st
door stortautomaat Apr 22, 2015 om 10:35
Geldzaken & recht

Stortautomaat

Beste,

Ik zie veel klachten over de stortautomaat van de ING. Ook bij ons is een storting niet juist geregistreerd. Wij hebben 2000 euro gestort. Slechts 1000 euro is bijgeschreven. Details zal ik jullie besparen. Vervolgens verliep de procedure bij ons precies zo als bij al de andere gedupeerde waar ik het verhaal van heb gelezen . Namelijk de bank geeft aan dat dit vaker voorkomt ze zullen het gaan uitzoeken. Veel mensen krijgen na dit "onderzoek" van de bank nul op het rekest. (op een uitzondering na de bank heeft in een geval mensen schadeloos gesteld. Deze mensen hebben de brief die zij van ING hebben ontvangen op internet geplaatst. Hier heeft de bank dus schuld bekend). Nu er zo verschrikkelijk veel klachten zijn en de eerste klachten al van jaren geleden ben ik ervan overtuigd dat de stortautomaten van de ING gehackt zijn of dat er ergens een achterdeur open staat bij de bank. Als slachtoffer van deze truc sta je voor paal en bijna niemand zal je geloven. (en zo hoort het ook te gaan bij een goeie oplichtingstruc)
Individuele zaken/ klachten leggen blijkbaar niet genoeg gewicht in de schaal om de ING tot actie over te laten gaan. Ik wil alle gedupeerde oproepen om zich aan te melden op het volgende mail adres: inggedupeerde@gmail.com.
Ik wil in eerste instantie alle verhalen verzamelen. Graag alleen reageren als u kunt aantonen dat u een dergelijke klacht heeft/had lopen bij de bank.
Als er voldoende aanmeldingen zijn zal ik opzoek gaan naar een advocaat of naar een instantie die deze zaak voor ons wil oppakken.
Wij moeten dit niet over onze kant laten gaan. We moeten ons ORGANISEREN !!!

Kent u mensen die klachten hebben over de registratie van hun storting wijs ze aub op dit bericht/ mail adres

vriendelijke groet,

ING gedupeerde

1251 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Apr 22, 2015 om 12:50
16878 Antwoorden / 108 Vragen
0

@stortautomaat, neem aan dat u een ondernemer bent. Om meer mensen te bereiken die uw klacht ook hebben kunt u beter uw probleem daar voorleggen. Er zijn hier wel een paar ondernemers op de site en natuurlijk weet ik niet of zij een zelfde (nare) ervaring hebben. Wens u in ieder geval succes.

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2015 om 13:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@tenormin,

OT
.... neem aan dat u een ondernemer bent.....
Lees je dat tussen de regels door? Knap hoor.
Of trek je die conclusie omdat er € 2000 gestort is?
Daar hoef je geen ondernemer voor te zijn, hoor.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 22, 2015 om 15:13
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ja zonder bewijs lijk het mij moeilijk om gelijk te krijgen

le
door levier - Jun 2, 2015 om 23:43
9 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ben zelf ondernemer, vandaag nog gestort en elke bezoek aan de stortautomaat beperken we tot een minimum. En dat is nu precies wat men ook wil bij ING.

Ten eerste is het de vraag of de automaat werkt. Dat is vaker niet het geval dan wel.

Ten tweede kost een storting aan de automaat onnodig veel tijd door de trage software die erin zit (nog altijd 3x zo snel als de Rabo stortautomaten van weleer).

Ten derde pakt de automaat nooit alle biljetten in 1 keer. Er zitten altijd wel biljetten bij die om een of andere vage reden niet gelezen konden worden. En wij selecteren de biljetten van tevoren dan nog streng; geen papier met kreukjes, vouwen, ezelsoortjes of beschadigingen. Zulke weigeringen kosten weer extra wachttijd, terwijl de automaat maar doorzoemt.

Gelukkig nog nooit een foutieve storting gehad zoals topicstarter, want ik zou uit m'n plaat gaan. De kans is dus echter wél groot dat dit ooit gaat gebeuren begrijp ik. Er is ook geen enkele intentie bij ING om er iets aan te doen, want op deze manier ontmoedig je menig ondernemer/spaarder om te storten en daar gaat het om. Wie een hekel krijgt aan storten zal z'n klanten op zijn beurt ook weer ontmoedigen om aan de ondernemer met contanten te betalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

q.
q.zonneveld - Jul 1, 2024 om 12:48
Elektronica & tv

Hoe zit het met terugleverkosten voor zonnenpanelen als de teruglevering regelmatig wordt geblokkeerd door overbelasting van het net?

Mijn omvormer valt regelmatig uit door overbelasting op het net. Dat scheelt wel 30% t.o.v. de situatie bij mijn vriendin die elders woonachtig is.(zonnenpanelen en installatie zijn identiek). De terugleverkosten zijn bij mij echter veel hoger dan bij haar , terwijl de opbrengst bij haar ruim 20% hoger is dan bij mij, omdat haar dak zuid-west is en bij mij zuid-oost.
, Lees meer

Mikske10
Mikske10 - Jul 1, 2024 om 17:59
Garantie & verzekeringen

Lekkage huurwoning en novilon.

Ik heb een fikse lekkage gehad in mijn huurwoning.
In de berging waar ook de cv ketel hangt lag novilon en toen deze was opgepakt kwam het water omhoog uit de vloer.
De novilon ligt aan een stuk door mijn woning.
De firma die de lekkage heeft verholpen attendeerde mij erop dat de novilon van de gang en keuken waarschijnlijk ook aan de onderkant nat is.
De vloer in de badkamer d ... Lees meer

Kimmy1997
Kimmy1997 - Jul 1, 2024 om 16:35
Geldzaken & recht
Verhuurder wil borg niet terug geven

Verhuurder wil borg niet terug geven

Beste lezers.

Ik heb een vraag en hoop echt antwoorden te krijgen

ik en me gezin zijn 1 mei vanuit een appartement naar een grotere woning gegaan.  Paar belangrijke punten 

~ geen voorinspectie geweest 
~ een expatverhuurder bedrijf deed de eindinspectie 
~geen foto's gemaakt toen we er in kwamen door verhuurder of expatdesk
~eindinspectie staat ... Lees meer