Geld terug van Schlecker Homeshopping
Wie kan mij helpen geld terug te krijgen van Schlecker homeshopping? Op 12-11-2007 heb ik een loopfietsje gekocht bij deze firma na het in elkaar zetten bleek dat de remmen niet werkten en de voorband niet opgepompt kon worden na de buitenband verwijdert ten hebben bleek er een grote scheur in de binnenband te zitten. Na kontakt met Schlecker kon ik het fietsje op hun kosten retourneren na ontvangst in hun magazijn zou ik geld terug krijgen na enkele mails hoor je niets meer maar krijg je ook geen geld terug het gaat om een bedrag van € 24,99 Wie weet er hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Op 20-11-2007 heeft de pakketdienst het fietsje retour gehaald en heb ik een ontvangstbewijs gekregen.
Dag Xarbo,
ik heb van Schlecker een mailtje ontvangen, met o.a. de volgende inhoud:
"Daar wij op dit moment geen verdere gegevens van "xarbo" hebben, Kunnen wij niet zien waarom het aankoopbedrag van 24,99€ nog niet is teruggestort.
Wij adviseren "xarbo" om via de mail contact met ons op te nemen. Wij benodigen hiervoor een klantennummer of de adresgegevens om dit op te kunnen lossen."
Succes, gr. Hutch
Hallo Hutch
Op 08-02-2008 een mail met alle gegevens over naam klantnummer en de gevoerde email correspondentie aan Schlecker service gestuurd maar zoals ik al verwachte geen antwoord zelfs geen bevestiging van ontvangst van de mail.Weet je misschien een andere mogelijkheid?
Groet Xarbo
Hallo Xarbo,
nog steeds niets gehoord?
Ik heb het mailtje gekregen van 'service (apestaartje) nl (punt) schlecker (punt) net'.
Heb je met dat emailadres 'zaken' gedaan? Zo niet, dan alsnog doen/proberen.
Gr. Hutch
Hallo Hutch
Dit adres heb ik gebruikt maar ik krijg geen antwoord naar mijn idee heb ikte doen gehad met een firma die alleen maar ontvangen wil en verder niet zeuren, nog steeds geen antwoord ondanks het doormailen van alle gegevens inclusief de gevoerde email correspondentie.heb je enig idee welke stappen ik kan ondernemen zonder dat het geld kost?
Hoi Xarbo,
zo juist maar weer eens een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of er op mijn mailtje (weer) gereageerd wordt. . . .
Nog maar (weer) even afwachten dus.
Gr. Hutch
Het volgende mailtje heb ik ontvangen (op maandag 25-02-2008, omstreeks 11.00 uur):
"Om uw aanvraag te kunnen verwerken, hebben wij de juiste gegevens van "Xarbo" nodig. Graag vernemen we het klantennummer of de volledige naam en adres van "Xarbo". Verder kunnen we u meedelen dat op elke e-mail die bij ons aankomt een automatische bevestiging van ontvangst verstuurd wordt."
Volgens mij lopen jullie elkaar behoorlijk mis. . . . . . Heeft u de naam 'Xarbo' wel genoemd in uw mail?
De bedrijfsgegevens zijn:
SCHLECKER HOME SHOPPING
Hertog Karelweg 21
4175 LS Haaften
tel.: 0900 7777444 (20 ct/min)
fax: 0418 / 595 585
e-mail: service@nl.schlecker.net
Gr. Hutch
Hallo Hutch
Bedankt voor alle moeite.
Ik heb er maar weer een mail op gewaagd met als bijlage alle correspondentie van eerdere mails ditmaal opnieuw mijn naam en klantnummer opgegeven en erin vermeld dat er pertinent niet op aale mail een bevestiging komt ik heb er namelijk nooit een gehad en toch een aardig aantal mails gestuurd met de automatische vraag om bevestiging . Ik ben benieuwd of er nu antwoord komt.
Groet
Xarbo
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer