Proefperiode Consumentenbond opzeggen mislukt
Ik heb graag advies.
Ik heb een proefperiode genomen bij de Consumentenbod. Binnen een aantal uren was het mij duidelijk dat de testen mij niets toevoegen.
Ik heb dus binnen een aantal uren online opgezegd. Tenminste, dat dacht ik.
Cosumentenbond schreef al dan abonnementsgeld af.
Gestorneerd en contact gezocht met hen. En dat is knap lastig. Na lang aanhouden heb ik het call center gesproken. Die mevrouw gaf aan dat er problemen zijn met opzeggen tijdens de proefperiode. In overleg heb ik stukken naar haar mogen sturen om te zien wat ze kon doen. Niets helaas. Ik heb ook niets meer gehoord.
Consumentbond stuurt me een herinnering voor TWEE termijnen. Met de suggestie dat ik met hun relatie GGN kennis mag maken.
(Twee termijnen omdat de consumentenbond GEEN opzegging per maand heeft maar opzegging van MINSTENS 1 maand).
Zie ook trustpilot.
Wat kan ik nog doen tegen dit bastion van verzet.
Als u het opzeggen op de juiste wijze hebt toegepast dan moet het opzeggen gelukt zijn.
Uit de link.
Kan ik mijn lidmaatschap op elk moment opzeggen?
Je kunt je lidmaatschap maandelijks opzeggen, zowel online als telefonisch.
Is je lidmaatschap de eerste 7 dagen gratis en zeg je binnen die tijd op? Dan betaal je niks.
https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap
Of u heeft opgezegd en dan heeft u daar ook een bevestiging van, mail lijkt mij voor de hand liggend, of niet en dan moet u gewoon betalen. Veel meer smaken zijn er niet.
Hallo Joop, u schrijft 'In overleg heb ik stukken naar haar mogen sturen om te zien wat ze kon doen.'
Betekent dat dat u aan kunt tonen dat u wel degelijk opgezegd hebt?
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten als dat zo is.
Succes.
Heb je gebruik gemaakt van de speciale link voor 7 dagen gratis proberen?
zoja dan zou je direct weer kostenloos kunnen opzeggen.
Zo nee en ben je gewoon een abonnement aangegaan dan kost je dat inderdaad 2 maanden. De 1e maand dat je lid bent geworden en vervolgens een maand opzegtermijn ingaan de eerste van de volgende maand.
Je hebt ook al gebruik gemaakt door een paar testen te lezen die alleen zijn voor leden.
Tja, u kunt misschien naar derechter.
Om een maand lidmaatschap, is toch een grapje toch?
Principes he. De consumentenbond doet dat zelf ook regelmatig.
Opzeggen bij Consumentenbond kan heel eenvoudig in de mijnomgeving. Gewoon even inloggen, kun je direct wijzigen en/of opzeggen. Bevestiging binnen 7 dagen volgens de site, maar ik kreeg het binnen 1 minuut gewoon bevestigd in mijn mailbox.
Ook als je op de website zoekt vind je heel makkelijk de info hoe je allemaal op kan zeggen, namelijk als 1e zoekresultaat. Zie
Linke website opzeggen voor de info.
Daar staat trouwens ook dat je altijd op kunt zeggen en dan vanaf dat moment nog 1 maand betaald. Dus 1 maand opzegtermijn normaal, alleen opzeggen tijdens proefperiode binnen 1 week hoef je helemaal niets te bepalen. Je betaalt trouwens achteraf. Dus zeg eens: hoe snel heb je opgezegd? Na een volle maand vermoed ik. Dan moet je de 1e en 2e maand betalen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer