le
door lemmers01 Nov 11, 2005 om 23:32
Geldzaken & recht

Thuiswerk

Ik heb green vraag, ik heb op diverse vragen van mensen over thuiswerk gratis  betrouwbaar uitgebreide informatie aangeboden, maar ene jolige jochem denkt  dat ik geld wil vragen voor mijn informatie.

Iedereen kan gratis de informatie bekijken via mijn e-mail adres c.m.lemmers@zonnet.nl, waarna zij het zelf kunnen beoordelen.

Ik weet haast wel zeker dat als je de site bezocht hebt met de bijgaabde informatie dat je dan zult zien dat hier van oplichting geen sprake is.

Of het aangeboden thuiswerk het thuiswerk is waar je naar op zoek bent is een tweede maar kritisch  kijken kan geen kwaad en een e-mail kost niks.

Eeen beetje vertrouwen in je eigen oordeel kan geen kwaad i.p.v. af te gaan op de reactie van anderen.

Met vriendelijke groeten

Kees

789 5 Rapporteer

luceos
door luceos - Nov 11, 2005 om 23:43
14 Antwoorden / 0 Vragen

Hm, informatie kun je niet zien via een e-mail adres. Daarvoor moet je dus een mailtje sturen.

Zoals ik het lees kunt u dit wellicht gebruiken om een spamlijst op te
bouwen. Maar aan de andere kant vind ik het een goed plan dat u wilt
aantonen dat er wel zeker geen sprake is van oplichting.

Een zonnet.nl e-mail adres komt niet betrouwbaar en professioneel over. Geef dan in ieder geval de webpagina.

Dit bericht maakt uw situatie er dus niet beter op...

jochemjofel
door jochemjofel - Nov 12, 2005 om 00:06
18 Antwoorden / 1 Vragen

Kees,

Allereerste ben ik Jofel......niet Jolig, maar dit terzijde.

Waarom moeten de mensen via jouw adres de site kunnen bekijken? Indien jij goede ervaringen hebt met dit bedrijf kan je de vraagstellers helpen door gewoon de URL van de site te vermelden.

Zat bedrijven zijn tegenwoordig ook heel blij met e-mailadressen van eventueel gegadigden. Ik hoef je niet uit te leggen dat je dan als "aankomend" thuiswerker meer mailtjes gaat ontvangen dan je lief is.

Bovendien hebben de meeste vraagstellers al een negatieve ervaring opgedaan met een thuiswerkbedrijf. Dus om die mensen dan om meer vertrouwen te vragen is een beetje te veel van het goede.

Groet,  Jochem Jofel

pi
door pipilangkous - Nov 13, 2005 om 11:34
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou Kees,

Ik heb je mailtjes gehad en er ook verder naar gekeken dus we mogen in dit geval stellen dat ik op mijn eigen oordeel afga.

Ik heb nog steeds niet de indruk dat het om BETROUWBAAR thuiswerk gaat.

Betrouwbaar thuiswerk is in mijn ogen niet een verhaal van gouden bergen, maar gewoon degelijk werk tegen vooraf afgesproken prjizen! misschien is hierop mijn visie dan anders dan de jouwe maar ik geloof niet in gouden bergen. Nou ja, in zoverre dat het geen gouden bergen oplevert maar dat het eerder gouden bergen zal gaan kosten

Ik hoop alleen dat dit trucje niet gebruikt wordt om mij op een spamlijst te zetten.

Bedankt voor de info!

Pipilangkous

vladja
door vladja - Nov 13, 2005 om 12:14
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Pipilangkous,

Kan je iets meer vertellen over de gouden bergen en "gouden investeringen"?

Vladja

pi
door pipilangkous - Nov 14, 2005 om 07:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Vladja,

ik denk juist dat daarover al genoeg gezegd is.

Zei iemand maar iets over betrouwbaar thuiswerk!