Hv
door Hvdv May 5, 2011 om 10:10
Geldzaken & recht

Pensioen

Goedenmorgen,ik heb in mijn verleden een aantal verschillende werkgevers gehad door sluitingen en reorganisaties waardoor ik overal pensioen heb opgebouwd maar bestaat er een site waar ik mijn opgebouwde pensioenen kan achterhalen? want ik heb een aantal daarvan een waardeoverdracht laten doen maar ik kan het niet meer terugvinden mijn bedoeling is om alle opgebouwde pensioenen onder te brengen bij mijn huidige werkgever
Ik hoop dat u mij kunt helpen

2573 15 Rapporteer

Hv
door Hvdv - May 5, 2011 om 11:54
104 Antwoorden / 164 Vragen

Bedankt Vladja voor deze goede tip

=vladja schreef op donderdag 5 mei 2011, 10:30: Kijk hier eens: mijn pensioenoverzicht...

Vladja

vladja
door vladja - May 5, 2011 om 11:57
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Kijk hier eens: mijn pensioenoverzicht...

Vladja

sunas
door sunas - May 6, 2011 om 14:18
22 Antwoorden / 7 Vragen

Op "mijn pensioenoverzicht" staan niet alle bedrijven waar pensioen is opgebouwd, hier kan je dus niet alles op vinden.
Het hangt van de bedrijven af of ze zich hierop aanmelden, is dus moeilijk om het uit te vinden.

trucker_1
door trucker_1 - May 6, 2011 om 16:13
7 Antwoorden / 0 Vragen

goede middag hvdy

ik weet niet welk beroep je uitoefend

anders kan je by die beroep van jou kijken

ik was trucker van beroep dus ik keek bij beroepgoederenvervoer
+++++++++++++++++
wens je veel geluk erby

j.a.de witte
door j.a.de witte - May 6, 2011 om 16:54
86 Antwoorden / 6 Vragen

Hi,
Pensioen stelt "Geen HOUT " voor ! !

Heb het zèlf ondergaan en toen ik met pensioen ging kreeg ik € 3000,-- p.jaar minder,heb plots maar 25 dienstjaren (feitenlijk 30).
Volgens mijn voormalige werkgever heb ik nu STRAF pensioen !

De DAS deed NIKS ! !

Als je met pensioen bent krijg je op dàt moment géén inzicht meer in je pensioen opbouw ed.

Àlle banken hebben óók de regel dat gepensioneerden(65) van àlle financïële diensten ed. worden uitgesloten en óók insolvabel verkaard. ! !

Dit is realiteit ! !

J.A.DE WITTE

birdies
door birdies - May 6, 2011 om 17:37
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Àlle banken hebben óók de regel dat gepensioneerden(65) van àlle financïële diensten ed. worden uitgesloten en óók insolvabel verklaard. ! !

Dat laatste zal ongetwijfeld van je inkomsten afhangen. En welke 'alle' fin. diensten heb je het over?

da
door daphy - May 6, 2011 om 18:47
36 Antwoorden / 4 Vragen

Via de zoekmachine kunt u zoeken op (een deel van de) naam van het pensioenfonds. Als u bijvoorbeeld op de naam van het gevonden pensioenfonds klikt, krijgt u alle gegevens over dat pensioenfonds te zien.

http://registers.dnb.nl/nl/professionals/registers/alle-huidige-registers.aspx?type={051C6AF5-F27C-4DE6-A576-9F35F3B964D6}&dnb=1

Via de zoekmachine kunt u zoeken op (een deel van de) naam van de financiële onderneming. Als u bijvoorbeeld op de naam van de gevonden onderneming klikt, krijgt u alle gegevens over die onderneming te zien.
Een financiële onderneming kan over meerdere vergunningen beschikken. In het register wordt aangegeven welke activiteiten een onderneming mag verrichten. Zo kan een verzekeraar bijvoorbeeld over een vergunning beschikken voor het aanbieden van autoschadeverzekeringen maar bijvoorbeeld ook voor ziektekostenverzekeringen

http://www.vbportal.nl/subweb/mediarelaties/index.php?http://www.vbportal.nl/cmm/paginas/pagina_epa.php?id=81

Wanneer u op zoek bent naar uw pensioen kunt u het Opsporingsplan Vergeten Pensioenen raadplegen.
De activiteiten van de Helpdesk Vergeten Pensioenen zijn overgenomen door het Pensioenregister.
De Helpdesk Vergeten Pensioenen is niet meer bereikbaar.

Sinds 6 januari 2011 kunt u uw totale pensioenoverzicht opvragen op de website van het Pensioenregister: www.mijnpensioenoverzicht.nl. Het Pensioenregister is telefonisch bereikbaar op (020) 75 12 870.

jo
door joep873 - May 6, 2011 om 23:18
103 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=sunas schreef op vrijdag 6 mei 2011, 14:18]Op "mijn pensioenoverzicht" staan niet alle bedrijven waar pensioen is opgebouwd, hier kan je dus niet alles op vinden.
Het hangt van de bedrijven af of ze zich hierop aanmelden, is dus moeilijk om het uit te vinden.
Dat is onjuist, pensioenuitvoerders zijn verplicht om hieraan mee te doen. Als er eentje niet bijstaat dan betekent dat dat er ergens iets fout zit.

j.a.de witte
door j.a.de witte - May 7, 2011 om 01:15
86 Antwoorden / 6 Vragen

Hi birdies ,
mbt. "Alle Financiële Diensten" gelden oa. PL's,DK's,rood staan en dit soort diensten.

Ook is dit NIET afhankelijk van inkomen !

Over "Discriminatie"gesproken !

j.a.de witte
door j.a.de witte - May 7, 2011 om 01:24
86 Antwoorden / 6 Vragen

Hi daphy,
je url is fout !
http://registers.dnb.nl/nl/professionals/registers/alle-huidige-registers.aspx?type={051C6AF5-F27C-4DE6-A576-9F35F3B964D6}&dnb=1

Svp.een goede url.

da
door daphy - May 7, 2011 om 09:52
36 Antwoorden / 4 Vragen

Bij mij doet ie het wel!?!?

http://registers.dnb.nl/nl/professionals/registers/alle-huidige-registers.aspx?type={051C6AF5-F27C-4DE6-A576-9F35F3B964D6}&dnb=1

Je tekst hier...

da
door daphy - May 7, 2011 om 09:53
36 Antwoorden / 4 Vragen

Naja de aanklikbare link staat nu onde "je tekst hier"

trucker_1
door trucker_1 - May 8, 2011 om 10:36
7 Antwoorden / 0 Vragen

Het is belangrijk om een goed overzicht te hebben van uw arbeidsverleden. De volgende gegevens zijn van belang:

Naam van het pensioenfonds of de verzekeraar waarbij uw werkgever was aangesloten.
Opgave van de pensioenaanspraak.
Volledige naam, het soort bedrijf en het adres van de vroegere werkgever(s).
Gewerkte periode(s).
Aard van het dienstverband (los, vast, tijdelijk, deeltijd).
Ga na of op de documenten die u bezit uw volledige naam en adres vermeld staan.

j.a.de witte
door j.a.de witte - May 8, 2011 om 15:27
86 Antwoorden / 6 Vragen

Hi daphy ,

ik heb je neuwe 2e url en link geprobeerd en dat gaat nu prima !
daphy
Bedankt !

ti
door tino24 - May 10, 2011 om 16:37
95 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=hvdv schreef op donderdag 5 mei 2011, 10:10] want ik heb een aantal daarvan een waardeoverdracht laten doen maar ik kan het niet meer terugvinden mijn bedoeling is om alle opgebouwde pensioenen onder te brengen bij mijn huidige werkgever

Dat wordt sowieso lastig. Pensioen dient binnen 6 maanden na werkwijziging overgedragen te worden. Succes met zoeken.