of
door ofm Jul 28, 2006 om 12:50
Geldzaken & recht

Overeenkomst ontbinden?

Hallo Cannacampa,kan niet meer reageren op u antwoord, hier het vervolg, heb een mail gestuurd naar de firma met wie we de overeenkomst hebben met de mededeling dat we na de vakantie van de vertegenwoordigster van de vakbond contact zouden opnemen over deze kwestie. Kreeg vanmorgen een aangetekende brief van de andere firma, heb deze geweigerd, hoop dat ik hier goed aan heb gedaan?

Gerritaltena,sorry maar kan ook niet op u bericht reageren, als ik de site van "ik sta sterk" open verwijst deze me door naar de site van "consuwijzer", dus ik heb wel degenlijk iets aan u advies gehad, ook wat betreft de verwijzingen naar de artikelen die u noemt.

groetjes,ofm

255 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 28, 2006 om 19:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via mijn pagina had u naar uw vraag kunnen gaan en vervolgens op de button reageren uw reactie geven aan bovengenoemde experts.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2006 om 20:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij hun antwoord staat geen link naar reageren, tenminste niet bij mij?

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 02:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Ofm

Het weigeren van een aangetekend schrijven is geen goed idee! Zoals User999 stelt, mag de verstuurder van de brief aannemen dat je kennis hebt genomen van de inhoud van de brief. Met het weigeren geef je juridisch namelijk aan dat je de brief niet hoeft te lezen omdat je (naar verwachting) weet wat er in staat.

Vraag de verzender (Weert?) om een kopie van die brief (kan per e-mail) en neem deze aandachtig door. Leg bij je verzoek tot een kopie uit dat het niet accepteren van de brief op een misverstand berust (geen ervaring met aangetekende post o.i.d.)

Als de brief van Weert afkomstig is, dan wil je juist weten wat zij schrijven. De inhoud van die brief lees ik dan ook graag in je volgende reactie.

Groet, C.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 10:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, kan dus weer niet op C reageren?????????????????

Aangezien jullie hetzelfde aangeven doe ik het maar zo.

Ik had dus niet mogen weigeren.  Ik heb echter geweigerd omdat de brief uit België kwam en ik met deze firma geen overeenkomst heb.  Moet ik dan nu toch via e-mail contact opnemen met Weert om te vragen of zei iets van een brief weten?

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Belgie? We leven nu in een EUROpa..en ik krijg Nederlandse postpakketten uit France, omdat daar de porto goedkoper is dan TNT post groep, dus vanuit ons Eigen Zeeland gaat het via Belgie naar Noord Frankrijk, en daar gepost, dagje later, maar wel 30% goedkoper, dus bij gemiddeld 450 pakketten per week, maar dat mag de TNT post  medewerker die een klant is kwijt geraakt niet hier vermelden!

Als Virtueel Crimineel kan ik slechte Windows Servers moeiteloos uitlezen, dus gooi Bill Gates het eigen Raam Uit.. Want ik wilde mailen en kreeg toen per ongeluk deze info.

Bedrijf is gewaarschuwd, en bedankte mij voor dit lek, en werkt nu met dezelfde apparaten nu licentie en kosten vrij met Linux server,

snel en gratis dus, tevens  stabieler, en iedereen tevreden.

ve
door verwijderd - Jul 29, 2006 om 10:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

snap nu hoe het werkt, bedankt.

ve
door verwijderd - Jul 30, 2006 om 18:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Off topic:

@ OFM:

De uitleg over deze site m.b.t. de mogelijkheid tot reageren op reacties, is in dit topic te vinden: Uitleg reactiemogelijkheden Kassasite.

Groet Richard

ve
door verwijderd - Jul 30, 2006 om 19:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Richard,bedankt voor de extra info maar was er al per toeval achtergekomen omdat ik reageerde op een ander bericht.Als ik het dus goed begrepen heb, moet mijn antwoord nu inderdaad onder jouw bericht komen. Het is inderdaad een lastig systeem en wat betreft beste antwoord klopt ook, het staat op een lastige plaats vooral als je nog niet weet hoe het werkt en zelfs dan moet je nog goed opletten.

Als je trouwens voldoende antwoord op je vraag hebt gehad, kun je dan alles ook weer verwijderen of blijft het geheel voor altijd(?) op deze site?

ve
door verwijderd - Jul 31, 2006 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee dit kan niet. De makers van deze site hebben waarschijnlijk bedacht dat het handig is om alle vragen en antwoorden tot sint juttemus op de site te laten staan. Waarschijnlijk met het idee dat de reeds gestelde vragen en gegeven antwoorden als database kunnen dienen voor nieuwe vragenstellers.

Alleen de redactie kan een antwoord danwel een heel topic verwijderen, maar dit doen ze alleen in het geval de huisregels enstig zijn overtreden. Verzoeken van 'een slotje' op een topic worden doorgaans niet gehonoreerd.

Groet Richard

ve
door verwijderd - Aug 2, 2006 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het weigeren van een aangetekende brief is niet verstandig. U wordt nu geacht kennis te hebben genomen van de inhoud.