jj
door jjhensens May 18, 2018 om 17:40
Geldzaken & recht

Ongevraagd drukwerk

Kassa verstrekt stickers voor op de brievenbus te plakken om aan te geven dat je geen ongevraagd reclamedrukwerk wenst.
Prima idee van Kassa. Maar waarom verspreidt de VARA ongevraagd reclamedrukwerk bij de verpakking van de VARA-gids in?
Dat is iets voor Astrid Joosten en haar team : "Kanniewaarzijn".

mvg. Fam. J.J.Hensens
         Veendam.

1109 11 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 18, 2018 om 17:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vraag het de Vara, wij delen geen drukwerk uit.

tenormin
door tenormin - May 18, 2018 om 17:59
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Doet de Avrobode ook; Vrouw, bijlage van de Telegraaf en v.a. Inderdaad irritant, maar goed, bij plastic en papierafval. Stop je toch niet, zoiets.

jo
door jorisw May 18, 2018 om 18:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Klagen help niet. Lidmaatschappen en abonnementen opzeggen (met vermelding van de reden!) wel.

Cookies
door Cookies May 18, 2018 om 18:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@jorisw: precies! Als ze door die rommel veel abonnees kwijt raken, stopt het vanzelf.

tenormin
door tenormin May 18, 2018 om 18:47
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Nee hoor, doe ik niet. Hou er nu eenmaal van om in de Avrobode de programma's die ik wil zien aan te strepen (en de artikelen t lezen) en Telegraaf heb ik alleen het weekend abonnement. On line vind ik er geen barst aan.

marita5
door marita5 - May 18, 2018 om 18:03
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JJHensens ,

Stel uw vraag aan de Vara via het contactformulier , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://bnnvara.nl/contact/vara-lidmaatschap?

edrick3
door edrick3 - May 18, 2018 om 18:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Daar zullen ze wel voor betaald krijgen, denk je ook niet?
Scheelt weer abonnementskosten.
Maar inderdaad .... niet bepaald logisch. ;-)

me
door mein33 - May 18, 2018 om 18:18
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Dat is iets voor Astrid Joosten en haar team : "Kanniewaarzijn".

Dat "kanechtniewaarzijn". ;-))

Bij dat programma zou het 'gratis' uitdelen van deze stickers helemaal op z'n plaats zijn, want waarom zou de VARA onnodig geld weggooien aan het uitgeven van een sticker die door het merendeel van de ontvangers toch niet zal worden gebruikt.
Ik zou het bestempelen als "ongevraagd drukwerk".
Er bestaan toch al speciale "ja", "nee', "ja/nee","nee/ja" en "nee/nee" stickers om dergelijk drukwerk te weigeren.

Helaas, uw idee is 'niet' het beste idee van Nederland.

tijger1
door tijger1 - May 18, 2018 om 18:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik begrijp werkelijk niet waar de mensen zich druk om maken. Oud papier, mooi centje voor de scouting.

Cookies
door Cookies - May 18, 2018 om 18:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Omdat die reclamezooi ze geld oplevert natuurlijk. Gewoon die gids opzeggen, is toch volkomen overbodig vandaag de dag.

Kassa verstrekt stickers voor op de brievenbus te plakken om aan te geven dat je geen ongevraagd reclamedrukwerk wenst.
Volgens mij gaat het om anti-colportage stickers.

aurora1
door aurora1 - May 19, 2018 om 01:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Met deze vraag zit u hier verkeerd. Vraag het aan de Vara. Wij op het forum gaan daar niet over.
Het papier kan naar een goed doel.
Zeg anders die gids op, dan heeft u nergens "last" van.
Ik vind wel dat u zeurt over niks en dan ook nog op de verkeerde plaats.
Ik ga ervan uit dat u geen ongewenste mails meer ontvangt en ik ben benieuwd naar hoe het afgelopen is met die schadeclaim in de USA.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 19, 2018 om 13:50
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Met het 'meedistributeren' van reclame wordt ook de VARA Gifds mee bekostigd en daarmee ook de lidmaatschapskotsn laag gehouden.
Deze wijze van kostenreductie middels meenemen van reclame doen veel meer bladen en dan nog afgezien van de ook reclameboodschappen die veelal ook in die bladsen zijn opgenomen.
Mag ik aannemen dat u ook een dagblad leest, dan is er toch ook sprake van reclame omdat anders de abonnementsprijs veel hoger zou moeten zijn?

user123
door user123 - May 20, 2018 om 09:36
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Zolang u geld te besteden hebt zullen ze u vinden.

like it or not.

gerbera
door gerbera - May 20, 2018 om 10:30
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Maar waarom verspreidt de VARA ongevraagd reclamedrukwerk

Troost u dat doet niet alleen de Vara maar iedereen die zijn gids of blad in plastic vezend.
Doen ze om de sticker te omzeilen.