Bo
door Boksloot Nov 5, 2016 om 14:32
Geldzaken & recht

Jetta Klijnsma PVDA doet diefstal op klaarlichte dag !!!!! AOW WIA diefstal

De groep mensen geboren na 1950 zijn zwaar de dupe van het falend beleid van de kabineten van de afgelopen periode. Al het spaargeld en beleggingen voor een rechtvaardig en overeengekomen pensioen regeling wordt mede door haar om zeep geholpen. Er is grof geinfersteerd in een prepensioen, pensioen, goede arbeidsvoorwaarden bij ziekte, ww en arbeidsongeschiktheid. Het enigste wat er nu overblijft is dat men zelf al het eigen spaargeld moet inzetten bij ziekte, ww, en wao wia. De groep die er voor heeft gezorgt dat men kon studeren, kinderopvang en schulsanering krijgt, kan nu weer opdraaien voor dubieuze besluiten en beslissingen van deze groep socialisten. Hoe sociaal !!!!! , a sociaal is beter op zijn plaats. Laat ze snel stoppen met de ouderen te stroppen !!!!!!!!!!!!!. en geef hun terug waar ze recht op hebben en waar duidelijke afspraken over zijn gemaakt. Als je huis afbrand en je hebt je er voor verzekerd dan zal de verzekering toch ook moeten uit betalen, waar blijft onze volsverzekering, wel innen maar zodra het uitbetalen wordt, laat men ze stikken. Oplichters zijn het als het je mij vraagt !!!!!!!!!!!!!!!! Zij die gespaard hebben voor een prépensioen, AOW pensioen met 65 jaar en een goede ww en woa / wia uitkering moeten gewoon hun recht terug hebben op waar ze destijds met de regering overeen zijn gekomen.

2553 15 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 5, 2016 om 14:37
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Tja. Schrijf eens naar mevrouw Klijnsma.

Cookies
door Cookies Nov 5, 2016 om 14:58
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[Internetredactie: Tenormin, Ú zou misschien schrijven naar mw. Klijnsma, een ánder niet. Respecteer dat.]

tenormin
door tenormin Nov 5, 2016 om 15:01
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Mag ik dat ook niet schrijven? Ik had iets heel anders in gedachte om te antwoorden, daarom maar kort.

Cookies
door Cookies Nov 5, 2016 om 15:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tuurlijk mag je dat schrijven. Doe even 'iemand' na.

tijger1
door tijger1 Nov 5, 2016 om 17:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@carola.83. Die 'iemand'  heeft, denk ik, vrij weekend. Fijn dat u de honneurs waarneemt. :-))

Apetjoek
door Apetjoek Nov 6, 2016 om 11:02
234 Antwoorden / 16 Vragen

?

tenormin
door tenormin Nov 6, 2016 om 11:25
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Wat vraag je, @kowalski?

Cookies
door Cookies Nov 6, 2016 om 11:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@kowalski: ik begrijp dat je het niet begrijpt. Tenormin en tijger1 wel en daar gaat het om.

Cookies
door Cookies - Nov 5, 2016 om 14:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Had je ook nog een vraag, of wilde je alleen even klagen?

etta Klijnsma PVDA doet diefstal op klaarlichte dag

Gelukkig kan ze niet snel rennen, dus ze hebben haar zo te pakken.;-)

simon55
door simon55 Nov 5, 2016 om 14:55
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Topicsteller wou alleen z n gal spuwen,en kan Jet niet zo hard rennenl  weet ik ng wel n tweedehands scootmobieltje voor d r ze moet hem alleen zelf duwen

Cookies
door Cookies Nov 5, 2016 om 14:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Simon55, daar heeft ze iemand voor die betaald wordt uit het PGB.

simon55
door simon55 Nov 5, 2016 om 15:31
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Dat heet tegenwoordig Prima Geen Budget

Cookies
door Cookies Nov 5, 2016 om 15:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Voor haar niet. Ze heeft tenslotte geen cent te makken.;-))

gerbera
door gerbera - Nov 5, 2016 om 14:52
7459 Antwoorden / 14 Vragen

Partij Van De Armoede heeft wel voor meer ellende gezorgd. Ik ben er echter van overtuigd dat er veel gezinnen zijn die het veel slechter hebben als u en echt in armoede leven.

jo
door jorisw Nov 5, 2016 om 18:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens kijken in gebieden waar echte armoede heerst (en dan hoef je helemaal niet zo ver weg; sommige buurten in Antwerpen, Brussel en veel Duitse steden zouden graag onze armoede willen hebben).

ja
door jackyh Nov 5, 2016 om 19:04
953 Antwoorden / 4 Vragen

Spreek voor je zelf.

gerbera
door gerbera Nov 5, 2016 om 22:23
7459 Antwoorden / 14 Vragen

@jorisw, waarom in het buitenland, kijk hier eens om je heen. Echte armoe bestaat ook in ons "rijke" land maar speelt zich vaak achter de voordeur af. Dus Ts moet niet klagen.

edrick3
door edrick3 - Nov 5, 2016 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nou, toch fijn dat er fora zijn waar men z'n ongenoegen kan uiten, nietwaar.
Maar er komen wel weer verkiezingen....

me
door mein33 - Nov 5, 2016 om 15:02
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@boksloot,

Als ik zo uw relaas beschouw, dan krijg ik het gevoel dat u van mening bent dat het volledige sociale- en pensioenstelsel in Nederland door deze regering naar de knoppen is geholpen.
Ik kan het helemaal mis hebben of het e.e.a. gemist hebben, maar vooralsnog deel ik uw mening niet en het zou u sieren om, i.p.v. enkele ongestaafde kreten te plaatsen, met voorbeelden te komen om uw bezwaren en beschuldigingen begrijpelijk en aantoonbaar te maken.

eclipse
door eclipse Nov 5, 2016 om 16:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Mein33, neeeee  aub :-)  t is al zo druk, nu nog schreeuwerds helpen, Bolsloot is gewoon even verdwaald, en gaat ergens anders zijn mening  ventileren, moedig  hem nu niet aan

eclipse
door eclipse - Nov 5, 2016 om 15:26
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Boksloot  Nu is het wel het verkeerde forum, waarin U Uw frustratie neerplant, ontkiemen zal het hier echter niet.afgelopen week heeft mevr kleinsma beloofd ernaar te zullen kijken, zodat deze mensen niet in een "tijdelijk" gat, terecht komen.   Dus er wordt aangewerkt  in de kamer. fijne dag verders.

Be
door Ben22 - Nov 5, 2016 om 15:57
60 Antwoorden / 6 Vragen

Het is jammer dat dit forum gebruikt wordt om frustraties te uiten, er zijn meer dan genoeg andere fora voor om dat te doen.

Dit is geen consumenten vraagstuk en er is geen sprake van een vraag.

Ik begrijp de onvrede en boosheid echt wel maar op deze manier wordt dit forum om zeep geholpen, ik hoop van harte dat de redactie hier wat aan doet.

ja
door jackyh - Nov 5, 2016 om 16:28
953 Antwoorden / 4 Vragen

Mevrouw Klijnsma stlde jaren geleden al voor, dat men dan maar een volkstuintje moest nemen. In de Stad. Hoe kom je er op. Op dat niveau zit haar oplossing voor problemen. Jammer Boksloot maar zo ligt het nu eenmaal. Stem in maart in ieder geval niet meer op de PvdA al zou ik niet weten wat u dan zou moeten kiezen. Sterkte er mee.

Apetjoek
door Apetjoek Nov 6, 2016 om 10:59
234 Antwoorden / 16 Vragen

wat dacht je van de partij van Jan Roos ? (wel op je schouders blijven kloppen)

ja
door jackyh Nov 6, 2016 om 11:04
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zou kunnen maar is niet mijn 1e keuze.

tijger1
door tijger1 - Nov 5, 2016 om 17:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

"Laat ze snel stoppen met de ouderen te stroppen"

Maar u heeft het toch juist over jongeren die het slechter gaan krijgen?

costnix
door costnix - Nov 5, 2016 om 18:23
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U weet nu wat u moet doen op 15 maart 2017.

jo
door jorisw Nov 5, 2016 om 18:51
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vrees dat veel bejaarde graaiers die totaal niet solidair zijn met jongere generaties als makke schapen achter die enge populisten aan gaan lopen...

ja
door jackyh Nov 5, 2016 om 19:08
953 Antwoorden / 4 Vragen

Nou dat "makke" zal wel meevallen.  De ouderen zijn echt niet van plan achter die enge populist Pechtholt aan te lopen.

Be
door Ben22 Nov 5, 2016 om 19:09
60 Antwoorden / 6 Vragen

Beste Joris,
Een ongepaste en gefrustreerde reactie, met schelden worden veel problemen opgelost, zeer populistisch gedrag.

costnix
door costnix Nov 5, 2016 om 19:17
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@jorisw: ik moet als 60plusser van een arbeidsongeschiktheidsuitkering rondkomen. U noemt dat graaien?

Apetjoek
door Apetjoek Nov 6, 2016 om 10:58
234 Antwoorden / 16 Vragen

beste costnix , maar u heeft GEEN AOW-gat , uw arbeidsongeschiktheidsuitkering loopt door tot uw werkelijke datum van aow ingang !

ja
door jackyh Nov 6, 2016 om 11:08
953 Antwoorden / 4 Vragen

Kowalski, is dat echt waar? Dat had ik moeten weten dan had ik iemand een goede raad kunnen geven terwijl ik nu alleen maar kon knikken en meeleven. Wat stom dat ik dat niet wist en nu is het voor die man te laat.

Cookies
door Cookies Nov 6, 2016 om 11:21
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoezo, is het voor die arme man te laat? Kowalski heeft gelijk, de WAO/WIA/Wajong loopt door tot de werkelijke datum.

tenormin
door tenormin Nov 6, 2016 om 13:36
16933 Antwoorden / 108 Vragen

Denk dat ze bedoelt dat die arme man overleden is.

aurora1
door aurora1 - Nov 5, 2016 om 20:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat is uw vraag? Of wilt u alleen maar klagen en zeuren net zoals de vorige keer? Op 8 oktober postte u een stelling die ook al niet deugde wat betreft geïnformeerd te zijn voordat u van alles roept.

ha
door halex - Nov 5, 2016 om 21:06
1374 Antwoorden / 4 Vragen

U bedoelt de groep babyboomers die alles opgemaakt heeft? Die 1.000 gulden per maand studiefinanciering kreeg. Die premie-A en-B woningen kocht met een flinke bijdrage uit de overheidsruif. Die de WAO gebruikte als verkapte bijstand. En die op dit moment de allerrijkste bevolkingsgroep van Nederland is. Die groep bedoelt u toch?
Overigens is een volksverzekering geen polis voor toekomstig risico. Verdiep u eens in het stelsen van volks- en werknemersverzekeringen alvorens u commentaar spuit.

wi
door wilhelmina59 Nov 6, 2016 om 11:04
552 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad iets met omslag stelsel :-)

sw
door swat1500 - Nov 6, 2016 om 00:30
3855 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de vraag?

wi
door wilhelmina59 - Nov 6, 2016 om 11:09
552 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals iemand al eerder opmerkte is er een nieuwe generatie lezers, skrijvers en vooral mekkers hier binnengevallen.
Krijg het donkerbruin vermoeden dat dit nav een wijziging is in een nieuwsmedium.

mathijs_b
door mathijs_b - Nov 6, 2016 om 11:54
641 Antwoorden / 78 Vragen

Spaargeld? Als je boven de BOX3 vrijstelling zit, krijg je ook geen zorgtoeslag en huurtoeslag meer.

Dat kan je op € 25.000 zelf gespaard pensioen  € 4000 per jaar kosten.

De "belasting" op uw spaargeld kan zo met gemak oplopen tot 10- 15% per jaar i.p.v. de "beloofde" 1,2%
Nederland is helaas geen democratie meer want dan zou dit niet toegelaten worden door de kiezers.

tijger1
door tijger1 Nov 6, 2016 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Voor de zorgtoeslag mag je bijna € 80.000 meer hebben dan de gewone vrijstelling.

aurora1
door aurora1 Nov 8, 2016 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Prachtig toch als je zelf je broek ophoudt en niet de belastingbetaler daarvoor laat opdraaien?

costnix
door costnix Nov 9, 2016 om 00:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Emigreer naar Noord-Korea en u merkt het verschil.