ma
door magnolia Oct 26, 2005 om 20:22
Geldzaken & recht

Inschrijving bij datingburo

l.s.,

Kortgeleden heb ik mij ingeschreven bij 'Nederlands grootste datingburo'. Bij het nalezen van het kontrakt (helaas na het verstrijken van de 'bedenkperiode') kwam ik er achter dat er bij de passage waar een cijfer moest worden ingevuld over het in het lidmaatschapsjaar toe te zenden introduktiebrieven, een streep was getrokken. Ik weet dus niet hoeveel introbrieven ik in die 12 maanden zal ontvangen. De reaktie die ik kreeg op deze opmerking was dat ik een kontrakt heb getekend 'zonder garanties'. Er is wel een mooie draai aan de zaken gegeven zoals: wij doen ons best om wat matches voor mij te vinden; wij behandelen leden met een zilveren of goudenlidmaatschap op dezelfde manier, etc. Ik heb een bronzen lidmaatschap en vanwege het grote verschil in lidmaatschapsgeld gold voor mij dus het kontrakt zonder garanties.

Wat moet ik hiermee?

Bedankt voor uw tip.

Groeten

Magnolia

623 10 Rapporteer

scroogy
door scroogy - Oct 26, 2005 om 21:01
367 Antwoorden / 20 Vragen

Je kunt het contract opzeggen zodat het aan het eind van de looptijd ophoudt. Tot dan ben je het lidmaatschapsgeld verschuldigd.

Je hebt een contract waarbij je niet kunt eisen dat het bureau iets voor je doet, alleen maar hopen dat ze iets voor je doen voor hun geld.

Maar je bent nog maar kort lid ? misschien valt het allemaal wel mee en krijg je wel introducties.

succes.

latevogel
door latevogel - Oct 28, 2005 om 20:45
86 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Magnolia, Misschien zou je de volgende keer je beter in laten schrijven op het internet. Als je internationaal geen bezwaar vindt, kan je naar LuckyLovers gaan (22 dollar per maand) of naar MSN-dating (ongeveer 29 euro per maand). Hier moet je wel zelf moeite doen om iets te bereiken, maar ik heb er baat bij gehad.

Veel succes en met vriendelijke groet,

Latevogel

latevogel
door latevogel - Oct 28, 2005 om 20:47
86 Antwoorden / 0 Vragen

Toevoeging: MSN-dating is meer op Nederland gericht.

Latevogel

ma
door magnolia - Oct 28, 2005 om 20:55
42 Antwoorden / 43 Vragen

Beste Latevogel,

Ik heb een jaar lang via internetdating geprobeerd een goed 'kontakt' te krijgen. Mijn ervaringen waren niet zo best. Vaak deed men zich anders voor dan men was. Heb meerdere 'heren' ontmoet, maar wat ik zocht zat er niet tussen. Zoveel geld betalen aan een datingburo vond ik, na het interdaten, een dure maar iets betrouwbaardere oplossing.

U hebt geluk gehad. Congratulations.

Wat het 'buitenland' betreft, lijkt het mij helemaal griezelig. Een blind date met iemand in Engeland maken? Not my cup of coffee. Ik hoop dat ik, ondanks het tekenen van een kontrakt zonder garanties, in het lidmaatschapsjaar toch een paar leuke 'kandidaten' te ontmoeten. Hoop doet leven en wie weet wordt ik net zo gelukkig als u.

groetjes

ax
door axioma - Oct 29, 2005 om 00:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag latevogel,

Het zal wel aan mij liggen. Je laat je inschrijven bij een internationaal relatie bureau en je hebt er baat bij gehad.

Tegen welke kwaal heeft het dan geholpen als je er baat bij hebt gehad?

je
door jessicaorl - Oct 29, 2005 om 01:01
36 Antwoorden / 3 Vragen

Ik geloof niet in die betaalde services. die willen geld verdienen en je moet maar afwachten, hoe serieus ze voor je aan de slag gaan. Er zijn ook goede internetsites, die gratis zijn. Wel uitkijken (maar de ervaring maakt je wijs), dat je niet een of andere zielige loser treft.

Ik heb een fantastische vrouw leren kennen via een internationale GRATIS dating site.

Ik was eerst ook een beetje huiverig, om via zo'n site in contact te komen met vrouwen (zijn ze wel serieus of wat dan ook), maar je krijgt snel genoeg ervaring, om een en ander goed in te kunen schatten.

En het kost je geen cent. Gewoon proberen en vertrouwen op je eigen gezonde gevoel.

Jesse.

ma
door magnolia - Oct 29, 2005 om 07:51
42 Antwoorden / 43 Vragen

Beste Jesse,

Ik heb een jaar lang internetdaten gedaan. De ervaring die ik heb, is totaal anders als je jouwe. Vaak doet men zich heel anders voor dan men is, vooral waar het de opleiding betreft. Ik heb een tig-aantal mannen ontmoet en soms was het even opkijken en mezelf afvragend of het dezelfde persoon was van de foto op de site. Ook betaalde sites heb ik bezocht en enkele maanden geprobeerd. U behoort tot de gelukkigen. Ik wens u een gelukkig leven met uw partner toe. Het vinden van de juiste partner kan heel lang duren, maar ik heb vertrouwen.

groetjes

ar
door arienne - Oct 29, 2005 om 08:54
1 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo,

Wat je ook kan doen is een advertentie op marktplaats zetten. Is gratis en ik heb er mijn vriend gevonden en we gaan in mei trouwen. Tuurlijk heeft het bepaalde risico's, maar het kan ook goed uitpakken zoals bij mij.

Succes!

Arienne

roeli
door roeli - Oct 30, 2005 om 22:25
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al 18 jaar een relatiebemiddelingsbureau. Slechts 160 euro per jaar en er wordt niemand "getild".

Ik mag natuurlijk geen reclame maken voor mijn bureau, dus vermeld ik de bedrijfsnaam maar niet :-)))

Roeli Pit

ma
door magnolia - Oct 31, 2005 om 06:48
42 Antwoorden / 43 Vragen

Beste Roeli,

U kunt mij bereiken via koolpot@hotmail.com