ge
door georgessiam Feb 28, 2017 om 00:04
Geldzaken & recht

Neptunebank.com

Beste mensen,
Ik heb een lening afgesloten bij Neptune bank.com.
Binnen het uur was mijn aanvraag goedgekeurd.
Om het aangevraagd bedrag op mijn rekening te krijgen moet ik verzekering kosten betalen, namelijk 291 euro.
Ik heb de Aziatische lening aangevraagd omdat de kosten goedkoper waren.
Heeft er iemand ervaring met deze maatschappij??
Graag dringend feedback aub!!

4143 15 Rapporteer

Wi
door Wil_H - Feb 28, 2017 om 00:15
270 Antwoorden / Vragen

Zie https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/poseidon-krediet?id=581043
Misschien dat je enige gelijkenis ontdekt.
Ik zal je maar even waarschuwen: Die 291 Euro ben je kwijt als je ze betaald en die lening wordt nooit op je rekening bijgeschreven.

Ge
door Genee - Feb 28, 2017 om 00:26
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Die verzekeringspremie staat me niet aan.
Die moet je betalen voordat hun geld storten.
Waarom deze premie niet van het geleende bedrag afgehouden, zou toch veel eenvoudiger zijn.
Ik heb geen ervaring met deze 'bank' maar ik zou geen €291 aan ze betalen, het risico is te groot dat u het geld gewoon kwijt bent en geen lening.
Ook al, als je de verzekeringspremie niet rechtstreeks aan de verzekerings maatschappij maar aan hun overmaakt krijg je korting op de premie.
Waarom laten ze dan niet standaard de verzekeringspremie aan hun overmaken?
Zou dan toch het voordeligste voor de klant zijn.

Niet doen dus.

Lees eens https://www.fraudehelpdesk.nl/alerts/aanbod-met-aantrekkelijke-lening-blijkt-valstrik/

tenormin
door tenormin Feb 28, 2017 om 17:40
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Ben bang dat ie het al heeft gedaan....

Ge
door Genee Feb 28, 2017 om 17:46
1509 Antwoorden / 1 Vragen

TS vroeg om 00.04 dringend feedback en om 00.15 was de eerste reactie er al.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Feb 28, 2017 om 06:40
11536 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo GeorgesSiam  ,

Niet aan beginnen , klik op de rode regel en lees benedenaan de reacties .

http://www.scamadviser.com/check-website/neptunebank.com

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Feb 28, 2017 om 06:54
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet doen! Maak je dat geld wel over of heb je dat wel gedaan, tot ziens bij AvroTros Opgelicht dan. Ongeloofelijk dat mensen hier intrappen.

Topantwoord

ne
door neodutchio - Feb 28, 2017 om 08:28
5167 Antwoorden / 12 Vragen

Hoe geloofwaardig is het. U kunt bij deze bank terecht als u overal al bent afgewezen. Binnen 48 uur kunt u een persoonlijk krediet van €500.000,- krijgen. Het maakt niet uit of je oud bent, werkloos, of al tot de oren in de schuld zit, iedereen mag lenen.

Zie ook https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/poseidon-krediet?id=581043. In een reaktie zijn de medewerkers van een soortgelijke bank gescreend. Allemaal 'geleende' foto's.

Een ding is zeker, u komt alleen maar verder in de problemen aangezien u uw geld kwijt bent en geen lening ontvangt.

Topantwoord

pino123
door pino123 - Feb 28, 2017 om 09:08
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Gewoon even een stukje van de site gekopieerd:

Wij nemen de ontvangen aanvraag direct in behandeling. Wij kijken niet zozeer naar uw krediet verleden alswel naar uw vernogen om de nieuwe lening die u aangaat af te lossen. Als wij daarover een goed gevoel heeft krijgt u het krediet. Wij registreren het krediet niet bij de Centrale Voor Kredieten of bij het BKR tenzij u een forse achterstand oploopt in de aflossing.

Knap geNederlandst!

Met dit soort stukken Nederlandse tekst zou ik nooit een lening aangaan.....

tenormin
door tenormin Feb 28, 2017 om 17:46
16851 Antwoorden / 108 Vragen

"wij kijken, als wij er een goed gevoel bij hebben". Krankzinniger kan het niet worden: een krediet-verstrekker met gevoel.

hutch
door hutch Mar 1, 2017 om 00:14
4517 Antwoorden / 29 Vragen

@Tenormin: +10

pi
door pieterwolters Mar 1, 2017 om 09:13
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de taalverkrachting op de meeste internetfora ziet, denk ik dat veel mensen geeneens zien dat het slecht Nederlands is.

Topantwoord

Cookies
door Cookies - Feb 28, 2017 om 09:18
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Het is heel simpel: als je eerst geld moet storten om een lening te krijgen, is het niet betrouwbaar.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Feb 28, 2017 om 09:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Binnen het uur was mijn aanvraag goedgekeurd.
Goh, waarom zou dat nu zijn.
moet ik verzekering kosten betalen, namelijk 291 euro.
Oh ja, daarom dus.

tenormin
door tenormin Feb 28, 2017 om 17:47
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Kan toch niet zo zijn dat het domste forumlid nog alerter is dan de TS.

Topantwoord

ge
door gewicht - Feb 28, 2017 om 10:00
170 Antwoorden / 1 Vragen

Ongelooflijk dat mensen hier nog (bijna)intrappen.

Topantwoord

costnix
door costnix - Feb 28, 2017 om 12:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dit gewoon voorschotfraude! Niet doen dus!

Topantwoord

fa
door familyman - Feb 28, 2017 om 12:24
888 Antwoorden / 1 Vragen

En ik sta zeker niet vreemd te kijken als u uw copie id card met bsn ook nog heeft meegestuurd ......... en uw loon of uitkeringsbewijs.
Niet vreemd opkijken als u nu in indentiteitsfraude terecht komt (of al gekomen bent).

Cookies
door Cookies - Feb 28, 2017 om 12:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tja, en dan krijg je dat en reageer je maar niet meer? Al in zee gegaan (wel met een gammel rubberbootje dan) met die gasten soms?

Graag dringend feedback aub!!

tenormin
door tenormin Feb 28, 2017 om 17:49
16851 Antwoorden / 108 Vragen

Beetje laat, maar ik ben inderdaad bang dat ie al in dat rubberbootje zit.

Topantwoord

br
door bravehenk - Feb 28, 2017 om 18:31
206 Antwoorden / 0 Vragen

Geen BKR toetsing Werken vanuit buitenland etc etc heel klokkenspel met alarmbellen.Eerste jaar geen rente of aflossing lage rente daarna (de vette worst)
Na afsluiten binnen 1 uur (grote alarmbel) goedgekeurd even 291 euro storten om geld te kunnen krijgen(nog grotere alarmbel).Wel al copie paspoort bankpasje e.d opgestuurd. Heb je kans dat er nu een lening op uw naam geopend wordt of al is. Alleen het lening geld niet voor u wel de lasten.Ik hoop dat ik mis zit in dit geval.Voortaan eerst info inwinnen alvorens de grote fout gemaakt te hebben.

groeten Henk

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - Feb 28, 2017 om 18:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien is het een beter idee om het bedrag dat u maandelijks aan een lening kwijt zou zijn apart te zetten, bijv. op een aparte internetspaarrekening,  en op die manier sparen tot u kunt kopen wat u wilt kopen?

ge
door georgessiam Mar 1, 2017 om 11:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt beste vrienden uit Nederland voor jullie reacties !
Mijn reactie aan Neptune bank:

Geachte Sabina,
Na navraag betreffende neptune bank, is het me aanbevolen om geen geld te storten ( verzekering) U kan mijn aanvraag voor een lening van 3000 euro stopzetten.
Met vriendelijke groet
+++++++
Hun Antwoord :

Beste

Wij zijn zeer benieuwd naar de navraag die u heeft gedaan. Als wij navraag doen naar de BNP Paribas Fortis dan komen we honderden klachten een een hele reeks veroordelingen tegen van het management.

Blijkbaar is het zo dat als er een paar mensen wat roepen waartegen wij ons niet kunnen en mogen evrdedigen omdat wij een geheimhoudingsverplichting hebben de late flink hoger voor ons wordt gelegd dan voor uw eigen bank.

Maar wij hadden uw bericht al ontvangen en de aanbieding ingetrkken.

Sabina

diumenge
door diumenge - Mar 1, 2017 om 12:05
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Verstandig besluit!

door georgessiam 1 mrt. 2017 om 11:48
2 Antwoorden / 1 Vragen
Bedankt beste vrienden uit Nederland voor jullie reacties !
Mijn reactie aan Neptune bank:
Geachte Sabina,
Na navraag betreffende neptune bank, is het me aanbevolen om geen geld te storten ( verzekering) U kan mijn aanvraag voor een lening van 3000 euro stopzetten.
Met vriendelijke groet
+++++++
Hun Antwoord :
Beste
Wij zijn zeer benieuwd naar de navraag die u heeft gedaan. Als wij navraag doen naar de BNP Paribas Fortis dan komen we honderden klachten een een hele reeks veroordelingen tegen van het management.
Blijkbaar is het zo dat als er een paar mensen wat roepen waartegen wij ons niet kunnen en mogen evrdedigen omdat wij een geheimhoudingsverplichting hebben de late flink hoger voor ons wordt gelegd dan voor uw eigen bank.
Maar wij hadden uw bericht al ontvangen en de aanbieding ingetrkken.
Sabina