sc
door schimmmel Nov 29, 2012 om 16:03
Geldzaken & recht

Goodwood

ik ben belegger bij goodwood in teakbomen
ik weet dat goodwood failliet is maar dat er nu heel wat kapers op de kust zijn om mij daarin te bemiddelen.

Wat kan ik het beste doen.

955 5 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Nov 29, 2012 om 16:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als hij failliet dan kan u contact op nemen met de curator. En als er niets meer te delen valt dan is het haast onmogelijk om nog wat te vangen of er moet kwaadspel via de rechtetelijke uitspraak, dat soort mensen gelijk voor u de zaak wil behandelen moet u wel zeker zijn dat er nog wat te doen is. Maar ik betwijfel het.Kijk eens teru de personen die dit gaan doen komen meestal op zulke zaken af om er een slaatje uit te slaan.

van leyden
door van leyden - Nov 29, 2012 om 19:08
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Die toko is dik failliet, de laatste die aan de beurt zou komen als er nog wat te verdelen valt is de belegger en toch zijn er heel wat kapers op de kust om dan zogenaamd te gaan bemiddelen.

Als het al waar is...met de nadruk op als, dan gaat het je nog meer centjes kosten.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 25, 2013 om 21:59
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Dat zat er echt al in dat zulke de geldwolven weer aantrekken, De ellende van de een is weer een moi mi9ddel om te helpen(zichzelf) aan inkomen.

go
door goodwood44 - Jan 25, 2013 om 23:30
6 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kwam nog interessante informatie tegen over deze gast:
http://megafraud.wordpress.com/2011/03/16/frans-vermeulen-almere-goodwood/

as
door assie71 - Aug 20, 2013 om 14:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Voor degene die een offerte gaan aanvragen bij Goodwood.nl, bij deze mijn ervaring:

Ook ik heb een belegging bij Goodwood investments gedaan, stom..
Ik heb de vordering bij de curator neergelegd, helaas vis ik daar achter het net.
De investering ( de bomen) blijven eigendom van SATT.
Ik heb Goodwood.nl gevraagd een offerte te maken voor de terugkoop van mijn investering.
Ze beloven 20-25%, de werkelijke terugkoopprijs is nog geen 10%.
Investering 15.000 gulden, terugkoop 580 euro!!
Daarbij worden bedragen boven de 500 euro ook niet ineens uitgekeerd en wordt dat in een vorm van lening omgezet.
Jammer want ik denk dat vele beleggers met 20-25% genoegen zullen nemen.