gi
door gijane Dec 28, 2012 om 12:31
Geldzaken & recht

Kruidvat online slechte service!!

Ik heb een android tablet gekocht via Kruidvat online. Deze werd keurig afgeleverd via de pakketdienst. Helaas werkte het apparaat niet naar behoren. De ontvangst was ronduit slecht. Het bleek dat deze klacht bekend was omdat bij dit type tablet de antenne niet goed was geconstrueerd. Ik wil de het pakket dus retour sturen en toen bleek dat ik zelf voor de verzendkosten moest opdraaien. Dit is op zich al een slechte service maar daar kom ik nog wel overheen. Het is wel een hele slechte service dat dit niet op de besteldsite duidelijk wordt aangegeven. De meeste goede internet aanbieders nemen deze kosten voor hun rekening. Het kruidvat geeft dit echter aan in de algemene voorwaarden waar je na lang zoeken in miniletters ziet staan dat je dit maar zelf moet uitzoeken. Nadat ik het pakket heb opgestuurd kreeg ik een bevestiging van ontvangst op 7 december met daarin de tekst: Wij zullen het bedrag binnen 2 weken terugstorten op de rekening waarmee u heeft betaald. Helaas, er is dus niet betaald. Ook na het bellen met de klantenservice kreeg ik geen toezegging of betaling. Er werd gesteld dat er binnen 30 dagen betaald zou gaan worden. Tot op heden heb ik mijn geld niet retour ontvangen maar ben wel tweemaal verzendkosten en een duur telefoontje naar de klantenservice armer. Ook op mijn mail die ik op 23-12-2012 heb verstuurd heb ik geen reactie ontvangen. Dit terwijl er wordt aangegeven dit binnen 48 uur te doen. Het gaat om een aardig bedrag dat nu rente staat te trekken bij het Kruidvat en niet op mijn rekening. Jammer dat het Kruidvat zo met haar klanten omgaat. Ik zal hier nooit meer een bestelling plaatsen en raad iedereen dan ook af om dit te doen!!!

1576 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2012 om 16:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Duurste tablet bij Kruidvat is zo'n 190 euro, hoogste rente die je momenteel kan krijgen zo'n 2,5%. Dus op jaarbasis € 4,75 of 40 cent per maand. Ja, dat zal Kruidvat echt doen om de rente....

gi
door gijane - Dec 28, 2012 om 17:03
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Volgens mij begrijp jij de strekking van mijn verhaal niet helemaal diumenge!!!
Ik zou graag relavante reacties ontvangen op mijn verhaal en geen onzin.

diumenge
door diumenge - Dec 28, 2012 om 17:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Ze moeten (wettelijk) binnen dertig dagen terug betalen, dus als je op 6 januari je geld nog niet terug hebt dan heb je recht van spreken.

Je komt zelf met het verhaal over de rente, dus daar reageerde ik op.

Verder nog een tip, hoewel uitroeptekens niet op de bon zijn kan je er toch beter spaarzaam mee omgaan.

gi
door gijane - Dec 28, 2012 om 18:28
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Wettelijk zijn ze idd verplicht binnen 30 dagen te betalen maar dan moeten ze niet in de bevestiging 14 dagen beloven!!

gi
door gijane - Jan 7, 2013 om 18:37
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Tot op heden (7-1-2013) heb ik geen geld ontvangen. Wel een lullig mailtje na de kerst dat er wegens sinterklaas en kerstdrukte nog niet was betaald. Dit is werkelijk schandalig. Kruidvat dient gewoon binnen de wettelijk gestelde termijn mijn geld terug te storten. Dit is dus niet gebeurd. Nogmaals: KOOP NOOIT IETS BIJ KRUIDVAT ONLINE. Als het product niet deugd kost het je niet alleen je aankoop bedrag maar ook nog eens verzendkosten. Als ik deze week mijn geld niet krijg dan dien ik een officiële klacht in en zal ik er alles aan doen op deze wanpraktijken in de uitzending te krijgen.

j0w@n
door j0w@n - Jan 14, 2013 om 08:10
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Beste Gijane,

Wij zijn vanaf 30-11-2012 bezig om 4 goede tablets te kopen van Kruidvat,
intussen hebben we er 2 die 100% zijn.
Ze beloven van alles maar nakomen is er niet bij, vorige week melding gemaakt van wederom een defect geleverde tablet, klantenservice zou vorige week contact opnemen met ons, we wachten nog steeds.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 14, 2013 om 13:22
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Daar is het een drogist voor, moeten zelf alles nog een keer weer claimen bij de handel, die blij is om van dit product af is.

j0w@n
door j0w@n - Jan 14, 2013 om 20:11
4 Antwoorden / 2 Vragen
0

Gaat er niet over wat ze moeten claimen, gaat erom dat ze de gedane belofte niet nakomen!

gi
door gijane - Jan 16, 2013 om 17:55
11 Antwoorden / 2 Vragen
0

Uiteindelijk heb ik op 10-1 mijn geld gehad met een excuusbrief. Zal dit iets te maken hebben met deze discussie??
Ik sluit hierbij deze discussie af en hoop beterschap voor Kruidvat online.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

br
brandewijn - Jun 13, 2024 om 00:53
Computers & telefonie

Ik moet iedere keer opnieuw inloggen bij edge zins kort niet bij groome

als ik op facebook wil en andere dan moet ik iedere keer minloggen dat is nooit geweest Lees meer

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer