iv
door ivanvliet Nov 22, 2010 om 11:39
Geldzaken & recht

Nieuw gebouw luchtmacht in utrecht

moet toch niet gekker worden:
nieuw onderkomen voor de luchtmacht in utrecht 450 miljoen geopend:

de commandant schaamt zich voor dit zeer luxe onderkomen tegenover zijn personeel
generaal R.Bertholee gaat dit met gemengde gevoelens betrekken
deze onderkomens zijn ingericht met zeer duur natuursteen,fitness ruimtes,luxe restaurant,eigen appartementen met zeer luxe badkamers,
fraaie waterpartijen en ga zo maar door
het meeste moeite heeft hij met de andere complexen in nederland voor militairen daar kan nog geen ruitje vervangen worden een lift die stuk is blijft stuk
het contrast is:
defensie gaat bezuinigen moet een miljard euro bezuinigd worden en duizenden banen verdwijnen
WAAR ZIJN ZE MEE BEZIG DAAR!!!!!

479 3 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Nov 22, 2010 om 13:48
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Opdoeken defensie! Dat is pas goed bezuinigen. Vervolgens de panden verkopen aan projectontwikkelaars en de bases recreatiegebieden van maken. Levert nog veel meer op!

invalide
door invalide - Nov 22, 2010 om 18:23
787 Antwoorden / 5 Vragen

Als dit bericht waar is kan het nog leuk worden bij de volgende verkiezingen voor Provincie en dus ook de Eerste Kamer.

Dus geen meerderheid meer na zoveel bezuinigen?

vladja
door vladja - Nov 22, 2010 om 18:34
8293 Antwoorden / 27 Vragen

De voorbereiding, aanbesteding en de daarop volgende bouw liggen een stuk terug in het verleden. Dat kan je nu niet projecteren op het heden.

Niet dat ik er blij mee ben. Het doet mij denken aan de nieuwbouw en de extravagante eisen van de directie van het UWV.

Vladja