Tr
door Treegj Sep 23, 2021 om 14:48
Geldzaken & recht

Pcr test

juni jl bestelden mijn vrouw en ik bij spoedtest.nl  een pcr test. Een dag later bleek dat deze niet meer nodig was en we annuleerden.
We hebben gebeld voor teruggave van ons geld . Bellen ging niet, continu bezet. We moesten mailen. Nou dat deden we verschillende malen, maar kregen geen antwoord. Ten einde raad mailen we U met de vraag hoe kan dit en mag dit? Zijn wij de enigen?

2609 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Scala NL
door Scala NL - Sep 23, 2021 om 14:55
23 Antwoorden / Vragen
4

Er staat op de website niet dat bellen en mailen de bedoeling is, maar annuleren via de link in de bevestigingsmail , implicerend dat de restitutie dan in gang zal worden gezet (mits conform voorwaarden).
Op spoedtest.nl staat dit: 

Hoe kan ik een afspraak annuleren? Je annuleert je afspraak via de link die wij hebben meegestuurd in de bevestigingsmail. 
Annuleer je tot 1 uur vóór je afspraak, dan vindt er een restitutie plaats van 100%. Annuleer je buiten deze termijn, dan vindt er geen restitutie plaats

link

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 23, 2021 om 15:05
16959 Antwoorden / 202 Vragen
1

Helaas denk ik dat u indien opzeggen niet lukt u meer moeite moet doen zoals bijv. schriftelijk uw geld terug vorderen. Indien er echter in de voorwaarden van deze commerciële tester staat  wat @SCALA NL al aangaf bent u akkoord gegaan met deze voorwaarde (als die er inderdaad is) en heeft u geen recht.

Dit is een fenomeen dat zich ook op andere terreinen voordoet waarbij ik bedoel dat er na even verder zoeken ook testmogelijkheden gratis waren. (zoeken met zoeknaam 'gratis PCR test')  en dan ziet u o.a. deze https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/06/18/gratis-test-voor-reizigers-in-juli-en-augustus maar helaas is dat dan 'mosterd na de maalijd'.

panter22
door panter22 - Sep 23, 2021 om 15:41
6599 Antwoorden / Vragen
2

Je kunt een klacht indien via een klachtenformulier of chatten met een medewerker.
https://spoedtest.nl/klachten/

ne
door neodutchio - Sep 23, 2021 om 16:22
5246 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoe hebt u geannuleerd?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer