![missyish](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4862007.2.jpg)
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Ik heb laatst bij wehkamp een truitje gekocht, paste helaas niet dus heb ik het retour gestuurd. Krijg een mailtje dat het artikel is ontvangen en binnen enkele dagen mijn geld terug kreeg.... Heb 7 dagen gewacht nog geen geld terug, dus maar mailtje gestuurd. In de reactie terug krijg ik ineens het antwoord dat ik nog een open rekening heb staan terwijl ik altijd alles wat ik er besteld heb met IDEAL heb betaald. Dus nog maar mailtje terug gestuurd. Krijg ik een reactie dat het gaat om de periode dec 2012/jan 2013. Dus maar weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage afschrijving van die periode. Dan krijg ik ineens een reactie dat het gaat om artikelen van de maand april, weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage van de afschrijving in april en of ze z.s.m het geld waar ik recht op heb terug sturen. Krijg ik vandaag weer een reactie van dat het goed is dat ik de bijlage heb gestuurd en dat ze ook zien dat de betaling is afgehandeld. Maar keek net nog op de site maar daar staat nog steeds dat ik hun geld verschuldigd ben terwijl ik alle betalingen heb gedaan waardoor ik hun helemaal geen geld schuldig ben. Wat zou ik kunnen doen? Ik begin boos behoorlijk te worden omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb.
![zoekster](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2a859e8dcfd35eb9a934cf8b2e5cd624db4be359490eb4a80795ff7c65e18922.png)
Ik kan u voorspellen dat er een webcare medewerker van Wehkamp komt om de boel op te lossen. dus maakt u zich niet ongerust, dat geld komt wel terug.
Wel vreselijk irritant, zoals u de hele tijd met tegenbewijs moet komen dat u heeft betaald.
Kan me voorstellen dat u flink baalt van die administratie van Wehkamp.
![zwemmer](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4832087.muziek-19997.gif)
Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.
![missyish](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4862007.2.jpg)
[quote=zwemmer schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:56]Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.
Het rare is wel dat ik dan ineens een saldo krijg die ik hun nog moet betalen..... en ik weet niet hoe of waarom ik die heb.
![zwemmer](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4832087.muziek-19997.gif)
Zolang je de betaalbewijzen hebt hoef je je geen zorgen te maken. Omtent de adiminstratieve wandelwegen van Wehkamp kan men hier geen uitsluitsel geven.
Goedenavond,
Uit je bericht begrijp ik dat er nogal wat verwarring is over het rekeningoverzicht. Graag wil ik kijken of ik hiermee kan helpen. Hiervoor heb ik echter wel je gegevens nodig, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen via socialmedia@wehkamp.nl? Ik zie je reactie tegemoet.
Voor nu wens ik je een fijn weekend.
Met vriendelijke groet,
Webcareteam wehkamp.nl
![dearagain](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4847936.images[8].jpeg)
*er zijn meer berichten dat hun administratie soms niet op orde is en dat het heel wat inspanningen vergt van de klant om de zaak recht te breien
*naar mijn mening kun je bij dit bedrijf dan maar beter niks bestellen
Sinds Wehkamp is overgenomen door Vroom en Dreesman is het er niet beter op geworden.
Ik hoop dat u iets opschiet met de hulp van Wehkamp- Webcare, al ben ik daar geruime tijd geleden niet direct iets mee opgeschoten.
Ben uiteindelijk, na het tonen van betalingsbewijzen aan de deurwaarder, in het gelijk gesteld.
U zult begrijpen dat ik nu weer een zeer trouwe klant ben van Wehkamp (grapje).
![zoekster](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/2a859e8dcfd35eb9a934cf8b2e5cd624db4be359490eb4a80795ff7c65e18922.png)
[quote=missyish schreef op zaterdag 25 mei 2013, 16:24]Gelukkig is het nu opgelost..... gaat hier een stuk sneller dan bij wehkamp zelf.
Dat weten wij allang ;-)
Mooi dat het is opgelost.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
![opaplop](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/76b7d46e85c86d6619cb61e74a1bfaf98728a909c78378e1fd030e83508bb064.png)
Post NL
Heb spullen besteld, die zouden via Post nl komen, alles afgesproken, dag,tijd en ook een plaats waar ze het mogen neerzetten. Nu krijg ik bericht,uw pakket komt niet. U kan een andere dag en tijd afspreken, maar dan is het zo, dat ik er weer extra voor moet betalen als ik het sneller zou willen hebben.
Is dit gebruikelijk bij Post NL????
Lees meer
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Hoe krijg ik hinderlijke voice over weg?
Goedemorgen forumleden,
Bij het afspelen van de opgenomen programma's "the unheard tapes", uitgezonden door de EO, spreekt er een buitengewoon hinderlijke voice over mee. Niet alleen doet deze (AI?) stem zijn best om vrijwel alle klemtonen verkeerd te leggen, ook zijn er rare versprekingen zoals het uitspreken van D-Day als deedee en van zooi maakt hij 2001. Om van Franse plaatsname
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer