me
door melkkoe Apr 6, 2004 om 10:33
Geldzaken & recht

Hulp voor aandelenkrediet slachtoffers

Beste mensen
Is er iemand die weet waar wij als slachtoffers van aandelenkrediet terrecht kunnen voor een stukje belangenbehartiging en hulp met het oplossen van de ellende.Bij de kredietverstrekkers hoef je niet aan te kloppen,want die zijn ineens doof en dom.Wie weet raad.

649 3 Rapporteer

he
door hermanus1951 - Apr 16, 2004 om 21:17
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zag toevallig bij MSN Groepen en Mensen chat-groepen die zich met deze kwesties bezighouden en zich verenigen om samen ten strijde te trekken. U kunt zich daar ongetwijfeld bij aansluiten. Verder besteedt een collega-consumentenprogramma n.l. Radar van de Tros op dinsdagavond om 20.30 regelmatige aandacht aan deze kwesties o.a. van Legiolease en Dexia. Mogelijk vindt u op hun website aanvullende informatie. Tenslotte zou ik u willen wijzen op de Consumenten Geldgids van de Consumentenbond. Deze kunt u in de bibliotheek gratis inzien en raadplegen. Daar schiet me net te binnen dat u ook informatie zou kunnen vragen in een Rechtswinkel of juridische bijstand zou kunnen krijgen indien u lid bent van een vakbond.

an
door anoniempje - Apr 19, 2004 om 15:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wanneer je een contract hebt afgesloten bij Dexia (voorheen Bank Labouchere) of Legiolease en er is een fikse schuld, dan kun je je aanmelden bij de vereniging Leaseverlies. Via internet kun je je aanmelden.

Er staan ook gegevens op de site over hoe ver de stichting al is en hoeveel mensen er in hetzelfde schuitje zitten.

De aanmelding kost 45 euro.

ea
door eagle75 - Nov 5, 2004 om 05:06
9 Antwoorden / 0 Vragen

Of bedoel je via de DSB bank, zie dan de vraag hieronder

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_subcat&cat=668