hs
door hsaat Nov 19, 2011 om 14:38
Geldzaken & recht

Hypotheek

Ik heb mijn hypotheek nu bij avero,deze stopt nu met deze dienst,en hevelt alle hypotheken over naar Woonfonds hypotheken.mijn vraag is nu kan dit zomaar of kan ik nu zelf een andere hypotheekverstrekker uitzoeken/

1269 3 Rapporteer

naitsoezn
door naitsoezn - Nov 19, 2011 om 16:50
842 Antwoorden / 1 Vragen

Als er verder niets verandert (zelfde voorwaarden, zelfde rente, zelfde looptijd, etc, etc), wat is dan het probleem? In dat geval kun je in ieder geval niet zomaar overstappen...

marcel75
door marcel75 - Nov 19, 2011 om 17:00
5124 Antwoorden / 4 Vragen

De lening zelf wijzigt niet. Reden waarom je niet zomaar kunt overstappen. Feitelijk wijzigt er namelijk niets voor je.

woonfonds
door woonfonds - Nov 23, 2011 om 13:58
3 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hsaat,

Vanuit Woonfonds hypotheken willen we graag contact met u opnemen om deze vraag, en eventuele andere vragen, omtrent uw hypotheek te beantwoorden.

Wanneer u uw gegevens (hypotheeknummer en telefoonnummer) naar info@woonfonds.nl wilt sturen t.a.v. afdeling communicatie, zullen wij contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,

Michel
Afdeling communicatie
Woonfonds hypotheken