Cr
door Cristien van den Brom Oct 7, 2024 om 16:14
Geldzaken & recht
Hoe betrouwbaar is het onlineplatform Domestika

Het onlineplatform DOMESTIKA verkoopt goedkope cursussen voor 0,99 euro die gekoppeld zijn aan een abonnement van 104 euro na dertig dagen proef kijken online. De meeste mensen hebben dit niet door en zitten na een maand aan een jaarabonnement vast. De revieuws op TRUSTPILOT staan er vol van en er is zelfs een FB groep van.

Mij is dit ook overkomen en Domestika zegt dat ik toestemming heb gegeven voor een automatische afschrijving bij PAYPAL.
Bij beide partijen kom ik niet verder..... kan dit zomaar ?
een aantal reacties op FB en TRUSTPILOT TOEGEVOEGD

218 6 Rapporteer
Cr
door Cristien van den Brom - Oct 7, 2024 om 16:17
1 Antwoorden / 1 Vragen
sira
door sira Oct 7, 2024 om 20:16
2542 Antwoorden / 24 Vragen

Is die link van u spam o.d.?

tenormin
door tenormin - Oct 7, 2024 om 16:20
16938 Antwoorden / 108 Vragen

"De meeste mensen hebben dit niet door". U dus ook niet, pas daarna de klachten bij Trustpilot gelezen? Kennelijk kan het wel, na 30 dagen proef kijken. Als het op de site staat dat men er daarna voor een jaar aan vast zit, is dat vette pech. Dus maar nu opzegen, bent u er volgend jaar vanaf.

Thecla58
door Thecla58 - Oct 7, 2024 om 16:51
930 Antwoorden / 3 Vragen

Uhm,

ik kan geen Spaans lezen, de vertaling die er staat is een OOO kopie van hetgeen jij hier hebt gezet. Dus heb jij dat ding hierheen gekopieerd.

Verder dat doen wat @Tenormin zegt.

Zit me ook af te vragen of je geen reclame aan het maken bent. Ik ga het in ieder geval rapporteren.

sira
door sira Oct 7, 2024 om 20:18
2542 Antwoorden / 24 Vragen

Mijn gevoel was ook spam

ti
door tilpend - Oct 7, 2024 om 16:52
146 Antwoorden / 0 Vragen

Het staat er toch duidelijk lijkt mij, kwestie van goed lezen.

Mabelle
door Mabelle - Oct 7, 2024 om 17:01
610 Antwoorden / 1 Vragen

 'De meeste mensen hebben dit niet door '

Dat komt omdat de meeste mensen de moeite niet nemen om (goed) te lezen. Op de afbeelding van @Tilpend is te zien, dat het er gewoon duidelijk staat.

En nee, ik ga je FB link niet aanklikken, geen enkele behoefte om op FB terecht te komen.

sira
door sira - Oct 7, 2024 om 20:22
2542 Antwoorden / 24 Vragen

Vertel mij welk bedrijf van € 0,99 kan leven. Natuurlijk zit er meer achter, zoiets bijv. als een abonnement.

U bent niet de enige waar het op Facebook fout gaat.

tenormin
door tenormin Oct 7, 2024 om 21:55
16938 Antwoorden / 108 Vragen

@sira. Toen ik reactie van de TS zag, mijn reactie was nog niet te zien, dacht ook ik gelijk aan Facebook en dat ze er, zoveel velen, of was ingetuind of.... juist de aandacht erop wilde vestigen. Ik zit altijd op Facebook maar bij een aanbieder iets bestellen? Nooit. Zelfs al zijn ze (misschien) betrouwbaar. Ik klik never nooit op een link van Facebook. Overdreven, wel op links van sites waar ik lid van ben.

sira
door sira Oct 7, 2024 om 22:05
2542 Antwoorden / 24 Vragen

Heel verstandig. Ik heb helemaal geen Facebook of andere social media, wel zo rustig.
Laatst kreeg ik een appje van familie met de vraag of Berkenbosch Mode (adverteerder Facebook) een dropshipper was. Ik heb gelijk voor ze een paar kledingstukken opgezocht bij AliExpress met prijs en teruggemaild èn de waarschuwing niets te bestellen bij adverteerders op AliExpress.