pe
door perfectangel Oct 26, 2004 om 14:26
Geldzaken & recht

Patricia holland

heey hallo...

ik heb vandaag een brief van intrum justitia gekregen dat ik ff 73,93 moet gaan betalen voor patricia holland terwijl ik nooit iets gehad heb van ze :S en ik ken ook nergens het nummer vinden van ze heeft iemand toevallig het nummer voor me want ik ga hier dus eg ff werk van maken want ik ga niet betalen.. ik had al wel die incasso bureau gebeld maar die kunnen er niks aan doen en hebben het nummer niet :S ik ben echt ten einde raad wie kan me ermee helpen??

alvast bedankt

494 3 Rapporteer

te
door tegelen_1 - Oct 26, 2004 om 14:30
3 Antwoorden / 7 Vragen

ik weet zeker dat intrum justitia een nummer heeft van hen, dit moet namelijk om het dossier compleet te hebben. Ik zou i.j. een fax sturen met daarin het verzoek voor het nummer, zet er wel een naam bij van een persoon daar, dan heb je meer kans op antwoord en wordt je verhaal bij het dossier gevoegd

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Oct 26, 2004 om 14:39
763 Antwoorden / 1 Vragen

ook hallo perfectangel,

Geen paniek, je kan niet betalen voor iets dat je niet hebt besteld, in dat geval moet dus intrum/ patricia holland maar bewijzen dat je iets besteld hebt, klein hintje hoe kan je nou het nummer van patricia holland hebben als je niets hebt besteld toch niet logisch, begin eens met een aangetekende brief te schrijven naar intrum. (je hebt niets besteld, en je kent Patricia holland natuurlijk ook niet) en laat dan intrum het maar uitzoeken hoe het zit.

succes en groeten tuinfreak

bassethound
door bassethound - Nov 14, 2004 om 23:28
14 Antwoorden / 2 Vragen

Het mooie is dat Intrum helemaaaaaaaal niets kan doen. Alleen een hoop
schreeuwen en blaten. Heb zelf een keer met ze te maken gehad,
overigens volstrekt onterecht en heb zitten schateren van het lachen
omdat ik weet dat ze hoog en laag kunnen springen, met alleen een
beetje intimidatie kom je echt niet ver. Als je ze aan de lijn krijg
zeg dat je de vordering betwist (een dispuut) omdat je niets bij P
Holland hebt besteld. Als zij denken dat ze het gelijk aan de zijde
hebben, nou laten ze dat dan maar zien. Lekker bluffen.