ma
door marita43 Apr 26, 2017 om 10:01
Geldzaken & recht

Staatsloterij bijzondere trekking

Afgelopen maandag heb ik mij aangemeld voor de Staatsloterij bijzondere trekking. Na aanmelding moet je dan een mail krijgen voor de definitieve aanmelding. Die mail kreeg ik niet (ook niet in de spammap), zelfs niet na contact met de Staatsloterij. Uiteindelijke is die mail driemaal verstuurd. Vandaag opnieuw aangemeld met ander emailadres, maar ik krijg geen mail binnen.
Wat te doen?

15768 26 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 26, 2017 om 10:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Opnieuw bellen met de Staatsloterij lijkt mij het meest voor de hand liggend.

Wat te doen?

hansje klein
door hansje klein - Apr 26, 2017 om 10:46
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Berust in "uw lot", er zijn ergere dingen!

edrick3
door edrick3 - Apr 26, 2017 om 10:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

De aanhouder wint! ;-)

Cookies
door Cookies Apr 26, 2017 om 10:50
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vraag is alleen of dat 40 of 50 jaar duurt.

simon55
door simon55 Apr 26, 2017 om 10:57
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Nee er is beloofd dat deze persoon n milloentje gaat krijgen

fa
door familyman Apr 26, 2017 om 11:16
888 Antwoorden / 1 Vragen

Maar één miljoentje? Trieste vergoeding ........

kv
door kvjapio - Apr 26, 2017 om 11:01
281 Antwoorden / Vragen

Nog een keer proberen? Het kostte mij ook twee pogingen, maar daarna werd wel degelijk bevestigd.

diumenge
door diumenge - Apr 26, 2017 om 11:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Wat de doen? Leven zonder een miljoen!

lo
door lovewinnie - Apr 26, 2017 om 12:31
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Mail kan 72 uur duren. Heeft u dat afgewacht?
De loten zelfs kunnen pas komen over paar dagen

Bevestiging duurde hier 2 dg

Tot wanneer kan ik loten ontvangen voor deze Bijzondere Trekking?

U kunt zich inschrijven voor de Bijzondere Trekking tot en met 20 mei 2017. De inschrijving sluit een week voor de trekking. De reden dat er tijd zit tussen inschrijven en de echte trekking, is dat de Staatsloterij controleert of alle inschrijvingen kloppen. Dit betekent dat alle gegevens die worden ingevoerd, worden gecontroleerd. Na gebleken juistheid van alle gegevens worden de loten schriftelijk/per email verstuurd. Dit kan dus tot enkele dagen voor de trekking.

dokun
door dokun - Apr 26, 2017 om 12:44
152 Antwoorden / 0 Vragen

Vreemd. Ik heb ze zelf ook aangevraagt kreeg bevestiging binnen 1minuut. Voor familie geldt hetzelfde. Onze ervaring is dat je direct een bevestigngsmail krijgt ook de mensen die een speciale code hebben ontvangen van de Staatsloterij.

Ik heb het idee dat u bij het invullen een foutje maakt...

ko
door koningsjpc - Apr 28, 2017 om 11:36
68 Antwoorden / 4 Vragen

Ik had de mail met daarin de loten binnen enkele minuten binnen. Ook de bevestigingsmail had ik binnen enkele minuten binnen. Toch misschien in de spambox binnengekomen en verwijderd???????
Je krijgt in de mail de loten met daarbij de verschillende nummers.

holiday
door holiday - Apr 28, 2017 om 11:45
102 Antwoorden / 12 Vragen

Ook ik heb binnen een paar minuten mail gekregen en een bevestigingmail en daarna de nummers waar ik mee mee speel.
Komt dit misschien omdat mijn gegevens door het automartisch meespelen al bekend waren.

Overigens vind ik deze hele trekking oneerlijk, omdat iedereen die opgeeft dat hij/zij via een winkel gekocht hebben, mee mag spelen.
Hierdoor is er geen controlle en spelen er zo veel mensen mee, dat de kans op een prijs weer nihiel wordt.

Voor de staatsloterij maakt dit niets uit of er 1 miljoen of 5 miljoen loten meespelen, de prijs blijft hetzelfde.
Eerlijker zou zijn als er per miljoen loten het prijzengeld ook omhoog zou gaan.

me
door mevr.M.Oerlemans Apr 28, 2017 om 18:10
1 Antwoorden / Vragen

Holiday wie bewaard er nou loten die in de winkel zijn gekocht in die tijd je hebt het over controle, nu speel ik via mijn PC in de staatsloterij,dus dat kunnen ze ook controleren
bovendien speel ik in de Lotto,eurojackpot,postcodeloterij en de staatsloterij,
dus niet zeuren (HOLLIDAY) over controle want al die loterijen zitten nu onder een beheer en ze zien best wie vaak meespeelt

an
door annie van es Apr 28, 2017 om 18:26
53 Antwoorden / 4 Vragen

ik had ook vaak losse loten gekocht, dus geen bewijs. Maar na aanmelden krijg ik een mailtje met 2 lotnummers. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail van de staatsloterij dat ik vanaf 2000 automatisch meegespeeld heb en kreeg er nog 2 nummers bij. Ze controleren het netjes, want ik had niet gedacht dat ze dit nog wisten

rots92
door rots92 - Apr 28, 2017 om 11:47
157 Antwoorden / 3 Vragen

Bij mij is alles goed verlopen:

U heeft aangegeven mee te willen spelen met de Bijzondere Trekking. Maak nu uw aanmelding definitief. Bevestig daarvoor binnen 72 uur uw e-mailadres.

Hartelijk dank voor het bevestigen van uw e-mailadres. Uw aanvraag is in behandeling. Uw gegevens kunt u op elk moment bekijken in uw persoonlijke overzicht.

Hier zijn ze dan: uw 4 loten voor de Bijzondere Trekking met een totale prijzenpot van maar liefst € 13,5 miljoen, belastingvrij! Met 5 hoofdprijzen van € 1.000.000,- en meer dan 11.000 hoge prijzen, is uw kans op zo’n mooie prijs extra groot.

Welke stap heeft u gemist?

Waarom zijn er geen kleine prijzen?

redrose
door redrose - Apr 28, 2017 om 11:50
64 Antwoorden / 12 Vragen

ik kreeg zelfs bericht dat ik in die tijd geabonneerd was op een lot en kreeg 4 loten.

th
door theo12 - Apr 28, 2017 om 11:58
42 Antwoorden / 28 Vragen

nu na 2dagen gewoon 4 loten ontvangen

ha
door harrybanjer2016 - Apr 28, 2017 om 12:16
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook diverse keren de Staatsloterij een mail gezonden zelfrs met de mededeling dat ik nog 20 bankafschriften bezit van af 2002. Krijg dan wel een bevestiging van ontvangst en dat zij binnen 10 dagen gaan reageren , maar TOTAAL GEEN TEKEN SCHANDE IS HET. We moeten maar weer een grote actie samen met loterij verlies organiseren tegen de staats loterij.

tijger1
door tijger1 Apr 28, 2017 om 12:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gekkigheid.

panter22
door panter22 Apr 30, 2017 om 11:22
6599 Antwoorden / Vragen

Die aktie tegen de staatsloterij, dat kun jezelf wel vergeten, Door loten te accepteren, zie je af van een claim tegen de staatsloterij.

al
door alexander100 - Apr 28, 2017 om 12:32
13 Antwoorden / 0 Vragen

heb je wel
meegespeeld in die periode?

Ik had binnen 1 minuut bevestiging met de 4 lotnummers, heb wel altijd online meegespeeld en had dus een klantnummert

HappyHenny
door HappyHenny - Apr 28, 2017 om 12:55
199 Antwoorden / 73 Vragen

Erg communicabel is de Staatsloterij inderdaad niet. Ik heb een vraag vóór ik me aanmeld (of dit eenmalig is zònder de nasleep van te moeten blijven meespelen: is er iemand die dat weet?) en probeer hen te bellen. Na 20 x gaf ik dat op. Elke keer krijg ik te horen: "wij adviseren u op een ander tijdstip terug te bellen".

Boem. Verbinding verbroken.

Niet echt een advies, want dan mag men nog kiezen maar meer een: "ga toch weg!"
Ik begrijp dat als ik besluit me aan te melden, me dus nog meer irritatie te wachten staat, al lijkt het ook wel eens goed te gaan...

diumenge
door diumenge Apr 28, 2017 om 20:04
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Er zit geen enkele verplichting aan vast, dus het is eenmalig én zonder nasleep.

ar
door ariluijben - Apr 28, 2017 om 13:09
3 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon niet aan mee doen, staatsloterij probeert er met een pestkoopje vanaf te komen

jr
door jroeland1 - Apr 28, 2017 om 13:31
4 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb een bevestiging gehad met 2 lotnummers.

pe
door perrie81 - Apr 28, 2017 om 14:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

geduldig afwachten, je krijgt vanzelf een mailtje maar niet meteen

audb
door audb - Apr 28, 2017 om 15:00
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Als u automatich hebt mee gespeeld dan gaan ze eerst uitzoekken wanneer dat is geweest en als het goed zit krijg je dan binnen 14 dagen bericht met de lot nummers.

Maar als je mee doet zie je ook af van de recht om een proceszaak tegen ze te beginnen ,,,,,

co
door contigo1948 - Apr 28, 2017 om 15:27
21 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in die tijd automatisch via mijn bank meegespeeld en had binnen 1 dag bevestiging plus 4 gratislotnummers. Echter ken ik diverse mensen die nooit een staatslothebben gekocht maar zich wel hebben opgegeven met demededeling dat ze loten in dewinkel hadden gekocht, zij kregen allemaal ook binnen 1 dag 2 loten. Er is geen enkele controle op, dat is ook onmogelijk, ik vind dit dus behoorlijk oneerlijk. Bij mensen die in die tijd automatisch een lot of meerdere loten hadden is het wel via bankaf/bijschrijvingen te checken.Mensen die dus echt gedupeerd werden in die tijd hebben geen eerlijke kans is mijn mening.

simon55
door simon55 - Apr 28, 2017 om 16:13
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb mail gehad met de mededeling dat ik een van de gelukkigen ben die n meloentje wint

beveiliger
door beveiliger - Apr 28, 2017 om 16:16
8 Antwoorden / 2 Vragen

Gaf bij mij na aanmelden ook geen problemen - en ontving meteen de bevestiging van mijn aanvraag - gevolgd door een dag later de lotnummers.
Ik had vanwege een doorlopend abonnement dat ik in die tijd had afgesloten meteen recht op vier lotnummers.
Dat abonnement heeft ongeveer twee jaar gelopen, en vervolgens heb ik het opgezegd omdat ik het eigenlijk niet langer leuk vond om steeds met hetzelfde lotnummer mee te spelen. Wel heb ik het betreffende lotnummer al die jaren bewaard om zogenaamd als schaduwlot mee te spelen bij de maandelijkse trekkingen, en te kijken of ik "zoveel geluk" had dat er mogelijk in de toekomst een prijs(je) op zou vallen. Is in de daarop volgende jaren echter nooit gebeurd.
Eerlijkheidshalve vind ik wel - wanneer men onverhoopt prijswinnaar in deze komende trekking mocht zijn - de Staatsloterij verlangt dat je alsnog kunt aantonen dat je in de genoemde periode ook inderdaad met één of meerdere loten hebt meegespeeld.
Dat is wel zo eerlijk. Wanneer iedereen zich zomaar kan aanmelden - en daadwerkelijk twee of meerdere lotnummers ontvangt die recht geven op de mogelijkheid tot winnen zonder verdere controle - dan voel ik me achteraf "dubbel genaaid" door de Staatsloterij...
Iedere abonnee ontving een afbeelding van een lot op naam gesteld - waarop het lotnummer stond - in combinatie met de trekkingsdata gedurende het hele jaar. Mocht je regelmatige koper van een maand staatslot zijn - dan zal de winkelier je vast herkennen - en bereid zijn, om op een briefje te bevestigen dat je regelmatig een lot bij hem gekocht hebt in betreffende periode.

CH
door CHIPPIE03 - Apr 28, 2017 om 17:52
1 Antwoorden / Vragen

IK HEB MIJ GEREGISTREERD MET BIJGEVOEGDE CODE, DAARNA NOG 2X EEN MAIL ONTVANGEN
OF IK MIJN E-MAILADRES WILDE
BEVESTIGEN

diumenge
door diumenge Apr 28, 2017 om 20:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Kan je svp even je CAPSLOCK één keer indrukken.

po
door postduif54 - Apr 28, 2017 om 18:41
51 Antwoorden / 3 Vragen

Dat heb ik ook, die van mijn moeder is wel bevestigd en die van mij niet.

ra
door raarmaarwaar - Apr 30, 2017 om 00:33
41 Antwoorden / 1 Vragen

Binnen 1 minuut heb ik 2  loten "gekregen". Vind wel jammer omdat ik altijd in de winkel koop en daarom van de staatsloterij niet vier gekregen heb. Overigens je moet wel volledig de gegevens invullen.