th
door theodorus_1 Mar 2, 2004 om 20:12
Geldzaken & recht

Gestolen indentiteitskaart

Een paar jaar geleden is mijn indentiteitskaart gestolen en nu staan er al 4 hennepkwekerijen op mijn naam en volgens de politie kan ik hier niets tegen doen maar moet ik wel elke keer mijn verhaal op nieuw komen vertellen. Wie kan mij helpen?

603 2 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:56
174 Antwoorden / 14 Vragen

heb je toendertijd aangifte gedaan? Is uw paspoort of identiteitskaart gestolen of bent u deze kwijt? Haalt u dan eerst een formulier op bij de afdeling Burgerzaken, waarmee u naar de politie gaat. Die maakt een proces-verbaal op, waarmee u vervolgens bij Burgerzaken een nieuw reisdocument kunt aanvragen.
Als administratiekosten wordt € 26,80 extra in rekening gebracht. Gebeurt dit binnen twee jaar twee keer, dan bedragen de administratiekosten € 52,50.
Deze informatie heb ik van de site "http://www.paspoortinformatie.nl/nl/"

th
door theodorus_1 - Apr 16, 2004 om 12:56
4 Antwoorden / 1 Vragen

Sorry maar dat heb ik allemaal gedaan het gaat er om dat ze steeds een hennepkwekery op mijn naam zetten.