ti
door tillawever12 Feb 11, 2010 om 09:51
Geldzaken & recht

Geld storten

Wij zijn al jaren bij de SNS bank. Ik wilde geld storten, maar dat kan niet meer bij ons in de buurt. Kan dit als bank zijnde. Gelukkig kon ik mijn geld wel storten bij de Ing bank

1168 9 Rapporteer

kl
door klusman - Feb 11, 2010 om 10:45
93 Antwoorden / 10 Vragen

Helaas kan dat.
Een bank heeft geen verplichting om overal kantoren te hebben.

Dus neem een bank die veel kantoren heeft.

Ik meende kortgeleden ergens gelezen te hebben dat je bij de SNS ook geen geld meer kunt opnemen, maar dat kan ik mis hebben.

kr
door krieties - Feb 11, 2010 om 12:22
442 Antwoorden / 0 Vragen

De SNS bank is een internetbank geworden. Ze noemen de bankkantoren nu winkels. Hoe verzin je het. In die winkels kun je geen geld opnemen en ook niet storten. Het zal ze opbreken!!! En het was juist een bank voor de "gewone" man. Nu dus niet meer. Geld opnemen moet via de pinautomaat. Een bedrag boven 1000 euro kan ook, maar dan moet je dat eerst melden via je computer. Hoe maken we het eenvoudiger!! GROOT door KLEIN te blijven was de slogan.

marcel75
door marcel75 - Feb 11, 2010 om 13:26
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Hoe vervelend ook, maar SNS heeft dit vorig jaar uitgebreid gecommuniceerd (ook per post).

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 11, 2010 om 14:00
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Tilla,

Je kunt inderdaat bij SNS geen meer contant acties meer doen. Dat vind ik ook zeer vervelend. Juist omdat ING zoveel geld ging vragen voor het effectendepot heb ik een paar jaar geleden onze effecten en spaartegoeden overgeheveld naar SNS. Vandaag kreeg ik juist van SNS een TIN-code. Daarmee kan ik een zojuist vrijgekomen SNS deposito wegzetten naar de SNS-Regiobank. (De vroegere CVB). Daar zijn (hier) nog wel contant transacties mogelijk.

Hardware ERror MAN.

kl
door klusman - Feb 11, 2010 om 16:14
93 Antwoorden / 10 Vragen

Als ik me niet vergis is de SNS-bank eigendom van de diverse werknemers-vakbonden.
Dus deze regel is een goede service voor hun leden (als die deze bank hebben)

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 11, 2010 om 21:49
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ klusman:

Je vergist je. Laat ik je gedachten even updaten:

Reaal was van vakbond. Sinds SNS-Reaal niet meer. Is verkocht.
Heb je nog meer ongefundeerds tegen vakbonden?

H.

kl
door klusman - Feb 12, 2010 om 11:34
93 Antwoorden / 10 Vragen

hrdwerrorman

Je bent, zoals vaker, weer slecht geïnformeerd.
11 februari 2010 om 14.00 uur beweerde jezelf nog dat het de vroegere CVB-bank was. Reaal was de verzekeringstak en na fusie met SNS is dit....

Trouwens: ik reeds 40 jaar lid van een vakbond.

tdehond
door tdehond - Feb 12, 2010 om 11:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen

t.a.v. contant geld opnemen lees ik op de site van SNS bank, nu contact geld via balie niet meer mogelijk is:

"Geld opnemen om een contante betaling te doen:

* Tot € 1.000 per dag bij de geldautomaten van SNS Bank
* Tot € 250 per dag bij gastgebruik van een geldautomaat in Nederland
* Nieuw: tijdelijk verhogen van de limiet voor opname bij geldautomaat: zo kun je tot maximaal € 5.000 opnemen bij een SNS Geldautomaat"

tdehond
door tdehond - Feb 12, 2010 om 11:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Hun oplossing t.a.v. contant geld storten word ik niet vrolijk van:

Je verstuurt zelf je geld

Heb je papiergeld dat je op je betaal- of spaarrekening bij SNS Bank wilt laten bijboeken? Je kunt maximaal € 5.500 in papiergeld verzekerd en aangetekend naar SNS Bank verzenden. Binnen 4 werkdagen wordt dat bedrag op je betaal- of spaarrekening geboekt. Je kunt alleen eurobiljetten versturen.