mi
door miranda5 Oct 10, 2023 om 20:38
Geldzaken & recht

ING APP

Het is al dagen onmogelijk om bij de ING in de app te komen en aan je geld te komen of te betalen..Wil je gewoon via internet inloggen of betalen moet je ook via de app inloggen die het niet doet..Mag dat zomaar dat zoiets dagen duurt.?Belachelijk gewoon..

6776 20 Rapporteer
borg queen
door borg queen - Oct 10, 2023 om 20:46
127 Antwoorden / 2 Vragen

Daarom werk ik dus niet met de app, maar alleen op de pc met een Digipass om in te loggen. Dat werkt altijd.

Gr
door Grunn1 Oct 11, 2023 om 09:47
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Onzin.

borg queen
door borg queen Oct 11, 2023 om 18:30
127 Antwoorden / 2 Vragen

O, leg eens uit?

Me
door Meindo Oct 11, 2023 om 18:56
64 Antwoorden / Vragen

BORG ik gebruik al vele jaren de app en dat werkt bij mij ook altijd. Maar het kan altijd gebeuren dat er zich een keer een storing voordoet. Maar dat kan ook op de pc.

sira
door sira Oct 12, 2023 om 11:52
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ik doe ook alles thuis met de Digipass, dit is een bewuste keuze.
Ik wil ook niet overal en altijd met die GSM bezig zijn, ook een bewuste keuze.

mahadma
door mahadma - Oct 10, 2023 om 20:51
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Via de website ing app storing staat vanaf 05 tot 20 uur vandaag 24 meldingen van storing.
Een storing kàn best wel even duren, een bank app moet wel veilig zijn. Zou morgenochtend wel weer okay kunnen zijn.

Jeannetims
door Jeannetims Oct 11, 2023 om 13:20
51 Antwoorden / 3 Vragen

Denk je, dat er 'maar' 24 melding zouden zijn als er echt een storing is? ING heeft 8 miljoen rekeninghouders...

mahadma
door mahadma Oct 11, 2023 om 17:44
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Als ik op de ing informatie af ga, kom ik tot deze conclusie. Kennelijk weet u meer als de ing zelf.

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:05
0 Antwoorden / 1 Vragen

De ING is van deze app op de hoogte dat hij niet werkt.

Thecla58
door Thecla58 - Oct 10, 2023 om 20:56
856 Antwoorden / 3 Vragen

Ik kan gewoon met de app bankieren
 Heb geen moeilijkheden

Heb je de laatste versie?

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:01
0 Antwoorden / 1 Vragen

Als je de app opnieuw moet downloaden kom je er niet meer in..Niet verder dan dat je alle stappen gedaan hebt..dan staat er dat het enkele uren kan duren..nou zeg maar gerust dagen..

Thecla58
door Thecla58 Oct 12, 2023 om 10:17
856 Antwoorden / 3 Vragen

@Miranda
je hoeft de app niet opnieuw te downloaden om geüpdatet te worden. Updates gebeuren via de playstore of de appstore...

Mabelle
door Mabelle - Oct 10, 2023 om 20:58
427 Antwoorden / 1 Vragen

Er is helemaal geen storing en al zeker niet een storing die al dagen zou duren. Het probleem zit dus niet bij ING.

Wat gebeurd er dan als je probeert in te loggen? Krijg je een foutmelding?

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:03
0 Antwoorden / 1 Vragen

Er komt een antwoord na vele stappen dat het enkele uren kan duren..maar zijn inmiddels dagen de ING is er van op de hoogte.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Oct 10, 2023 om 21:46
2067 Antwoorden / Vragen

Vandaag en gisteren geen storingen gehad. Wat is het type van je telefoon?

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 21:59
0 Antwoorden / 1 Vragen

Als je de app opnieuw moet downloaden dan kom je er niet meer in en de ING is daar van op de hoogte.Dat blijkt als je ze belt maar doen niets er aan. Een Samsung 23

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 12, 2023 om 00:25
2067 Antwoorden / Vragen

Nieuw ding, zou prima moeten zijn.

Als het echt moet, met een hoofdletter M, werkt een factory reset dan niet?

tenormin
door tenormin - Oct 10, 2023 om 22:55
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee waarom het bij u niet werkt. Kan ook niet want ik betaal gewoon via scanner van de ING. En als er een storing is krijgt men daar gewoon een berichtje van in je inbox van ING. En dagen lang? Denkt dat het aan uw app ligt.

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:06
0 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas niet de ING geeft toe dat het bij hun zit..

Janzegt
door Janzegt - Oct 10, 2023 om 23:32
126 Antwoorden / Vragen

Bij mij werkt de app prima (op een 3 jaar oude iPhone), geen storing gehad. Heb je wel de laatste versie van de app? Wat je kunt proberen is de app te verwijderen en weer opnieuw te installeren.

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:04
0 Antwoorden / 1 Vragen

Oude app werkte goed maar als je een nieuwe moet downloaden niet..

Mabelle
door Mabelle - Oct 11, 2023 om 00:50
427 Antwoorden / 1 Vragen

Daarom werk ik dus niet met de app, maar alleen op de pc met een Digipass om in te loggen. Dat werkt altijd.

Wat jij beweert, klopt natuurlijk van geen kant. Drie storingen op een rij: februari, maart en juni 2023 waarbij je ook op je peeceetje niet kon internetbankieren https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5388155/storing-ing-website-app-ideal-werkt-niet-klanten-klagen

borg queen
door borg queen Oct 11, 2023 om 18:33
127 Antwoorden / 2 Vragen

Totaal geen last van gehad. Ik heb altijd kunnen internetbankieren met de Digipas/scanner van Ing op de pc.

Mabelle
door Mabelle Oct 11, 2023 om 21:07
427 Antwoorden / 1 Vragen

Tsja, als je net in de uurtjes dat er een storing is niet internetbankiert, zul je er inderdaad geen last van hebben.

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:08
0 Antwoorden / 1 Vragen

Het is een storing in de nieuwe update van de ING app

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 11, 2023 om 08:01
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Het is mogelijk dat de app bijgewerkt moet worden, als u naar de AppStore gaat dan kunt u net doen alsof de app nog niet geïnstalleerd is door het te downloaden.
De reeds geïnstalleerde app komt tevoorschijn en kan er "open of werk bij" staan.
Klik dan op werk bij, misschien is dat de oplossing.

mi
door miranda5 Oct 11, 2023 om 22:08
0 Antwoorden / 1 Vragen

Helaas geprobeerd werkt niet..

Gr
door Grunn1 - Oct 11, 2023 om 09:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Waarmee probeer je in te loggen? Telefoon of tablet, welk besturingssysteem en is je app up to date?
Heb zelf een ipad en een Android telefoon en bij beiden werkt de app gewoon.
Dus voordat je loopt te schreeuwen eerst eens je eigen zaakjes controleren.

marijke77
door marijke77 Oct 11, 2023 om 12:45
158 Antwoorden / 3 Vragen

Dat is ook geschreeuw, want bij de app in de app-store staan veel klachten. Ook hoor ik dit zelf bij gebruikers.

Gr
door Grunn1 Oct 11, 2023 om 12:49
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Werkelijk heb je überhaupt de vraag wel gelezen.

Re
door Reinier182 - Oct 11, 2023 om 10:51
162 Antwoorden / Vragen

De ING bank app werkt op dit moment goed. Heb je de laatste versie update erop staan? Is de smartphone niet te oud? Al deze dingen kunnen invloed hebben? Welke storing geeft de app precies aan? Er moet een bericht komen waarom het niet werkt? Kan je meer informatie geven?

P.
door P. - Oct 11, 2023 om 11:41
3 Antwoorden / Vragen

Sorry ik wil mij echt niet met uw betaalgedrag bemoeien maar ik zelf zou nooit met een app mijn betalingen verrichten maar met mijn bekabelde PC. Kijken doe ik wel op de app hoe de stand van zaken is op mijn rekening. Maar dat dan terzijde ik heb geen problemen tot nu toe met het gebruik van de ING-app.

Gr
door Grunn1 Oct 11, 2023 om 11:49
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Gelukkig zijn er ook mensen die rationeler denken en niet alles wantrouwen. Een app is minder gevoelig voor phissing, virussen e.d. dan welke pc dan ook.

P.
door P. Oct 11, 2023 om 11:59
3 Antwoorden / Vragen

Dank je wel bijdehand fijn dat je meedenkt van jou heb ik geen advies nodig.

Ozymandias
door Ozymandias Oct 11, 2023 om 13:05
167 Antwoorden / Vragen

@P.

Serieus? Jij komt zelf met ongevraagd advies wat gewoon niet correct is. Gelukkig wijst iemand je daar op. Je mag ook gewoon dankbaar zijn dat je wat hebt geleerd.

Jeannetims
door Jeannetims Oct 11, 2023 om 13:22
51 Antwoorden / 3 Vragen

Bankieren via een PC is vele malen onveiliger dan via een app... De app is namelijk gekoppeld aan 1 specifiek toestel en werkt dus alleen maar op dit toestel... Bij iedere handeling wordt gecontroleerd of het verzoek afkomstig is van dat specifieke toestel.

Janzegt
door Janzegt Oct 11, 2023 om 13:53
126 Antwoorden / Vragen

@P. Een Betaalapp is betrouwbaarder dan met een PC. En de opmerking "bekabelde PC" is niet relevant.

Me
door Meindo Oct 11, 2023 om 19:18
64 Antwoorden / Vragen

Dan moet je de app helemaal NIET gebruiken als je het niet vertrouwd.

marijke77
door marijke77 - Oct 11, 2023 om 12:41
158 Antwoorden / 3 Vragen

ING app lijkt en drama te zijn, hoor ik van verschillende mensen. App instaleren duurt een eeuwigheid en werkt dan ook nog niet.

ing app installeren lukt niet - Zoeken (bing.com)

Gr
door Grunn1 Oct 11, 2023 om 12:51
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Onzin, app werkt ne5 zo goed als andere bank apps. Negatieve reviews lees je over alles en alle bank apps. Heb al jaren de Ing app en zelden problemen en installeren gaat net zo makkelijk als andere apps

john devries
door john devries Oct 11, 2023 om 13:06
219 Antwoorden / Vragen

Dat hoor je dan  alleen van mensen met weinig kennis van zaken

Ozymandias
door Ozymandias Oct 11, 2023 om 13:08
167 Antwoorden / Vragen

Je link wijst dat anders helemaal niet uit. Heb je de resultaten wel gelezen of alleen gekeken naar het aantal resultaten?

En misschien ooit bij stil gestaan dat het bij de mensen die jij kent geen probleem is met de app maar een probleem met de gebruiker?

rj
door rjw Oct 12, 2023 om 10:47
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb pas nog geïnstalleerd voor een nieuwe rekening en het ging heel simpel eigenlijk.

john devries
door john devries - Oct 11, 2023 om 13:04
219 Antwoorden / Vragen

Het kan zijn dat de besturing van je phone is verouderd Verwijder de app en herinstalleer de de app . Als installeren niet lukt is je phone te oud geworden voor deze app of moet de phone upgraden

Jeannetims
door Jeannetims - Oct 11, 2023 om 13:24
51 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou het probleem toch echt specifiek op jouw toestel zoeken. Als er een grote storing was, had dit op allestoringen.nl zichtbaar geweest en had dit in het nieuws geweest.

Lo
door Lombok - Oct 11, 2023 om 13:29
1 Antwoorden / Vragen

Safari gebruiken en geschiedenis wissen had laatst ook dat probleem daarna kon ik gewoon inloggen

acwkuipers
door acwkuipers - Oct 11, 2023 om 14:31
6 Antwoorden / 0 Vragen

Krijg een melding als ik ingelogd ben op een oude tablet, dat ik vanaf 1 november niet meer via de app op betreffende tablet kan inloggen. Misschien is dat bij u ook het geval en heeft u dat bericht over het hoofd gezien. De versie van Android is te oud en dus niet meer veilig.

Yv
door Yvonne-909 - Oct 11, 2023 om 14:46
15 Antwoorden / 2 Vragen

Kan het idd. niet iets met de gebruikte apparatuur zijn?
Ik heb de afgelopen dagen gewoon betalingen kunnen doen, zowel via inloggen op de laptop als via de app op de telefoon/tablet.
Ik heb geen storing gehad.

frits
door frits - Oct 11, 2023 om 15:30
146 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ben bij SNS nooit geen problemen of storingen zowel de Website of betaal app en dat al gedurende jaren, en uitstekende service.  Beter als die grote ING, ABNAMRO, enz.

rj
door rjw Oct 12, 2023 om 10:49
3266 Antwoorden / 5 Vragen

Ook dit is onzin. Ook bij SNS zijn er wel eens problemen. Bron: eigen ervaring.

Gr
door Grunn1 Oct 12, 2023 om 11:27
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Als ik in de app store kijk dan hebben alle bankapps een score van 4,6 behalve die van de sns bank die zit onder de 3.

Mabelle
door Mabelle Oct 12, 2023 om 11:57
427 Antwoorden / 1 Vragen

@Frits schrijft 'nooit geen' oftewel hij heeft altijd problemen bij SNS.

sira
door sira Oct 12, 2023 om 12:04
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ook dit is onzin. Ook bij SNS zijn er wel eens problemen. Bron: eigen ervaring.

Als ik in de app store kijk dan hebben alle bankapps een score van 4,6 behalve die van de sns bank die zit onder de 3.

Dat zegt Frits toch ook. Nooit geen problemen (dubbele ontkenning) zijn altijd problemen.

Mabelle
door Mabelle - Oct 12, 2023 om 12:03
427 Antwoorden / 1 Vragen

Miranda is erg onduidelijk over wat nu precies het probleem is. Maar als ik het goed begrijp, heeft zij een andere mobiel en moet de ING app opnieuw geactiveerd worden op haar nieuwe mobiel.

Met activatie lijkt inderdaad bij sommigen een probleem te zijn, maar dan gaat het over enkele uren en niet dagen.