jr
door jrikkerink Feb 18, 2011 om 21:47
Geldzaken & recht

Is dit echt of nep?

Bij deze site laten ze zien dat je geld kan verdienen op je computer, en je aan het werk gaat voor google.

De website ziet er voor mij iets te commercieel uit, en weet niet of ik het wel moet geloven.

Dit is de website:
http://newsdaily7.com/app/?&t202id=300051&t202kw=newwwcpa&match=&c3=

Hier kan je je aanmelden:
http://join.automatedprofitpackage.com/?hop=hitbuyer

Is dit nou echt of fake?

2515 6 Rapporteer

ro
door ron530 - Feb 18, 2011 om 21:53
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Nep nep nep nep nep nep en nog eens nep. Je moet wel jaren lang onder een steen geleefd hebben als je dat nog niet door hebt.

stacey
door stacey - Feb 18, 2011 om 21:53
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=jrikkerink schreef op vrijdag 18 feb 2011, 21:47]Is dit nou echt of fake?

Gezien het feit dat er heeeel veel mensen nog gewoon hard werken voor de kost zou ik zeggen FAKE
Als je in 10 uur per week thuis achter je pc ff 8000 dollar kunt verdienen zou iedereen z`n baan accuut opzeggen verwacht ik ;-)

drevil
door drevil - Feb 18, 2011 om 22:21
224 Antwoorden / 14 Vragen

Nummer 1 bij vage zaakjes. Lees de kleine lettertjes. Op de website die u benoemd, staan ze duidelijk onderaan de pagina:

It is important to note that this site and the stories depicted above is to be used as an illustrative example of what some individuals have achieved with this/these products. This website, and any page on the website, is based loosely off a true story, but has been modified in multiple ways including, but not limited to: the story, the photos, and the comments. Thus, this blog, and any page on this website, are not to be taken literally or as a non-fiction story. This blog, and the results mentioned on this blog, although achievable for some, are not to be construed as the results that you may achieve on the same routine. I UNDERSTAND THIS WEBSITE IS ONLY ILLUSTRATIVE OF WHAT MIGHT BE ACHIEVABLE FROM USING THIS/THESE PRODUCTS, AND THAT THE STORY DEPICTED ABOVE IS NOT TO BE TAKEN LITERALLY. This page receives compensation for clicks on or purchase of products featured on this site.

valerius-2
door valerius-2 - Feb 18, 2011 om 22:40
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Je zal in de loop van je internet gebruik nog heel wat van dit soort geldklopperij tegen komen.Alles waar je beloofd wordt om veel geld te kunnen verdienen op een makelijke wijze is FAKE.

ni
door nientje1989 - Feb 20, 2011 om 16:26
8 Antwoorden / 0 Vragen

vertrouw niets waar je je persoonlijke gegevens moet geven, lees altijd de kleine lettertjes en denk logisch na.

hoe is het mogelijk dat je zoveel geld verdient met zoiets? je weet niet waar het geld precies vandaan komt.. waarschijnlijk oplischting dus

mahadma
door mahadma - Feb 20, 2011 om 16:31
11621 Antwoorden / 51 Vragen

Als iets te mooi is om waar te zijn of zogenaamd gratis, moet je oppassen en al je voelhoorns op alarm zetten. Als iets heel erg veel irritant te mooi is om waar te zijn, zoals je genoemde site, weet je op voorhand, ja, dit is NEP!