re
door redcloud1 Dec 29, 2023 om 13:28
Geldzaken & recht

Quantimai project

goedendag
bij dit quantimai project heb ik even even gekeken en mijn gegevens ingezet maar je komt er niet meer vanaf,zij blijven stalken met bellen.
hierop zou je geld kunnen investeren maar ik wil niets ik was nieuwsgierig dus even gekeken dan ben je het haasje.
zij vragen steeds geld om te investeren mijn gegevens willen zij niet verwijderen..hoe komen wij er vanaf zij zgebruiken veel verschillende telefoon nrs je kan blokkeren dan komt er weer een 10e nieuwe nr.

mvg
gerard

1102 7 Rapporteer
sjjoppy
door sjjoppy - Dec 29, 2023 om 13:41
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Denk dat negeren het beste is.
Dat u uw gegevens hebt ingevuld heeft er voor gezorgd dat zij u een poos lastig vallen.

Aanvulling
                uit de link:

  • Vaak beweren deze scams dat ze beleggingsstrategieën hebben ontwikkeld die gegarandeerd hoge rendementen bieden.
  • Ze spelen in op het gebrek aan kennis bij het grote publiek over wat quantum technologie daadwerkelijk kan.
  • Slachtoffers worden gelokt met valse getuigenissen en neppe rendementsgrafieken.

https://www.reviewgadget.nl/artificial-intelligence/quantum-ai-scam/

Thecla58
door Thecla58 - Dec 29, 2023 om 13:44
857 Antwoorden / 3 Vragen

Gewoon negeren zoals @Sjjoppy zegt en de volgende keer beter opletten waar en of je je gegevens invult.

Je zou ook je nummer in het bel me niet register kunnen zetten... er is een kans dat dat helpt.

ju
door juliomariner Dec 29, 2023 om 14:04
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Dat soort louche bedrijfjes kijken echt niet in het bel me niet register.

heremietkreeft
door heremietkreeft Dec 29, 2023 om 14:40
16869 Antwoorden / 202 Vragen

@THECLA58, zie deze info, het Bdl me niet regeister is al geruime tijd geleden opgeheven.

mahadma
door mahadma - Dec 29, 2023 om 13:49
11548 Antwoorden / 51 Vragen

Zodra er weer gebeld wordt direct na noemen naam neerleggen. Of zeggen dat u onder financieel beheer staat.

sira
door sira - Dec 29, 2023 om 14:19
2349 Antwoorden / 24 Vragen

Ik kan het ook niet echt slim vinden om op een totaal onbekende site privé gegevens achter te laten.

Aan de home pagina heb ik al voldoende om te weten wat ik wil weten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 29, 2023 om 14:44
16869 Antwoorden / 202 Vragen

Zie m.b.t. de regels sdeze info : https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/regels-voor-telefonische-verkoop#Bel-me-niet%20Register%20Opgeheven  en u kunt het melden bij de ACM en zie dan dit: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/ongewenste-telefoontjes-van-bedrijven-en-goede-doelen  Afgezien daarvan, wel steeds blokkeren, al moet het dan misschien ook vaak..

Ps. Indien er meerdere klachten bij de ACM komen kan men daar besluiten om handhavend op te treden.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 29, 2023 om 14:51
2071 Antwoorden / Vragen

Zo leer je het wel af om onbekenden je telefoonnummer te geven;-) Als het de vaste lijn is is het misschien een goed moment om daar dan gelijk maar eens afscheid van te nemen zoals het grootste deel van de Nederlanders ondertussen al heeft gedaan.