an
door annac Dec 6, 2010 om 17:33
Geldzaken & recht

Geld krijgen van bill gates

Wie is bekend met het fenomeen: kettingbrieven/ veel geld ontvangen van Bill Gates?

1226 7 Rapporteer

freya
door freya - Dec 6, 2010 om 17:37
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo annac,

En wat denk je er zelf van? Dacht je dat Bill Gates de moderne Sinterklaas was? Of de Kerstman? Als je dat soort mailtjes krijgt is er maar één ding dat je moet doen......

Weggooien! Zonde van je tijd om daar energie in te steken.

m.vr.gr. Freya

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 6, 2010 om 17:42
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Freya het is geen onzin hoor, het is echt waar. Ik heb het bedrag al op mn bank staan.
Wil je wat lenen :-)

birdies
door birdies - Dec 6, 2010 om 17:47
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=annac schreef op maandag 6 dec 2010, 17:33]Wie is bekend met het fenomeen: kettingbrieven/ veel geld ontvangen van Bill Gates?

Ik ben gestopt met werken dankzij een royale gift van B.G.

gallito
door gallito - Dec 6, 2010 om 19:01
479 Antwoorden / 66 Vragen

Lees even bij dezelfde vraag de antwoorden.

http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/gewonnen-prijs-bill-gates-EUR100000-nep-of-echt/cpagina/15/?vHash=c749c73j&cHash=11f9241fbc

frans75
door frans75 - Dec 6, 2010 om 20:36
202 Antwoorden / 0 Vragen

Niet tevreden met wat je van de Sint hebt gehad?

Kan ook nooit genoeg zijn voor sommige mensen....

an
door annac - Dec 7, 2010 om 10:11
13 Antwoorden / 7 Vragen

Nee, die loterij is heel anders. Ik heb een email gekregen van een vriendin die het weer kreeg van een ander etc. etc. etc. etc.

Ik doe niet aan sinterklaas.

Jullie kennen het niet, blijkt! Jammerdan

Annac

freya
door freya - Dec 7, 2010 om 10:28
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=annac schreef op dinsdag 7 dec 2010, 10:11]Nee, die loterij is heel anders. Ik heb een email gekregen van een vriendin die het weer kreeg van een ander etc. etc. etc. etc.

Ik doe niet aan sinterklaas.

Jullie kennen het niet, blijkt! Jammerdan

Annac
Nou, we kennen het wel hoor. Inderdaad géén loterij, maar een mailtje waarin Bill Gates geld 'weggeeft'. Nou, geloof er maar niets van en gewoon weggooien en vooral niet doorsturen....

Freya