r.
door r.witkamp44@gmail.com May 13, 2018 om 10:49
Geldzaken & recht

Is de senioren voordeelpas betrouwbaar

Het lijkt aantrekkelijk toch vraag ik mij af of de seniorenpas betrouwbaar is en of er niet ergens een addertje onder het gras zit.

3597 7 Rapporteer

gerbera
door gerbera - May 13, 2018 om 10:54
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Om te beginnen, u bent op een openbaar forum, gebruik geen e-mailadres als inlognaam wilt u van ongewenste spam verschoond blijven. Gebruik het potloodje om dit te veranderen.

Er zit geen addertje maar een hele slangenkuil onder het gras. Klik in het zoekveld seniorenpas of voordeelpas in en u bent de rest van de dag zoet.

marita5
door marita5 May 13, 2018 om 10:57
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , ik dacht dat je de gebruikersnaam niet kon veranderen , dit kan alleen de redactie doen . Bij mij werkt accountinstellingen niet , blank veld .

gerbera
door gerbera May 13, 2018 om 11:00
7382 Antwoorden / 14 Vragen

Zie dat nu ook dacht dat dit binnen een bepaalde tijd na aanmelding nog kon;-)

tenormin
door tenormin May 13, 2018 om 11:09
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, gebruikersnaam kan men niet zelf weghalen. Nou ja, we gaan toch niet mailen ;-) (geef ik gelijk mijn adres prijs, daar heb ik geen zin in, zelfs geen gmail acc.).

edrick3
door edrick3 May 13, 2018 om 13:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@ Met het vernieuwde inloggebeuren schijnt dit wél te kunnen.
Je kunt blijkbaar (niet uitgeprobeerd!) je gebruikersnaam ook veranderen als je naar Profiel - Bewerk profiel gaat  en dan op mijn.bnnvara.nl klikt!

. Is blijkbaar ook één van de 'verbeteringen'. ;-)

tenormin
door tenormin May 13, 2018 om 16:45
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Waar Carola.83 dankbaar gebruik van het gemaakt. Ik ga het maar niet proberen, gaat altijd fout.;-)

me
door mein33 - May 13, 2018 om 11:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Er zit niet één, maar honderden addertjes onder het gras en de enige die uit de senioren pas voordeel haalt, dat is de uitgever van die pas.

Thijs12
door Thijs12 - May 13, 2018 om 11:07
558 Antwoorden / Vragen

Bij alles waar je voor moet betalen om korting te krijgen zitten adders onder het gras. Of het nu gaat om senioren , vakantie's , energie rekeningen, telefoon abonnement.
Hier wordt alleen de aanbieder beter van.

edrick3
door edrick3 - May 13, 2018 om 13:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Om te beginnen, u bent op een openbaar forum, gebruik geen e-mailadres als inlognaam

Je kunt blijkbaar (niet uitgeprobeerd!) je gebruikersnaam veranderen als je naar Profiel - Bewerk profiel gaat  en dan op mijn.bnnvara.nl klikt!

marita5
door marita5 May 13, 2018 om 14:17
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , ik heb het getest lukt niet , veld is leeg . ik kan alleen mijn account verwijderen of wachtwoord wijzigen

Ge
door Genee May 13, 2018 om 14:22
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Bij mij lukt het wel.

Ge
door Genee May 13, 2018 om 14:30
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Cookies
door Cookies May 13, 2018 om 14:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Werkt prima. Account is nu ook simpel te verwijderen. Nu nog de avatar kunnen wijzigen.

edrick3
door edrick3 May 13, 2018 om 15:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@try-out/netflixfan (carola): Profiel - Bewerk profiel en klik onder je avatar op 'Foto bijwerken'.

Cookies
door Cookies May 13, 2018 om 15:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Edrick, bij mij is er geen 'profiel - bewerk profiel', dus ook de rest niet. Jij bent blijkbaar lid van BNNVara? Want "mijn bnnvara' is er natuurlijk alleen voor leden.

tenormin
door tenormin May 13, 2018 om 16:47
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Je andere naam is gemakkelijker te onthouden ;-) dacht eerst dat er iemand was met het zelfde profiel.

edrick3
door edrick3 May 13, 2018 om 17:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola83/netflixfan: Nee hoor, ben nergens lid van. ;-)
Staat er 'gewoon' .
Als je ingelogd bent komt er een blokje 'Profiel' te staan (achter Stel je Vraag - Gebruikers - Zoek een vraag - Categorieën).
Als je daar op klikt kom je op 'Bewerk profiel' (in de gele balk).
Daar op klikken en dan komt er:
Bewerk profiel: edrick3 Dit is jouw profielpagina. Je accountgegevens zijn te vinden op mijn.bnnvara.nl

Cookies
door Cookies May 13, 2018 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Aha, heb 'm! Typisch dat je dit dan niet bij je accountgegevens kan doen. Problem solved.

edrick3
door edrick3 May 13, 2018 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Mooi zo. Dat is wel even wennen .... nieuwe naam en andere atavar. ;-)
En Typisch dat je dit dan niet bij je accountgegevens kan doen.
Had je dan anders verwacht op deze site? ;-)

tenormin
door tenormin May 13, 2018 om 18:10
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Mis toch de prominente kater. ;-)

marita5
door marita5 May 13, 2018 om 18:15
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Mijn account is niet te veranderen , klik ik op mijn bnnvara kom ik op dezelfde pagina uit , als rechtsboven op avatar klikken account , veld is blank .

Cookies
door Cookies May 13, 2018 om 18:25
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Marita, even ghostery e.a. uitschakelen.

marita5
door marita5 May 13, 2018 om 18:33
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Carola , ghostery staat er niet op , dan krijg ik het inlogscherm niet te zien . Andere extensies heb ik uitgeschakeld veranderd niks veld blijft blank . dit heb ik bij alle browsers .Ps: uw nieuwe gebruikersnaam is wennen .

Cookies
door Cookies May 13, 2018 om 18:47
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Na uitschakelen extensies even F5 ook gedaan?

tijger1
door tijger1 May 13, 2018 om 19:15
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Krijg ik gelukkig geen standje meer als ik Carolo schrijf.:-)

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas - May 14, 2018 om 15:13
5 Antwoorden / Vragen

Beste R. Witkamp,

Zoals u waarschijnlijk al heeft gezien staan er al diverse vragen over de Seniorenvoordeelpas op het forum van Kassa. Deze vragen gaan vaak over de werking of de voorwaarden van de Seniorenvoordeelpas. Wij voorzien u daarom graag van een volledige reacties die eventuele onduidelijkheden bij u wegnemen.

De Seniorenvoordeelpas biedt korting op uw uitgaven bij lokale winkels en webwinkels. Wij hebben bewust een verschil gemaakt tussen lokale voordelen en de webwinkel voordelen, zo staat u straks niet in een winkel die alleen online korting biedt! In het overzicht voor lokaal voordeel kunt u (zonder in te loggen) per stad zoeken naar aangesloten winkels. Op die manier is het mogelijk om te zien waar u bij u in de buurt korting krijgt. Vergeet niet de naam van de stad aan te klikken in het venster dat onder de zoekbalk verschijnt, anders ziet u geen resultaten na het zoeken. Bij alle lokale voordelen kunt u de pas aan de kassa tonen om korting te krijgen.

In het overzicht voor webwinkels kunt u per letter zoeken (zonder in te loggen). Bij alle bedrijven in dit overzicht krijgt u via de Seniorenvoordeelpas korting. De korting kunt u gebruiken via kortingcodes, direct verrekende kortingen en geldterug acties. Dit staat altijd vermeld bij de korting tezamen met een uitleg over hoe de korting te gebruiken is. Mochten hier onduidelijkheden over bestaan dan helpt onze klantenservice u natuurlijk graag!

Naast de vragen over partners en kortingen krijgen wij ook vragen over de herroepingstermijn. De herroepingstermijn is de periode waarin u de pas kunt terugsturen en uw aanvraag volledig annuleert. Zo kunt u eerst proeven hoe het is om een pashouder te zijn alvorens te besluiten of u interesse heeft in de pas. De herroepingstermijn telt 14 dagen die in gaan op de eerst geplande bezorgdatum. Omdat de termijn pas begint vanaf het moment van bezorging heeft u dus twee weken de tijd om dit terug te sturen. U hoeft dan niets te betalen aan de Seniorenvoordeelpas. Deze en andere voorwaarden kunt u vinden op de algemene voorwaarden pagina. Als u deze doorleest dan weet u precies wat de 'addertjes' zijn wanneer u de Seniorenvoordeelpas aanvraagt.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht of andere berichten nog verdere vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@seniorenvoordeelpas.nl of tussen 17:00 en 21:00 bellen naar 085-0700 900.

Met vriendelijke groet,

Erik

Team Seniorenvoordeelpas

gerbera
door gerbera May 14, 2018 om 15:22
7382 Antwoorden / 14 Vragen
marita5
door marita5 May 14, 2018 om 15:26
11545 Antwoorden / 15 Vragen

In Maastricht zijn er helemaal geen kortingen , Momenteel zijn er geen kortingen in de buurt. Wij zijn hard aan het werk om deze aan te sluiten , dit na 1 jaar ? Limburgers zijn slim trappen niet in onzin .
Blijft een lachfilm .

marita5
door marita5 May 14, 2018 om 16:00
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Nou Erik , u blaast hoog van de toren , help nu maar deze Ts https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorpas

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas May 15, 2018 om 17:26
5 Antwoorden / Vragen

Beste,

Wij zijn op de hoogte van het artikel waar u naar verwijst. Ten tijde van deze uitzending hebben wij ook enkele zaken toegelicht en een schriftelijke reactie gepubliceerd op onze website. Deze kunt u vinden op https://seniorenvoordeelpas.nl/avro-tros-radar/.

Op de pagina voor lokale voordelen dient u de plaatsnaam aan te klikken of de plaatsnaam als volgt in te voeren "Maastricht, Limburg". Met het nieuwe platform wordt dit een stuk flexibeler zodat u straks makkelijker kunt zoeken. Alle lokale voordelen in Maastricht kunt u overigens hier vinden.

Marita, bedankt voor uw verwijzing. Wij gaan hier direct naar kijken!

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas

tenormin
door tenormin - May 14, 2018 om 23:13
16860 Antwoorden / 108 Vragen

Ik zag vandaag de reclame van de Senioren voordeelpas op Facebook. En heb de link naar deze site gegeven. Moet, tot nu toe, wel zeggen dat ze mijn commentaar niet hebben weggehaald maar gereageerd hebben. Dus komen niet voor de "schijtlijster" in aanmerking. Maar ik hoop wel dat ze alle links die @marita5 heeft geschreven, hebben doorgelezen. Want da's niet zo best.

Klantenservice Seniorenvoordeelpas
door Klantenservice Seniorenvoordeelpas May 15, 2018 om 18:08
5 Antwoorden / Vragen

Beste Tenormin,

Wij houden altijd een oogje op berichten die geplaatst worden op bijvoorbeeld het forum van Kassa. Elke klacht die bij ons binnenkomt of die wij ergens anders lezen proberen wij altijd netjes op te lossen, zo ook klachten die gelinked zijn door @marita5.

Met vriendelijke groet,

Erik
Team Seniorenvoordeelpas