kn
door kneup Jul 5, 2010 om 21:44
Geldzaken & recht

Startershypotheek

ik heb een startershypotheek aangevraag,zelfs 2 keer en de gemeente is deze twee keer kwijt geraakt. Ik heb wel een bewijs dat ik deze heb ingediend. Op dit moment kan er niets meer ingediend worden. Dus kreeg ik als antwoord we hebben niets ontvangen of we zijn het gewoon kwijt geraakt. Vorige week heeft iemand anders wel een startershypotheek gekregen. Graag advies ik weet niet wat mijn rechten zijn hier omtrent zijn en tot hoever kan ik gaan .

447 2 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Jul 6, 2010 om 09:28
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Was je aanvraag compleet ingediend, dwz met werkgeversverklaring, loonstroken, jaaropgave etc.? Dat iemand anders vorige week wel een startershypotheek toegekend heeft gekregen geeft jou nog geen mogelijkheden. Het kan zijn dat hij de aanvraag meteen compleet ingeleverd heeft of dat zijn inkomen wel voldoende was om de lening te verstrekken. Startershypotheken worden verstrekt op volgorde van complete binnenkomst.

marcel75
door marcel75 - Jul 6, 2010 om 12:31
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Blijf het een raar verhaal vinden. Tot 2x toe een heel dossier kwijt raken. Het enige dat ik nu nog kan bedenken is een klacht indienen.