Richters48
door Richters48 May 14, 2018 om 15:46
Geldzaken & recht

Seniorpas

Hallo kassa,

ik heb een seniorpas aangevraagd, maar voor dat ik moest betalen, ben ik van gedachte veranderd en heb niet Betaald. Moet ik nu de pas toch afnemen? Ik krijg nu aanmaningen met nu al 12,50 euro aan boete ???? als je niet betaald zit het nog in het winkelwagentje en wordt later verwijderd !
graag uw mening.

groet
everdien richters

1724 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - May 14, 2018 om 15:57
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Richters48 , 

Heeft u de pas ontvangen / of niet ?

U krijgt nu een boete , dit is bullshit lees hier : 

De herroepingstermijn is de periode waarin u de pas kunt terugsturen en uw aanvraag volledig annuleert. Zo kunt u eerst proeven hoe het is om een pashouder te zijn alvorens te besluiten of u interesse heeft in de pas. De herroepingstermijn telt 14 dagen die in gaan op de eerst geplande bezorgdatum. Omdat de termijn pas begint vanaf het moment van bezorging heeft u dus twee weken de tijd om dit terug te sturen. U hoeft dan niets te betalen aan de Seniorenvoordeelpas. Deze en andere voorwaarden kunt u vinden op de algemene voorwaarden pagina

Lees hier alle klachten , en de reactie van seniorenvoordeelpas , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/is-de-senioren-voordeelpas-betrouwbaar-1

edrick3
door edrick3 - May 14, 2018 om 17:51
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Moet ik nu de pas toch afnemen?
Nee. Je hebt je bestelling toch geannuleerd.
Seniorenpas moet je ook NIET aan beginnen.

diumenge
door diumenge - May 14, 2018 om 17:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen
1

Netjes geannuleerd en/of pas retour gezonden of gewoon niet betaald? Dat maakt wel een verschil.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 14, 2018 om 18:01
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Idem: u vraagt aan maar bedenkt zich. Dan kunt u, maar gelet op het feit dat u 'aanmaningen' krijgt  met dan de melding dat als het nog in het winkelwagentje zit het later wort geweigerd.
U heeft niet betlaad en dus de dienst niet afgemnomen. Mijn mening: laat ze maar dreigen. U had bedenktijd, 14 dagen en dat is kennelijk aan de orde omdat u niet heeft betaald.

Richters48
door Richters48 - May 15, 2018 om 16:21
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Seniorenpas aangevraagd, maar toen ik moest betalen, heb ik mij bedacht. Nu krijg ik aanmaningen. Is dit terecht.?

marita5
door marita5 May 15, 2018 om 16:27
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@richters48 , heeft u nu de pas wel ontvangen / of niet ?

marita5
door marita5 - May 15, 2018 om 16:34
11534 Antwoorden / 15 Vragen
1

@Richters48 , 

Als u geen pas heeft ontvangen / of geannuleerd , dien dan een klacht in .

https://seniorenvoordeelpas.nl/over-ons/klachten/

edrick3
door edrick3 - May 15, 2018 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

maar toen ik moest betalen, heb ik mij bedacht.
Heb je je alleen maar bedacht of heb je ook actie ondernomen?

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas - May 15, 2018 om 18:05
5 Antwoorden / Vragen
0

Beste Everdien Richters,

 

Bedankt voor uw post op het forum van Kassa. Naar aanleiding van uw bericht ben ik het systeem ingedoken om te controleren wat uw situatie is. Ik zie dat u per mail afgelopen zondag voor het eerst contact heeft opgenomen met onze klantenservice over uw opzegging. Mijn collega heeft u een half uur later voorzien van een antwoord omtrent uw opzegging. Aangezien uw annulering anderhalve maand na de geplande bezorgdatum is doorgegeven kunnen wij uw aanvraag niet annuleren. Zoals in eerdere reacties beschreven heeft u hiervoor 14 dagen de tijd.

 

Het is vervelend om te horen dat u in de tussentijd een verhoging van de rekening heeft ontvangen. Alle aanvragen voor de Seniorenvoordeelpas verlopen op dit moment via AfterPay. Dit betekend dat u achteraf, bijvoorbeeld na ontvangst van de pas, kunt betalen. Dit kunt u ook zien staan op de aanmeld pagina. U krijgt uiterlijk 14 dagen na aanvraag de eerste mail van AfterPay over de betaling waarna u twee weken de tijd heeft om de betaling te voldoen. Indien de betaling niet voldaan is na 14 dagen, brengt AfterPay extra kosten in rekening. Als Seniorenvoordeelpas kunnen wij hier helaas niets aan doen. Mocht u vragen hebben over de door u ontvangen verhogingen dan adviseren wij om contact op te nemen met AfterPay.

 

Als u naar aanleiding van dit bericht nog vragen heeft dan kunt u mailen naar klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of ons tussen 17:00 en 21:00 bereiken op 085-0700 900.

 

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

 

Edit: (ongeldige) contact link van AfterPay aangepast

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Murp - May 19, 2024 om 15:32
Garantie & verzekeringen

Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering

Hoi iedereen,

Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.

Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie. ... Lees meer

Iv
Ivone - May 18, 2024 om 19:07
Huishouden & energie

Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?

Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer

wi
witteke - Mar 5, 2024 om 14:40
Voeding & gezondheid

Extreme tandarts angst

Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry

Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit

Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
... Lees meer