Maarten Oberman
door Maarten Oberman Oct 20, 2020 om 23:08
Geldzaken & recht

KNAB blokkeert cardreader zonder klant te informeren

Knab had betalen met mijn card reader via Ideal ON-aangekondigd geblokkeerd, service desk kwam eerst met cookies wissen andere browser etc natuurlijk onzin, maar ja, na een half uur wachten en gebeld met KNAB/020, wilde ze het na vele vragen beyalen met ideal en de cardreader weer vrijgeven, Card reader betalen hadden ze geblokkeerd, omdat KNAB dat niet meer wil als beleid. Tsja en de klant maar even niet informeren, wat kan ik hier tegen doen? 
met vriendelijke groeten
Maarten Oberman

PS:ik zag een week of wat  geleden jullie programma over de knab, dit zou er aardig inpassen als deel 2, toen zeiden ze nog: we gaan het beter doen; ik zal wel niet de enige zijn; ik heb meer de indruk dat ze nog steeds de klanten proberen weg te krijgen die nog met de acrd reader wat willen doen

1627 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Oct 20, 2020 om 23:21
11548 Antwoorden / 51 Vragen
1

Kennelijk willen ze van die cardreader af en over naar de app. Wellicht hebben ze op de een of andere manier wat gestuurd wat niet door u ontvangen is. U zult toch (waarschijnlijk) moeten wennen aan geen cardreader maar app. Niets is voor eeuwig.

Maarten Oberman
door Maarten Oberman Oct 21, 2020 om 14:49
Antwoorden / 1 Vragen

Helaas ze hebben niets gestuurd, niet alleen heb ik niks ontvangen, maar dat zeiden ze in het tfn gesprek met mij ook nog eens, tsja niets is voor eeuwig, nee maar  wat goed is ,moet je niet willen verbeteren en de card reader voor hier thuis met ideal doet het prima ... en een dumphone met een ipad doet het voor mij beter en efficienter dan een smartphone; misschien proberen ze te bezuinigen op card readers en willen ze parasiteren op de smartphone van gebruikers

diumenge
door diumenge - Oct 20, 2020 om 23:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Wat kan je hier tegen doen? Van bank wisselen.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 21, 2020 om 10:11
16870 Antwoorden / 202 Vragen
10

Kan het zijn dat uw vraag meer bedoeld is voor de redactie www.kassa@bnnvara.nl omdat wij als vrijwilligers die op basis van eigen kennis, ervaring etc. consumenten proberen bij te staan bij problemen geen uitzending maken?

Aangezien u kennelijk een klacht heeft over een bankinstelling kan ik u wel verwijzen naar: www.kifid.nl en begin dan met een vraag/opmerking aan de ombudsman van KiFiD.

Maarten Oberman
door Maarten Oberman Oct 21, 2020 om 14:46
Antwoorden / 1 Vragen

Goed advies ga ik doen dank!

rj
door rjw Oct 21, 2020 om 16:51
3269 Antwoorden / 5 Vragen

Lekker de kifid overbelasten voor zo'n minor issue.

heremietkreeft
door heremietkreeft Oct 21, 2020 om 16:57
16870 Antwoorden / 202 Vragen

Het is aan de vraagsteller om dat wel of niet te doen. En als de vraag naar KiFiD gaat is het aan KiFiD om te reageren. Vraagsteller vindt het lijkt mij geen minor issue.
U mag het voor wat mij betreft 'lekker overbelasten' vinden.  Ik heb in deze nog wel een suggestie: lees de regels van deze site nog eens na.

M.a.w. Als u een betere of minder lekker belastende oplossing weet, geef dat dan te kennen!

Topantwoord

rj
door rjw - Oct 21, 2020 om 10:13
3269 Antwoorden / 5 Vragen
10

En wat zei KNAB toen je vroeg waarom ze geen communicatie over dit onderwerp hadden gedaan?

Maarten Oberman
door Maarten Oberman Oct 21, 2020 om 14:46
Antwoorden / 1 Vragen

ze waren  er nog niet aan toegekomen om de klanten te informeren, ze vodnen het urgenter om phising tegen te gaan, zat wel 10 dagen tussen eerste blokkade en  bel;eln met ze

diumenge
door diumenge - Oct 21, 2020 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dus nu doet een bank wél wat om fraude te voorkomen en dan is het weer niet goed.


DOOR MAARTEN OBERMAN 21 OKT. 2020 OM 14:46
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

ze waren  er nog niet aan toegekomen om de klanten te informeren, ze vodnen het urgenter om phising tegen te gaan, zat wel 10 dagen tussen eerste blokkade en  bel;eln met ze

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer