h.
door h.meijer Nov 24, 2003 om 12:19
Geldzaken & recht

Opzegging van leesmap

ik heb 17-07-2003 mijn abonnement op de leesmap schriftelijk opgezegd bij de nlk.
Ik heb hlf oktober aan de bezorger gevraagd
wanner de laatste map was.
Hij zei hier niks van te weten en dat ik maar contact op moest nemen met het hoofdkantoor
ik heb dat gedaan en gezegd dat ik opgezegd had
Hun zeiden toen dat ze niks hadden ontvangen.
Ik mocht toen het copie van de opzeggingsturen en zou dan de leesmap die week voor het laatst hebben .
Ik heb toen de leesmap aan de bezorger gegeven en bedankt voor de goede bezorging.
Nou kreeg ik afgelopen zaterdag22-11-2003
bericht van de nlk dat ik binnen 5dagen 499euro moet betalenvoor het niet tijdig opzeggen van de leesmap dit krijg ik 4 weken later pas.
Ik zou nog 64weken de leesmap moeten houden.Wat kan ik hier aan doen?

900 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

richie
door richie - Apr 16, 2004 om 12:10
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

hopelijk heeft u de naam genoteerd waarmee u gesproken hebt. Ik zou hem onmiddelijk opbellen en zeggen dat je dit niet accepteerd en dat hij actie moet ondernemen. Als dit niet helpt zou ik iemand spreken van de directie en hem het verhaal uitleggen, de kopie van de brief nogmaals aan hem versturen (aangetekend! om te voorkomen dat ze opnieuw beweren uw brief niet ontvangen te hebben) Succes

jelotje
door jelotje - Apr 16, 2004 om 12:10
20 Antwoorden / 2 Vragen
0

Heeft u de kopie ook daadwerkelijk toegezonden? Ik raad u aan in het vervolg uw brief aangetekend te versturen of een fax te gebruiken. De fax geeft een ontvangstbevestiging van de brief. Daarnaast de brief dan nog wel per post versturen.
Ik vind het incorrect van NLK dat ze uw telefoontje niet hebben vastgelegd, maar dit heeft te maken met de klantvriendelijkheid van het bedrijf waarmee je te maken hebt.
Ik raad je aan om bezwaar aan te tekenen tegen de verlenging van het abonnement, het liefst vergezeld van kopieen van vorige brieven. En dan maar hopen dat NLK wel klantvriendelijkheid toont.

ju
door juridifix - Apr 16, 2004 om 12:10
20 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat te doen:
1. schrijf een brief met dit verhaal. Geef duidelijk aan dat schriftelijk is opgezegd; dat je vervolgens na uitblijven van een bevestiging bij de bezorging hierom hebt gevraagd; dat je contact hebt gezocht met het hoofdkantoor en wat is afgesproken. Dat je daarom de rekeningen niet wenst te voldoen. Vraag om een ontvangstbevestiging en een reactie.
2. Weiger alle komende mappen en vraag aan de bezorger een verklaring dat je de map teruggeeft.
3. Let wel: in principe ligt de verantwoordelijkheid van het verzenden van een brief bij jou. Staat in de voorwaarden dat je aangetekend moet opzeggen?
4. Bel na de brief nog eens. Mondeling contact werkt vaak goed. Succes

gr
door gratje3_1 - Aug 18, 2005 om 16:06
11 Antwoorden / 3 Vragen
0

Nooit meer een map nemen van de NLK!!! Ga gewoon naar meneer Kees, daar is het beter geregeld!!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mc
mcp - Sep 24, 2024 om 17:48
Voeding & gezondheid

Gaan blikjes fris en blikjes bier sneller stuk of lek dan vroeger?

Wij hebben al drie keer de laatste zes maanden een lek blikje Cola, Heineken of Amstel gehad. Tas nat en keukenvloer plakkerig.
Het lijkt alsof het staal/aluminium anders is. Dunner waarschijnlijk.
Hebben anderen dat ook ervaren?

Anecdote: vroeger maakten we er bij een feestje een sport van om een leeggedronken blikje helemaal in te knijpen. De meeste lukte het met een hand. ... Lees meer

Ba

Bankrekening openen voor kleine commissie met weinig omzet

Goeienavond, 

Ik ben op zoek naar advies m.b.t. het openen van een bankrekening voor commissies, werkgroepen of andere kleine clubjes. 
Dit mag blijkbaar niet op persoonlijke titel, maar een zakelijke rekening is nogal duur als je jaarlijks niet zoveel omzet hebt. 
Hoe kan ik dit het beste aanvliegen?

De situatie: 
Ik zit in een commissie die maandelijks ee ... Lees meer

Ada en Leen
Ada en Leen - Sep 25, 2024 om 11:48
Huishouden & energie
Douchekraan voor de 4e keer beschadigd

Douchekraan voor de 4e keer beschadigd

We hebben 1,5 jaar geleden een nieuwe badkamer laten plaatsen. Tot 4 keer toe is de kraan beschadigd op de temperatuurknop. Hij is elke keer netjes vervangen. De instalateur is inmiddels over naar een andere leverancier en we konden een andere kraan uitzoeken. Deze is iets anders van kleur en daardoor moet ook de stang en douchekop worden vervangen.
Nu krijgen we een factuur van 468,40 euro  ... Lees meer