bk
door bkkjourney Jan 4, 2012 om 15:12
Geldzaken & recht

Ouderwetse papieren rompslomp bij SNS internetbankieren

Wie ergert er zich nog meer aan de papieren rompslomp van SNS internetbankieren? Zelfs bij het doorgeven van een simpele wijziging moet het online ingevulde formulier uitgeprint worden, & vervolgens per ouderwetse post opgestuurd worden, wat ook weer postzegels kost. Wat stelt een internet bankrekening dan überhaubt voor?

730 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ni
door nico w. - Jan 6, 2012 om 10:52
142 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het lijkt mij zinvol zo'n uitgeprint wijzigingsformulier zelf ook goed te bewaren. Over een aantal jaren bemerkt de halve internetgeneratie dat ze geen goede administratie heeft bijgehouden van hun bankzaken of vergeten zijn dat ze ooit bij bank x een spaarstorting hebben gedaan van misschien wel duizenden euro. Inmiddels van provider zijn gewisseld en/of inlogcodes kwijt zijn. Kortom, problemen die zich bij traditioneel bankieren niet voordeden.

Banken lachen zich dan rot, want iedere nooit opgevraagde euro kan de bank zichzelf dan toe eigenen. Dat loopt nu al jaarlijks in de tientallen miljoenen.

zwemmer
door zwemmer - Jan 6, 2012 om 11:37
2638 Antwoorden / 35 Vragen
0

Dit komt wel vaker voor bij banken en doet men voor de zekerheid. Het is dus ook in jouw belang, of het nu ouderwets is of niet.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Jan 6, 2012 om 12:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Dit is belangrijk voor u veiligheid, er wordt de laatste tijd met allerlei trucs geprobeerd om de boel op te lichten, zelfs bij de belasting worden bankgevens door deze vervalst.

snsbank webcare
door snsbank webcare - Jan 9, 2012 om 15:00
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste bkkjourney,

We kunnen ons voorstellen dat je het vervelend vindt om online een wijziging te doen en dit alsnog per post te verzenden. De reden hiervan heeft uiteraard, zoals valerius-2 aangeeft, met veiligheid te maken. We hebben je vraag doorgezet voor het precieze antwoord. Zodra wij hier antwoord op hebben, laten we dit aan je weten.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare

snsbank webcare
door snsbank webcare - Jan 12, 2012 om 09:40
54 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste bkkjourney,

We hebben inmiddels een antwoord gekregen op jouw vraag. SNS Bank is druk bezig ervoor te zorgen dat alle processen gedigitaliseerd worden. Omdat bepaalde processen opnieuw moeten worden ingericht, heeft dit enige tijd nodig. Op dit moment vragen we je daarom bij sommige processen nog formulieren uit te printen. In de toekomst zullen steeds meer processen digitaal mogelijk zijn.

Met vriendelijke groet,

Tineke
SNS Bank Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

DS
DS1992 - May 12, 2024 om 00:34
Winkels & webshops

Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?

Onlangs heb ik iets besteld bij albert heijn. Het ging om een voorraad bier voor een festival. De totale prijs was €294,30. Dit bedrag heb ik geaccepteerd.  toen kwamen er nog bezorg kosten bij(logisch natuurlijk) deze bezorgkosten waren €5,70, wat het totaal bracht op €300,-

Na bevestiging stond er in de app dat het te betalen bedrag bij bezorging €300,- was. En dat bleef er ... Lees meer

d_
d_dejong - May 10, 2024 om 14:38
Geldzaken & recht

Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)

Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer