ui
door uijldert Jun 7, 2004 om 09:25
Geldzaken & recht

Inkclub

Op 12 april heb ik cartridges besteld bij Inkclub. Dit waren compatible cartridges. Op 13 april heb ik voor de zekerheid een mailtje gestuurd met de vraag wat er gebeurd als ze het niet doen (hierop heb ik nooit antwoord gehad). Op 16 april heb ik ze ontvangen en zoals al gevreesd deden ze het niet. 23 April heb ik hierover gemaild naar inkclub en kreeg geen antwoord. In dat mailtje heb ik tevens vermeld dat zolang er geen oplossing zou komen, ik niet zou betalen. Op 28 april heb ik nogmaals gemaild en ze daarin herinnerd dat ik geen antwoord heb gekregen. Verder heb ik ze geinformeerd dat als ik voor maandag geen antwoord zou krijgen, ik de cartridges zou terugsturen. Helaas staat er op de factuur alleen maar een adres in Zweden. Dat zou een duur grapje worden om dat terug te sturen.


Op 11 mei kreeg ik de eerste betalingsherinnering. Ik heb meteen teruggemaild dat ik nog steeds op antwoord wacht en dat ik het adres wil weten waar ik de cartridges naar toe kan sturen. Op  14 mei heb ik dit nogmaals gedaan, met een dringend verzoek om contact. Geen antwoord.Op 26 mei 2004 is de tweede herinnering verstuurd per post deze heb ik op 4 juni ontvangen. Hierin word ik verzocht om binnen 14 dagen te betalen anders wordt er een incassobureau ingeschakeld. Als ik vragen over de rekening heb, dan kan ik mailen naar het adres waar ik alle eerdere mailtjes al heen gestuurd heb. Verder staat er weer alleen een adres in zweden op.


Mijn vraag: Kan ik zonder verder bericht de cartridges terugsturen naar het adres in Zweden of moet ik daarmee wachten. En hoe reageer ik verder op de herinneringen. Ik kan er dus eigenlijk niets mee, omdat ik alleen dat e-mail adres heb, waarop ik al meerdere malen geen antwoord heb gehad.

13094 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

hkaldijk
door hkaldijk - Jun 7, 2004 om 15:57
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

je krijgt van mij het adres de rest is aan jouw


INKCLUB AB


BOX23027


SE-75023 UPPSALA


ZWEDEN


ik zou zeggen terug sturen met uitleg

in
door informatie - Jun 7, 2004 om 23:35
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Probeer het eens op de volgende emailadressen, misschien kom je hier wat verder mee:


info.nl@inkclub.com
order.nl@inkclub.com


Succes!

ev
door evertgum - Jun 8, 2004 om 16:07
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Niet betalen iets wat ondeugelijk is en dit aangegeven is via e-mail waar niet op geantwoord is beslist niet betalen DENK ER OM DAT JE WEL JE E_MAILTJES BEWAART MAAK ER DESNOODS EN PRINTJE VAN wanneer je in contact komt met een incasso buro komt deze printjes laten zien en anders dreigen met een claim (tegen het incasso buro) moeten ze hun werk maar beter doen,wil nog weleens helpen.


 


 

user123
door user123 - Jun 16, 2004 om 12:11
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Inkclub heeft een wanprestatie geleverd. U hoeft pas te betalen zodra zij hebben geleverd conform uw bestelling. Zelf zijn zij ongevoelig voor uw klachten. Zodra een inkassobureau in beeld komt moet u dit direct aan hen voorleggen. Zij kunnen goed beoordelen of een zaak te winnen is of niet. Het lijkt mij in dit geval helder.


De vraag is ook om hoeveel geld het gaat. Een buitenlandse inkassoopdracht gaat het bedrijf veel geld kosten (risicovol voor de nederlandse deurwaarder) de kans is dus aanwezig dat een procedure uitblijft.

he
door hennys_1 - Mar 1, 2005 om 18:10
7 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wij zijn goed en snel geholpen, na 1 telefoontje.


Wij mochten de verkeerde vulling terug sturen, met begeleidend briefje. En dan zou ik een nieuwe krijgen. Nog voordat de verkeerde terug gestuurd had, had ik al een nieuwe in de bus.


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

Pu
Pumuckl_NL - Sep 16, 2024 om 10:36
Auto & vervoer

Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour

Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?




 



... Lees meer

mi
michelcolman - Aug 29, 2024 om 10:33
Winkels & webshops
Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

Bartels Tilburg levert niet en reageert niet op vraag om terugbetaling

In februari bestelde ik op de website van Bartels Tilburg speakers voor 1500 euro, "voor 18:00 besteld, vandaag verzonden". Daarna kreeg ik bericht dat het wat langer ging duren, week 11, daarna week 14 of 15, daarna "we hebben wat leveringsproblemen maar maak u geen zorgen, ze komen er zeker aan hoor". Intussen zijn we 6 maanden verder, ik heb al ettelijke berichten gestuurd langs allerlei wegen ... Lees meer