedrag wat je kon "krijgen" kon je dan inwisselen voor leuke dagreisjes . en dan leuk zeker weer van die afgrijselijke handdoeken of dergelijke artikelen aangesmeerd krijgen . misleiding noem ik dat ook wel .
ben in 2009 is met iemand mee geweest . in ter apel naar het boshuis kregen een maaltijd . maar eerst naar een verhaal van 2.5 uur zitten luisteren . als je op dat moment zou beslissen dan kon je een voordeel halen van maar liefst 300 euro . nou wie wil dat nou niet . Ik dus want waar je doorheen moet kijken is die mensen die dat verhaal staan te vertellen . die worden er beter van en jij word leeggemolken op een hele smerige manier. wat ik nog het ergste vind is dat mensen in de leeftijd van 60 tot 80 er intrappen . als je een reisje wil maken doe dat dan via een gerenommeerd reisbureau. en niet via zo`n "aanbieding".

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 18:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo nvandelft,

Dit is een openbaar forum.
Vraag even middels de knop Contact onderaan deze pagina of de redactie je mailadressen wil editten
Of heb je graag spam?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

maartjesterk schreef op donderdag 8 apr 2010, 11:00: ik heb vandaag bericht van dr.Schuster en zn. fin.dienstverl. gekregen dat ik gegarandeerd 556,00 zal ontvangen in kontanten. kan het zelf niet geloven maar zou wel leuk zijn
is dit weer een oplichtingspraktijk??
of zijn dit vergoedingen van eerder gemaakte reisjes?kontakt gehad met [edit - redactie] en zij zei dat het echt was???

Ik zou het gewoon gaan halen. Het is vast hardstikke betrouwbaar, het is immers door DOKTOR Schuster gestuurd.....

(tientallen jaren consumentenprogramma's zijn blijkbaar voor niks uitgezonden)

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 19:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vraag me af hoeveel hersens de mensen die hier toch steeds in blijven trappen hebben.

Volgens mij nog minder dan een garnaal, want elk normaal mens weet dat dit fake is, of om je wat te verkopen.

Is het netjes nee in het geheel niet, maar dit soort dingen blijven bestaan door de mafkezen die er in trappen.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas schreef op dinsdag 15 feb 2011, 19:05: Ik vraag me af hoeveel hersens de mensen die hier toch steeds in blijven trappen hebben.

Volgens mij nog minder dan een garnaal, want elk normaal mens weet dat dit fake is, of om je wat te verkopen.

Is het netjes nee in het geheel niet, maar dit soort dingen blijven bestaan door de mafkezen die er in trappen.

Moet dat nou, dat beledigen van die garnaal ;-)

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

rjw schreef op dinsdag 15 feb 2011, 19:59:
quantas schreef op dinsdag 15 feb 2011, 19:05: Ik vraag me af hoeveel hersens de mensen die hier toch steeds in blijven trappen hebben.

Volgens mij nog minder dan een garnaal, want elk normaal mens weet dat dit fake is, of om je wat te verkopen.

Is het netjes nee in het geheel niet, maar dit soort dingen blijven bestaan door de mafkezen die er in trappen.

Moet dat nou, dat beledigen van die garnaal ;-)

BRILJANT!
Sigaartje?

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja das eigenlijk een belediging van de Garnaal ondanks dat ik ze niet lust is het zielig.

Maar we zijn het wel met elkaar eens dat je erg dom bent als je hier intrapt.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 21:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas,
jouw bijdragen hier verhogen niet de kwaliteit van dit forum.
Leer is wat vriendelijker te reageren.

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 21:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee kwaliteit heb je hier als elke ondernemer maar als oplichter wordt gezien ipv de daadwerkelijke schuldige aan te wijzen.

Kwaliteit krijg je door eerlijk te zijn en niet door mee te lullen wat de consument graag wil horen.

Door dit soort dingen af te doen als ja je wint wel wat ben je net zo erg als degene die het aanbieden.

Sommige consumenten gaan schijnbaar gewoon graag op hun bek.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2011 om 21:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

grootvader schreef op dinsdag 15 feb 2011, 21:07: quantas,
jouw bijdragen hier verhogen niet de kwaliteit van dit forum.
Leer is wat vriendelijker te reageren.

De Vrije Vogel

Don't feed the troll ;)

ve
door verwijderd - Feb 16, 2011 om 10:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Mijn vrouw was op 15 februari 2011 als hoofdprijswinnaar van 1398,00 euro uitgenodigd.
Het was van Direct van de boerenmarkt.
Een maal daar aangekomen,het was in het plaatsje Hank???,
Wou ze de prijs in ontvangst nemen.
Maar ze kreeg helemaal niets.
Het was alleen maar te doen om verkopen van producten.
Mijn vraag is kan er niets aan gedaan worden aan deze praktijken.
En kunnen jullie via een uitzending de mensen hiervoor waarschuwen.
Ik heb van de uitnodiging nog kopieen.
Kunnen evt. opgestuurd worden.
De telefoons waar naar toe gebeld kon worden,
Waren 053-5360664 en 053-5381324 tussen 9.00 – 14.00 uur.
Ik hoop dat jullie hiervan de nodige aandacht zullen geven.

Met vriendelijke groet,

N.van Delft

ve
door verwijderd - Feb 16, 2011 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste experts,

Graag ontopic reageren op de vraagsteller. Daarnaast graag het vriendelijke doch dringende verzoek om ook op een fatsoenlijke manier te reageren. Daarmee houden we elkaar te vriend.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online

ve
door verwijderd - Feb 16, 2011 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

quantas schreef op dinsdag 15 feb 2011, 21:11:
Kwaliteit krijg je door eerlijk te zijn en niet door mee te lullen wat de consument graag wil horen.

Misschien moeten we maar mee gaan lullen bij nieuwe vragen. Niet dat iemand dan iets aan de antwoorden heeft, maar ze krijgen wel gelijk.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2011 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ondanks de vele waarschuwingen zijn er altijd mensen die hier intrappen