Jo
door Joop 3x Feb 15, 2023 om 19:18
Geldzaken & recht

Proefperiode Consumentenbond opzeggen mislukt

Ik heb graag advies.
Ik heb een proefperiode genomen bij de Consumentenbod. Binnen een aantal uren was het mij duidelijk dat de testen mij niets toevoegen. 
Ik heb dus binnen een aantal uren online opgezegd. Tenminste, dat dacht ik.
Cosumentenbond schreef al dan abonnementsgeld af.
Gestorneerd en contact gezocht met hen. En dat is knap lastig. Na lang aanhouden heb ik het call center gesproken. Die mevrouw gaf aan dat er problemen zijn met opzeggen tijdens de proefperiode. In overleg heb ik stukken naar haar mogen sturen om te zien wat ze kon doen. Niets helaas. Ik heb ook niets meer gehoord.
Consumentbond stuurt me een herinnering voor TWEE termijnen. Met de suggestie dat ik met hun relatie GGN kennis mag maken.
(Twee termijnen omdat de consumentenbond GEEN opzegging per maand heeft maar opzegging van MINSTENS 1 maand).
Zie ook trustpilot.
Wat kan ik nog doen tegen dit bastion van verzet.

3556 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 15, 2023 om 19:31
7358 Antwoorden / 3 Vragen
3

 Als u het opzeggen op de juiste wijze hebt toegepast dan moet het opzeggen gelukt zijn.

             Uit de link.

Kan ik mijn lidmaatschap op elk moment opzeggen?

 

Je kunt je lidmaatschap maandelijks opzeggen, zowel online als telefonisch.

Is je lidmaatschap de eerste 7 dagen gratis en zeg je binnen die tijd op? Dan betaal je niks.

https://www.consumentenbond.nl/wordlid/lidmaatschap


Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 15, 2023 om 23:07
2255 Antwoorden / Vragen
0

Of u heeft opgezegd en dan heeft u daar ook een bevestiging van, mail lijkt mij voor de hand liggend, of niet en dan moet u gewoon betalen. Veel meer smaken zijn er niet.

Ja
door JannyBoe - Feb 16, 2023 om 09:20
570 Antwoorden / Vragen
0

Hallo Joop, u schrijft 'In overleg heb ik stukken naar haar mogen sturen om te zien wat ze kon doen.'
Betekent dat dat u aan kunt tonen dat u wel degelijk opgezegd hebt?
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten als dat zo is.
Succes.

Gr
door Grunn1 - Feb 16, 2023 om 10:06
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Heb je gebruik gemaakt van de speciale link voor 7 dagen gratis proberen?
zoja dan zou je direct weer kostenloos kunnen opzeggen.
Zo nee en ben je gewoon een abonnement aangegaan dan kost je dat inderdaad 2 maanden. De 1e maand dat je lid bent geworden en vervolgens een maand opzegtermijn ingaan de eerste van de volgende maand.
Je hebt ook al gebruik gemaakt door een paar testen te lezen die alleen zijn voor leden.

mo
door mof - Feb 17, 2023 om 11:30
3620 Antwoorden / 3 Vragen
0

Tja, u kunt misschien naar derechter.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Feb 17, 2023 om 16:59
2255 Antwoorden / Vragen

Om een maand lidmaatschap, is toch een grapje toch?

rj
door rjw Feb 17, 2023 om 18:42
3368 Antwoorden / 5 Vragen

Principes he. De consumentenbond doet dat zelf ook regelmatig.

Re
door Reviewer - Feb 20, 2023 om 12:18
2 Antwoorden / Vragen
0

Opzeggen bij Consumentenbond kan heel eenvoudig in de mijnomgeving. Gewoon even inloggen, kun je direct wijzigen en/of opzeggen. Bevestiging binnen 7 dagen volgens de site, maar ik kreeg het binnen 1 minuut gewoon bevestigd in mijn mailbox.

 

Ook als je op de website zoekt vind je heel makkelijk de info hoe je allemaal op kan zeggen, namelijk als 1e zoekresultaat. Zie

Linke website opzeggen voor de info.

 

Daar staat trouwens ook dat je altijd op kunt zeggen en dan vanaf dat moment nog 1 maand betaald. Dus 1 maand opzegtermijn normaal, alleen opzeggen tijdens proefperiode binnen 1 week hoef je helemaal niets te bepalen. Je betaalt trouwens achteraf. Dus zeg eens: hoe snel heb je opgezegd? Na een volle maand vermoed ik. Dan moet je de 1e en 2e maand betalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer