missyish
door missyish May 24, 2013 om 15:43
Geldzaken & recht

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik heb laatst bij wehkamp een truitje gekocht, paste helaas niet dus heb ik het retour gestuurd. Krijg een mailtje dat het artikel is ontvangen en binnen enkele dagen mijn geld terug kreeg.... Heb 7 dagen gewacht nog geen geld terug, dus maar mailtje gestuurd. In de reactie terug krijg ik ineens het antwoord dat ik nog een open rekening heb staan terwijl ik altijd alles wat ik er besteld heb met IDEAL heb betaald. Dus nog maar mailtje terug gestuurd. Krijg ik een reactie dat het gaat om de periode dec 2012/jan 2013. Dus maar weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage afschrijving van die periode. Dan krijg ik ineens een reactie dat het gaat om artikelen van de maand april, weer een mailtje terug gestuurd met een bijlage van de afschrijving in april en of ze z.s.m het geld waar ik recht op heb terug sturen. Krijg ik vandaag weer een reactie van dat het goed is dat ik de bijlage heb gestuurd en dat ze ook zien dat de betaling is afgehandeld. Maar keek net nog op de site maar daar staat nog steeds dat ik hun geld verschuldigd ben terwijl ik alle betalingen heb gedaan waardoor ik hun helemaal geen geld schuldig ben. Wat zou ik kunnen doen? Ik begin boos behoorlijk te worden omdat ik nog steeds mijn geld niet terug heb.

1164 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 15:50
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik kan u voorspellen dat er een webcare medewerker van Wehkamp komt om de boel op te lossen. dus maakt u zich niet ongerust, dat geld komt wel terug.
Wel vreselijk irritant, zoals u de hele tijd met tegenbewijs moet komen dat u heeft betaald.
Kan me voorstellen dat u flink baalt van die administratie van Wehkamp.

zwemmer
door zwemmer - May 24, 2013 om 15:56
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 24, 2013 om 16:14
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Volgende keer gewoon 2 (of meer) maten bestellen en kiezen voor acceptgiro.

missyish
door missyish - May 24, 2013 om 16:18
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 24 mei 2013, 15:56]Tja, bij Wehkamp loopt de administratie lang niet altijd zoals het hoort. Gelukkkig gaat het alleen maar om een truitje, u zult geduld moeten hebben en helaas er zelf behoorlijk achterheen moeten zitten.
Het rare is wel dat ik dan ineens een saldo krijg die ik hun nog moet betalen..... en ik weet niet hoe of waarom ik die heb.

zwemmer
door zwemmer - May 24, 2013 om 18:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Zolang je de betaalbewijzen hebt hoef je je geen zorgen te maken. Omtent de adiminstratieve wandelwegen van Wehkamp kan men hier geen uitsluitsel geven.

we
door wehkamp_webcare - May 24, 2013 om 19:08
83 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedenavond,

Uit je bericht begrijp ik dat er nogal wat verwarring is over het rekeningoverzicht. Graag wil ik kijken of ik hiermee kan helpen. Hiervoor heb ik echter wel je gegevens nodig, zou je daarvoor je klantnummer of postcode en huisnummer willen mailen via socialmedia@wehkamp.nl? Ik zie je reactie tegemoet.

Voor nu wens ik je een fijn weekend.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl

dearagain
door dearagain - May 24, 2013 om 21:22
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0



*er zijn meer berichten dat hun administratie soms niet op orde is en dat het heel wat inspanningen vergt van de klant om de zaak recht te breien

*naar mijn mening kun je bij dit bedrijf dan maar beter niks bestellen

me
door mein33 - May 25, 2013 om 12:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

Sinds Wehkamp is overgenomen door Vroom en Dreesman is het er niet beter op geworden.
Ik hoop dat u iets opschiet met de hulp van Wehkamp- Webcare, al ben ik daar geruime tijd geleden niet direct iets mee opgeschoten.
Ben uiteindelijk, na het tonen van betalingsbewijzen aan de deurwaarder, in het gelijk gesteld.
U zult begrijpen dat ik nu weer een zeer trouwe klant ben van Wehkamp (grapje).

missyish
door missyish - May 25, 2013 om 16:24
5 Antwoorden / 3 Vragen
0

Gelukkig is het nu opgelost..... gaat hier een stuk sneller dan bij wehkamp zelf.

zoekster
door zoekster - May 25, 2013 om 16:30
10968 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=missyish schreef op zaterdag 25 mei 2013, 16:24]Gelukkig is het nu opgelost..... gaat hier een stuk sneller dan bij wehkamp zelf.
Dat weten wij allang ;-)

Mooi dat het is opgelost.

dearagain
door dearagain - May 25, 2013 om 17:09
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*proficiat dat het zo snel is opgelost

*ik als consument zou echter bij zo'n zaak niks meer bestellen

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 25, 2013 om 19:15
355 Antwoorden / 1 Vragen
0

Krijg ik vandaag weer een reactie van dat het goed is dat ik de bijlage heb gestuurd en dat ze ook zien dat de betaling is afgehandeld.

Zaak was al klaar, ook al was het overzicht nog niet aangepast.

dearagain
door dearagain - May 25, 2013 om 19:57
2462 Antwoorden / 7 Vragen
0

*advies: houd het wel goed in de gaten, want.......

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer