ja
door jacintha Nov 3, 2004 om 16:51
Geldzaken & recht

Geen geld terug van TelSell

Hallo,

Ik heb bij TelSell twee producten besteld. Bij de verpakking zat een melding dat indien de verpakking geopend werd er geen geld terug gestort zou worden. Hierbij werd niet duidelijk vermeld of het om de verzendverpakking ging of om de verpakking van het product zelf. Nu heb ik het teruggestuurd en krijg ik mijn geld niet teruggestort. Als ik de producten alsnog wil hebben (waar ik dus al voor betaald heb!!) moet ik weer (!) verzendkosten betalen.

Mag deze gang van zaken zomaar?

508 2 Rapporteer

zijle027
door zijle027 - Nov 4, 2004 om 18:43
148 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt me van wel.

Als u producten teruggestuurd heeft en u wilt ze nu wel ontvangen, kennelijk onder druk van TellSell dan lijkt het me logisch dat u deze verzendkosten betaald.

Het klink logisch dat het gaat om de verpakte producten en niet de buitenverpakking.

Overigens zou ik persoonlijk nooit iets kopen via dit soort homeshop programma's.

Vr. gr.

Aldert

ap
door appelsap_1 - Nov 8, 2004 om 00:11
3 Antwoorden / 0 Vragen

Het ligt er maar net aan hoe je het nuanceert.

Was het product niet goed?

In hoeverre voldoet het product niet?

etc.