ze
door zeurpiet Jan 28, 2007 om 12:16
Geldzaken & recht

Nadelen van de Argenta-betaalrekening

Ik overweeg met mijn privé en en/of-betaalrekening over te stappen van de Postbank naar Argenta vanwege de kosten van de betaalpassen.

Wie heeft ervaring met de betaalrekening van Argenta en kan me wijzen op eventuele nadelen van bankieren bij Argenta ten opzichte van de Postbank?

Ik ben al bekend met het ontbreken van papieren afschriften [til ik niet zo zwaar aan].

1520 5 Rapporteer

jantje7
door jantje7 - Jan 28, 2007 om 12:27
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Hoi Zeurpiet (wat een naam)

Ik zet al zeker anderhalf jaar tot volle tevredenheid mijn spaargeld bij Argenta op de internet spaarrekening i.p.v. de Postbank,

Meer rent (34%) en af en bijschrijvingen op de dag dat je dit aangeeft. Ook wordt de rente berekend volgens de dagelijkse methode.

Jantje

ha
door harrybacardi - Jan 28, 2007 om 13:24
10 Antwoorden / 9 Vragen

Hallo Zeurpiet,:-)

Ik zit  nu een klein half jaar bij Argenta, tot volle tevredenheid.Zowel betaal als een spaarrekening ,ik las op deze site dat je een aantal limieten hebt wat betreft opnames bij de Pinautomaat etc ,

Afschriften krijg je niet maar deze kun je eventueel zelf natuurlijk wel uitprinten.wat ik dus ook doe.

Het enige wat misschien nadelig is dat je waarschijnlijk geen betaling(online) naar het buitenland kunt doen... ik heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden.

3,35% rente over je spaarrekening .

0,5% rente over je betaalrekening

Hier onder  nog wat aanvullende gegevens.

http://www.argenta.nl/inhoud/sparenbetalen/tarieven.php

Suc6  verders,

harry

rolandroland
door rolandroland - Jan 28, 2007 om 14:04
23 Antwoorden / 30 Vragen

Ik doe ook zaken met Argenta. Ging wel eea mis maar dat werd altijd weer goed opgelost.

gnarfje
door gnarfje - Jan 29, 2007 om 09:53
31 Antwoorden / 5 Vragen

Meer rent (34%)

Nou Jantje, deze bank wil ik ook wel ;-)

Geintje Gnarfje

jantje7
door jantje7 - Jan 29, 2007 om 12:36
1459 Antwoorden / 23 Vragen

echt 34% meer.

1,34 x 2,5% = 3,35

Dus de berekening klopt als een bus.

Jantje