hawkeye_1
door hawkeye_1 Apr 20, 2004 om 23:06
Geldzaken & recht

Problemen met factuur livechat4u

Hallo,

Laat ik vanaf het begin beginnen.

Een paar week geleden kwam ik op internet een advertentie tegen voor de site livechat4u, waarin ze een 10 daags trial abonnement aanboden. Ik ben toen op dat aanbod ingegaan en heb mij voor dat abonnement aangemeld. Een paar dagen later kreeg ik een brief thuis waarin de login instructies en mijn gebruikersnaam voor die site in stonden. Ik ben toen naar die site gegaan, heb me de boel daar even bekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de content die ze leverde niet aan mijn verwachtingen verdeden. Ik heb daarna niets meer gedaan met die site.

Nu kreeg ik afgelopen week opeens een factuur van livechat4u van 149.95 voor een gold abonnement. Nadat ik het op hun site had na gekeken, bleek dat ze gebruik maken van een opt-out systeem, waarbij je in je trial periode het abonnement moet opzeggen anders zit je automatisch vast aan het duurste abonnement bij die site.

Ik wil hier van af zonder te betalen. Heeft iemand suggesties over hoe ik dit het beste aan kan pakken?

Ik moet er wel bij zeggen dat ik al wel schriftelijk het abonnement bij hun heb opgezegd en ik heb per mail bevestigt gekregen dat dit gebeurd per eerstvolgende datum.

767 5 Rapporteer

cz
door czegers - Apr 28, 2004 om 09:42
14 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt uw klacht aanmelden op www.boycot.nu wellicht kunnen zij u verder helpen

ol
door olympicton - Apr 29, 2004 om 12:30
63 Antwoorden / 16 Vragen

Ten eerste moet je (ook)op internet altijd goed de voorwaarden lezen voor een GRATIS proef-abonnement.Het handigst is om meteen een mail te sturen,dat je je contract alleen voor de proefperiode neemt,en je het recht voorbehoudt al of niet een abonnement te nemen na afloop van de proef.Het is sowieso al raar dat je niet eerst kunt neuzen op de site ,voor je een proefabonnement neemt.Omdat je "verder niets gedaan hebt met de site", ben ik bang dat je de klos bent voor 149,95.Als het in dollars is scheelt het nog een paar tientjes.Kijk eerst op de voorwaarden,misschien vindt je nog een ontsnappingsroute.In ieder geval niet klakkeloos gaan betalen.Sterkte!

ro
door ronteiwes - Jun 24, 2004 om 08:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

hallo goedemorgen

het is al weer enige tijd gelden dat hierover wat geschreven is dus ik ben eigenlijk benieuwd hoe de stand van zaken op dit moment is

ik heb inmiddels 3 weken gelden een aangetekende gestuurd welke is aangenomen maar heb nog gee reactie van die klanten

Ron

hawkeye_1
door hawkeye_1 - Jun 24, 2004 om 09:36
25 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb er sinds mijn laatste mail van 7 mei 2004 niets meer van gehoord

ro
door ronteiwes - Jul 3, 2004 om 11:41
4 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb gisteren een mail bevestiging gekregen van mijn aangetekende en dat deze stopt per 1e datum meer niet.

heb jij nog wat gehoord ?