pi
door pipilangkous Oct 28, 2005 om 06:54
Geldzaken & recht

Thuiswerk

De laatste tijd ben ik op internet aan het rondkijken wat er eventueel aan thuiswerk bestaat. Ik kom hierbij eigenlijk vreemde dingen tegen. Een kettingbrief waarvan met stellige zekerheid wordt gezegd dat het geen kettingbrief is maar dat het een marketingsysteem is waarmee je vanuit je luie stoel geld kunt verdienen, als je eerst maar 4 rapporten opvraagt bij 4 verschillende mensen en daar 5 euro bij in de envelop doet. Zijn er eigenlijk wel betrouwbare bronnen waar je voor thuiswerk terecht kunt? Ik weet dat er de laatste tijd wel vaker ophef over is geweest maar daar komen alleen maar dit soort rare praktijken aan het licht en mij is nooit geheel duidelijk geworden waar je dan wel moet zijn!

Graag tips hierover!

499 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 09:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag pipi.Ik kan je aanraden niet via internet aan thuiswerk te beginnen ,dat met het geld in een eveloppe is een voorbeeld je bent je geld kwijt en thuiswerk ho maar .Ook vragen ze om je rekening nummer NOOIT doen .Probeer het in de omgeving waar je woont liefst via een vriendin of kennissen  en bij een uitzend bureau wil het ook wel eens lukken .succes Fred

ve
door verwijderd - Oct 28, 2005 om 10:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Pipi,

Ik kan zo snel geen overkoepelende organisatie vinden (ik vraag me af of die bestaat), maar er is 1 gouden stelregel. Ga nooit, maar dan ook nooit in zee met een organisatie waar je eerst zelf geld moet investeren, of het nu 1 euro of 100 euro is.

Brynnar

ve
door verwijderd - Nov 11, 2005 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is inderdaad moeilijk goed thuiswerk te vinden zonder opgelicht te worden.

Maar ik heb uiteindelijk toch betrouwbaar en goed thuiswerk gevonden.

Stuur mij een e-mailtje dan kan ik je hierover uitgebreide informatie zenden

kees

ve
door verwijderd - Nov 11, 2005 om 01:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hey Kees!

Is dit je nieuwe verkooptruc?

Geef gewoon hier de info van dit "betrouwbare" thuiswerkbedrijf,
zodat de mensen die interesse hebben zelf contact kunnen opnemen.

Of wil je eerst geld zien voor jouw informatie?

Gegroet,

Jochem Jofel

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 00:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn advies: wantrouw alles.

In dit soort gevallen is het vaak handig om in google een deel van een zin uit de mail tussen aanhalingstekens op te geven en te zoeken. Zeer waarschijnlijk wordt u dan direct doorgeleid naar een site waar u meer informatie over dit soort 'mogelijke' oplichtingspraktijken kunt vinden.

Ditzelfde geldt overigens voor bijna alle emails waarover u bijna serieus gaat nadenken of de emails met een 'kettingbrief'- karakter.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 01:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi anneloon, probeer voortaan te reageren op vragen die iets minder oud zijn. Deze is van eind oktober vorig jaar, de vraagsteller zal je reactie hoogstwaarschijnlijk niet meer lezen.

ve
door verwijderd - Jan 2, 2007 om 14:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat Pipilangkous na meer dan een jaar wel een besluit heeft kunnen nemen.

En Kees Lemmers...... nogmaals..... het is hier geen reclamerubriek. Zeker niet voor duistere ondernemingen als de jouwe.

Mvgr - B

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 05:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig krijg je altijd een mailtje als er iemand reageert dus alle antwoorden zijn welkom!

Het enige dat ik even kwijt wil is dat die kees lemmers toch een flinke plaat voor zijn botte kop heeft, want voor het geval hij het zelf niet door heeft. IK HEB HET JUIST OVER MENSEN ZOALS JIJ! Sorry dat ik het zeg, maar je bent zelf zo dom dat je er in trapt en gaat er vervolgens andere mensen mee lastig vallen, dus laat alsjeblieft die reacties van jou achterwege!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 06:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het enige thuiswerk wat goed verdient is dit soort onzin zelf te starten, als je 4 mensen vind, die volgende week er 16 hebben, dan 64, 256, 1024, 4096   en dat maal E5,- kun je makkelijk rijk worden, dus goed geteld, als je binnen een week 4 andere zou vinden... binnen 6 welken ruim 4000 waarvan tenminste eentje hier zou melden wie hier zo slecht is.

Er zijn wel goede tussen, die betalen echt, maar van die goede zijn de meeste zulke slechte betalers, dat je met erg hard werken als puber van 15 misschien het wettelijk minimale jeugdloon zou krijgen!

Dus die enkele die wel goed betaalde, maar de meeste betalen erg weinig.

Veel firma's maken misbruik van werkzoekenden, en dat zijn eigenlijk geen thuiswerkfirma's.

Wegens het grote aanbod van personen die willen bijverdienen zal de betaling erg laag zijn, vaak minder als kranten wijk!

Als U thuiswerk wilt, begin een webwinkel, ik heb er nu 21 online, en nog een incasso bureau.
Koop geen dure producten in waar U mee kunt blijven zitten, maar verkoop producten die andere in voorraad hebben, dus groothandels, en ook winkeldochters en overjarige, gerepareerde producten en beschadigde verpakkingen,   ik doe het meestal 10% goedkoper, en als niet verkocht, laat ik het langzaam dalen totdat er kopers komen.

Zo krijgen de winkels het meeste geld voor hun moeilijk verkoopbare producten, meer als een opkoper, maar het duurde dan wel veel langer.

Ik dacht dat andere mijn markt zouden kunnen overnemen, maar hoe meer winkels, hoe beter ook de mijne gaat lopen, dus meer concurenten  is juist beter!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2007 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste pipilangkous,

Zoals ik al eerder heb vermeld in deze rubriek heb ik wel betrouwbaar thiswerk gevonden.Hierbij zend ik de internet link waarmee je zeer uitgebruide informatie kan vinden.of je kan mij een e-mail sturen.

http://members.home.nl/koos.dorssrs//kees/

email : (***verwijderd door redacteur***)@kpnplanet.nl

Kees