xa
door xarbo Feb 6, 2008 om 21:43
Geldzaken & recht

Geld terug van Schlecker Homeshopping

Wie kan mij helpen geld terug te krijgen van Schlecker homeshopping? Op 12-11-2007 heb ik een loopfietsje gekocht  bij deze firma na het in elkaar zetten bleek dat de remmen niet werkten en de voorband niet opgepompt kon worden na de buitenband verwijdert ten hebben bleek er een grote scheur in de binnenband te zitten. Na kontakt met Schlecker kon ik het fietsje op hun kosten retourneren na ontvangst in hun magazijn zou ik geld terug krijgen na enkele mails hoor je niets meer maar krijg je ook geen geld terug het gaat om een bedrag van € 24,99 Wie weet er hoe ik mijn geld terug kan krijgen?


 

935 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hutch
door hutch - Feb 7, 2008 om 11:17
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dag Xarbo,


uw vraag heb ik doorgespeeld naar Schlecker.com (via hun site).


Even afwachten hoe zij daarop reageren. Ik neem aan dat dit wel goed komt.


Gr. Hutch


 

eg
door egwel14 - Feb 7, 2008 om 15:21
3 Antwoorden / 1 Vragen
0

op welke datum heeft u het teruggestuurd en heeft u daarvan een bewijs?

xa
door xarbo - Feb 7, 2008 om 15:22
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Op 20-11-2007 heeft de pakketdienst het fietsje retour gehaald en heb ik een ontvangstbewijs gekregen.

hutch
door hutch - Feb 8, 2008 om 09:44
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Dag Xarbo,


ik heb van Schlecker een mailtje ontvangen, met o.a. de volgende inhoud:


"Daar wij op dit moment geen verdere gegevens van "xarbo" hebben, Kunnen wij niet zien waarom het aankoopbedrag van 24,99€ nog niet is teruggestort.
Wij adviseren "xarbo" om via de mail contact met ons op te nemen. Wij benodigen hiervoor een klantennummer of de adresgegevens om dit op te kunnen lossen."


Succes, gr. Hutch

xa
door xarbo - Feb 15, 2008 om 20:09
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Hutch


Op 08-02-2008 een mail met alle gegevens over naam klantnummer en de gevoerde email correspondentie aan Schlecker service gestuurd maar zoals ik al verwachte geen antwoord zelfs geen bevestiging van ontvangst van de mail.Weet je misschien een andere mogelijkheid?


Groet Xarbo


 

hutch
door hutch - Feb 18, 2008 om 17:17
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hallo Xarbo,


nog steeds niets gehoord?


Ik heb het mailtje gekregen van 'service (apestaartje) nl (punt) schlecker (punt) net'.


Heb je met dat emailadres 'zaken' gedaan? Zo niet, dan alsnog doen/proberen.


Gr. Hutch

xa
door xarbo - Feb 23, 2008 om 16:59
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Hutch


Dit adres heb ik gebruikt maar ik krijg geen antwoord naar mijn idee heb ikte doen gehad met een firma die alleen maar ontvangen wil en verder niet zeuren, nog steeds geen antwoord ondanks het doormailen van alle gegevens inclusief de gevoerde email correspondentie.heb je enig idee welke stappen ik kan ondernemen zonder dat het geld kost?


 


 

hutch
door hutch - Feb 23, 2008 om 19:59
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Hoi Xarbo,


zo juist maar weer eens een mailtje gestuurd. Ben benieuwd of er op mijn mailtje (weer) gereageerd wordt. . . .


Nog maar (weer) even afwachten dus.


Gr. Hutch

hutch
door hutch - Feb 25, 2008 om 12:56
4521 Antwoorden / 29 Vragen
0

Het volgende mailtje heb ik ontvangen (op maandag 25-02-2008, omstreeks 11.00 uur):


"Om uw aanvraag te kunnen verwerken, hebben wij de juiste gegevens van "Xarbo" nodig. Graag vernemen we het klantennummer of de volledige naam en adres van "Xarbo". Verder kunnen we u meedelen dat op elke e-mail die bij ons aankomt een automatische bevestiging van ontvangst verstuurd wordt."


Volgens mij lopen jullie elkaar behoorlijk mis. . . . . . Heeft u de naam 'Xarbo' wel genoemd in uw mail?


De bedrijfsgegevens zijn:


SCHLECKER HOME SHOPPING
Hertog Karelweg 21
4175 LS Haaften
tel.: 0900 7777444 (20 ct/min)
fax: 0418 / 595 585
e-mail: service@nl.schlecker.net


Gr. Hutch

xa
door xarbo - Feb 25, 2008 om 20:18
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Hutch


Bedankt voor alle moeite.


Ik heb er maar weer een mail op gewaagd met als bijlage alle correspondentie van eerdere mails ditmaal opnieuw mijn naam en klantnummer opgegeven en erin vermeld dat er pertinent niet op aale mail een bevestiging komt ik heb er namelijk nooit een gehad en toch een aardig aantal mails gestuurd met de automatische vraag om bevestiging . Ik ben benieuwd of er nu antwoord komt.


Groet


Xarbo

xa
door xarbo - Mar 28, 2008 om 19:18
8 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Hutch


Ik heb meerdere malen naar Schlecker gemaild mijn klantnummer,mijn naam de naam Xarbo en alle emails als bijlage gestuurd maar ik krijg geen antwoord van die lui ook de automatische bevestiging krijg ik niet volgens mij schrijven ze maar wat naar jou om van het gezeur af te zijn maar ik wil mijn geld terug weet je misschien een andere mogelijkheid?


Vast bedankt


Xarbo

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer