la
door langeco Jan 21, 2017 om 16:25
Geldzaken & recht

Graag uw mening of dit verhaal.

Ik vind een website met een verhaal over investeren. Nu is mijn vraag.
Is dit broodje aap of de moeite waard.
De link hieronder verwijst naar het verhaal.

Sliminvesteren

2654 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 21, 2017 om 16:29
16871 Antwoorden / 108 Vragen

Ik krijg te lezen: de eigenaar van deze website heeft zijn site niet goed geconfigureerd. Dus geen idee.

fa
door familyman - Jan 21, 2017 om 16:36
888 Antwoorden / 1 Vragen

Sinterklaas werkt samen met de Kerstman en de Paashaas in de Efteling.

hansje klein
door hansje klein - Jan 21, 2017 om 16:45
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Toen ik begon met het inlezen zag ik direct al een foto van een ...... spinneweb ......

Bij het verder lezen was er ergens sprake van investeren in vastgoed in Engeland ......
de Brexit is in Apeldoorn dus nog niet eens aangekomen!

Het "hefboomeffect" is m.i. zoiets als aan het gras gaan staan trekken, zodat het sneller groeit.

Commissies her-investeren is een vorm van pyramidespel ...... dus ......

..... gaat het hier om een 'spelletje'! .... maar dan wèl met úw geld!!

NB. Zoek vooral eens naar certificaten, vroegere vaardigheden, keurmerken en bijzondere kwalificaties.

ha
door halex - Jan 21, 2017 om 17:10
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Ik doe dit al jaren. Uitstekende investering, bijzonder hoge rente-uitkeringen. Van gekkigheid weet ik niet meer wat ik met de winst moet doen. Heb sinds anderhalve week zelfs iemand ingehuurd die mijn reactie op het Kassa-forum typt. Zodat ik zelf niet moe word.

tijger1
door tijger1 Jan 21, 2017 om 19:35
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vond al dat de reacties vooruit gingen:-)) Dus perfect voor de werkgelegenheid dat investeren daar.

Gerry1969
door Gerry1969 Jan 21, 2017 om 20:48
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Beste @Halex, je loopt toch niet in mijn wijk te klussen :-)

ha
door halex Jan 22, 2017 om 01:35
1374 Antwoorden / 4 Vragen

@Diewilik: sorry. @Tijger1: ik zal mijn assistent een schouderklopje geven.

reflecs
door reflecs - Jan 21, 2017 om 17:32
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Broodje aap :)
Grappig, als je de link googlet waarmee je je kunt inschrijven:https://app.engofor.com/?referral=XXX#signup

U krijgt van elke 1ste lijn 5% van alles wat ze investeren in een plan. 2% van level 2 en 1 % van level 3
http://www.anneonline.nl/cci/referral-aanmelden

diumenge
door diumenge - Jan 21, 2017 om 20:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen
newmikey
door newmikey - Jan 22, 2017 om 10:01
830 Antwoorden / 0 Vragen

Geweldig dat ze zelf al zeggen: "Gek genoeg denken veel mensen dat als het te mooi is om waar te zijn, het dan niet kan kloppen" -  tsja, gek he dat mensen dat denken.

U kunt uw geld ook gewoon verbranden in plaats van het aan deze scammers te geven - het resultaat zal identiek zijn.

costnix
door costnix - Jan 22, 2017 om 10:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het spreekwoord "Veel beloven, weinig gegeven, doet een gek in vreugde leven".

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 22, 2017 om 11:29
16888 Antwoorden / 202 Vragen

HK@ heeft u inmiddels ook gezien dat hier sprake is van dubbelpost en uw antwoord hier staat.

pr
door prpromoting - Jan 22, 2017 om 15:47
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wat dacht u van een vroeger Piramide
Strafbaar, dat weet ik niet, want de BN ers hebben, hoop ik, goede juristen!!
Kijk naar eerdere op/aanmerkingen

LET dus goed op

reflecs
door reflecs Jan 22, 2017 om 17:01
1859 Antwoorden / 4 Vragen

BN-ers? Ik herken er 1 en dat is een naamgenoot.

ma
door malhy2 - Jan 23, 2017 om 03:41
309 Antwoorden / 13 Vragen

In 1 van de laatste zinnen lees ik iets dergelijks : om het risico te beperken ....
Welk risico je krijgt 60% rente per maand.

Het is te goed om waar te zijn.
NIEMAND zal U gratis geld geven.
Veel mensen willen dat u hen GRATIS geld geeft.

Gr ED