an
door andrea Sep 9, 2005 om 11:05
Geldzaken & recht

Postcodeloterij

Gisteren ontving ik weer eens een mailing van de postcodeloterij. Nu ben ik geselecteerd om mee te doen met een BMW actie. Ik speel al jaren mee met 1 lot. Toen ik de BMW code wilde activeren kon dit alleen als ik opnieuw mij abonneerde op een nieuw lot. Er staat weliswaar bij dat ik dat weer na 1 keer ongedaan kan maken, maar ik kan er niet mee akkoord gaan, dat ik alleen maar kan meedoen als ik met een nieuw lot mee doe. Kan dit nu allemaal maar zo maar? Ik wil gewoon mee doen met mijn bestaande lot! Wie doet hier iets aan.

779 5 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Sep 9, 2005 om 11:20
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai Andrea,

Winnen zal je hem waarschijnlijk niet doen want er zijn meer kapers op de kust.

BMW Actie

Gewoon naast je neerleggen en vergeten dat is volgens mij de beste en goedkoopste optie.
Het loopt wel de spuigaten uit en hopelijk zal er binnenkort iets aan worden gedaan.

Groet WillemG

ri
door riave - Sep 9, 2005 om 11:22
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kreeg dezelfde brief (3 stuks),met op de achterkant de voorwaarden (ik ben niet eens klant bij de postcodeloterij). Gewoon de brief de vuilnisbak in en niet meer naar omkijken. Het kan allemaal omdat de voorwaarden op de achterkant van de brief vermeld zijn zoals in de brief vermeld. Als je de code activeert ga je accoord met een extra lot en de een hele reeks afschrijvingen van 8,25 per keer.
Dus aan jou om te bepalen of je mee wilt doen,maar er geld: niets voor niets!

holstein
door holstein - Sep 9, 2005 om 13:13
922 Antwoorden / 16 Vragen

Heb die brief van de week ook gehad, maar zag ook op de website dat je je inderdaad gewoon aanmeldt voor een nieuw lot !
Mooi niet doen en laat ze het daar maar mooi uitzoeken met die gladde verkoop streken.

br
door bram123_1 - Sep 9, 2005 om 13:34
5 Antwoorden / 3 Vragen

Wat ik je kan aanraden is het volgende:

Koop een papiervernietiger, als je weer dergelijke post krijgt druk je deze ongeopend in de papiervernietiger.

Misschien is het eerst even wennen maar ikzelf doe het al jaren en het bevalt mij prima.

voor al uw problemen

bram nemen.

wi
door wippie - Sep 9, 2005 om 13:52
260 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen bij problemen Bram????????