Dj
door Djdgd Jul 15, 2024 om 22:44
Geldzaken & recht

Ik heb een vraag over annulering dinner train

Dinner train heeft de datum geannuleerd
Ze kwamen met alternatieve datums maar die datum konden wij niet.
Wij hebben terug gemaild dat wij ons geld terug willen.
Kreeg gelijk een mail terug dat we binnen 30 dagen ons geld terug zouden krijgen, maar helaas niks mogen ontvangen.
Na veel mailtjes te hebben gestuurd krijgen wij geen enkele reactie meer terug.
Wat kunnen we doen om ons geld terug te krijgen?

1515 5 Rapporteer
sw
door swat1500 - Jul 16, 2024 om 00:08
3838 Antwoorden / 0 Vragen

In gebreke stellen en een laaysye finale datum geven en dan de vordering uit handen geven bij een deurwaarder.

1paul
door 1paul - Jul 16, 2024 om 07:10
3277 Antwoorden / 0 Vragen

deurwaarder inschakelen is de optie die u heeft.

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 16, 2024 om 10:27
7308 Antwoorden / 3 Vragen

Deurwaarder inschakelen als ZZP’er of particulier

Over het algemeen kan iedereen een deurwaarder inschakelen. Hier zitten niet echt regels of verplichtingen aan vast. Het is, vooral in het geval van particulieren, wel zaak om rekening te houden met de volgende tips:

Zorg dat de vordering goed is onderbouwd
Maak geen mondelinge afspraken

mo
door monica345 - Jul 25, 2024 om 09:36
2 Antwoorden / Vragen

Hallo,
Dat is frustrerend! Ze hebben je afgezegd, slechte dates aangeboden en geven je geld nu niet meer terug. Geef niet op!

Dit is wat u kunt doen:
Stuur een krachtige brief: vraag duidelijk uw geld terug en stel een deadline.
Neem contact op met uw bank: zij kunnen u mogelijk helpen uw geld terug te krijgen.
Controleer of er consumentenbeschermingsgroepen zijn: zij kunnen u advies geven over wat u vervolgens moet doen.

Wees niet bang om streng maar beleefd te zijn. Je verdient je geld terug!