va
door valkje May 10, 2010 om 20:00
Geldzaken & recht

Kado bij afsluiten abonnement van Online

Hallo,

Wij hebben in februari 2010 een abonnement voor internet + telefoon en HDTV (van Canal Digitaal) afgesloten bij Online. Hierbij zouden we een Nintendo DS als kado ontvangen.

Daar we keuze hadden uit 2 aanbiedingen van verschillende providers hebben we de keuze op Online laten vallen.
De HDTV wordt verder niet door Online verzorgd (dus een simpel lokkertje).

Nu 10 weken later is de DS nog niet ontvangen. Bij schriftelijke navraag bij Online werd ons op 3 mei beloofd dat de DS uiterlijk eind april verzonden wordt!!

Ik heb er weinig vertrouwen in. Wat kan ik nu het beste doen?

MVG, Rob

502 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

kr
door krieties - May 11, 2010 om 15:21
442 Antwoorden / 0 Vragen
0

.....op 3 mei beloofd dat hij eind april verzonden wordt....?
Zal wel eind mei moeten zijn. Dit soort kado's duurt vaak lang, waarschijnlijk omdat de voorraad snel op is en er nieuwe besteld moeten worden. Komt vaak wel goed, maar (te) laat.

va
door valkje - May 27, 2010 om 17:21
8 Antwoorden / 7 Vragen
0

Oké, bedankt.
We wachten nog steeds in spanning af.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer