te
door telly Sep 1, 2005 om 00:57
Geldzaken & recht

Thuiswerk

hallo ik heb een vraag wij hebben ons ingeschreven voor thuiswerk en nu hebben wij het idee dat we in de bood worden genomen dat het alleen maar geld klopperij is want we krijgen nog steeds niet maar moeten iedere keer een nul 900 bellen van 0,80 per min en dan hang je 20 min aan de lijn maar hebben nog steeds geen werk heeft iemand ervaring met dit bedrijf we weten dat het in breda zit en dat ze via een krant em de omgeving van arnhem een advertensie hebben gezet het nummer is trouwens

3155 11 Rapporteer

mi
door mikro - Sep 1, 2005 om 06:22
68 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb geen ervaring met thuiswerk, maar een bedrijf dat mensen nodig heeft en potentiele medewerkers laat bellen met een 0900-nummer, zou ik niet mee in zee gaan.

Er zijn overigens ook thuiswerk-organisaties met een 'normaal' telefoonnummer (waar je ook 'normale' bedragen verdient). Wellicht is dat een optie?

st
door stiertje_1 - Sep 1, 2005 om 20:27
38 Antwoorden / 9 Vragen

Als voormalig advertentiemedewerker van een krant kan ik je helaas vertellen dat 9 van de 10 thuiswerk aanbiedingen geldklopperij zijn. Oplichters. Om die reden mochten wij dit soort advertenties alleen plaatsen als er vooraf contant betaald was. Vaak is dit een manier van een oplichter om zelf snel geld te verdienen. Je hebt er overigend niet bij vermeld welk bedrijf het is dus kan ik daar helaas niets over zeggen. Ik zou niet te vaak meer bellen, daar verdienen zij waarschijnlijk hun geld mee. Is er geen andere manier (e-mail) om contact op te nemen?
Succes. Groetjes, Stiertje

te
door telly - Sep 1, 2005 om 21:53
4 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb je mail gelezen maar ik heb geen naam van dat bedrijf was dat maar waar daar baal ik wel van maar het kwam zo betrouwebaar over ook de mail die we kregen met de vacatuurs er op en van daar dat we eerst geen argwaan hadden tot dat ik mijn vriendin spraak toen ben ik gaan zoeken ook op tros opgelicht en daar kwam ik ze tegen ik vindt ook dat de overheid daar iets moet aan doen is toch niet normaal dat als je al een uitkering heb dat mensen zo mis bruik van je maken maar bedank voor je reactie

kn
door knofje3 - Sep 7, 2005 om 22:43
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Telly,

Ik heb een aantal jaar geleden werk gedaan voor Jetmail in Hillegom. Het verdiende niet veel, maar het is wel een betrouwbaar bedrijf. Ik moest er mee stoppen, omdat ik het zelf met de auto moest halen en ik had geen auto meer. Als je het niet kan vinden hoor ik het wel, dan zal ik het adres voor je opzoeken.

succes en mocht je nog een bedrijf weten, laat het mij dan graag weten want ik ben ook weer opzoek naar thuiswerk.

groetjes

kn
door knofje3 - Sep 7, 2005 om 22:59
3 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even knofje hier,

Ik heb ook wel op marktplaats.nl gekeken. Daar staan gewone telefoonnummers op. Is dat misschien wat? succes

knof

te
door telly - Sep 7, 2005 om 23:05
4 Antwoorden / 1 Vragen

hai hai heb je mail net gelezen ik weet niet meer waar nog wel betrouwbaar thuiswerk kun vinden ik dag vandaag er weer een gevonden te hebben maar heb op het forum bij opgelicht gekeken en toen bleek dat deze ook weer niet betrouwebaar is dus vind het heel moeilijk heb wel gehoort dat je beter naar cwi of uitzendbureua kunt gaan dan ben je altijd zeker dat het goed is.wat ik je wel aan raad als je zon advertensie in de krant zie om de krant te bellen heb ik ook gedaan want als hun geen klachten krijgen blijven ze die advertensies maar zetten want hun krijgen gelijk betaal dus voor hun is het alleen maar inkomsten en als je zeker weet dat ze of hier of bij opgelicht op het forum staan moet je dat er bij vermelden kunnen ze zelf ook kijken hoop dat je hier iets mee kunt

te
door telly - Sep 7, 2005 om 23:07
4 Antwoorden / 1 Vragen

hai bedank voor je mail maar ook ik heb geen auto dus voor mijn wordt dit ook niet maar toch bedankt

groetjes van telly

kn
door knofje3 - Sep 7, 2005 om 23:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

hallo,

dat was snel. Ik zal zeker de krant bellen, want bij ons (in leiden) staat de krant er vol van. Ik heb ook weer twee 0900 nummers en als je die belt, moet je geld overmaken om een gids aan te vragen. De een heeft een mannestem en de ander een vrouwen. Maar ze zeggen exact hetzelfde. Wat ik alleen niet begrijp, is het feit dat het werk toch gedaan moet worden (brieven vouwen, pennen monteren enz) Dus waar zit dat thuiswerk dan???????

jij ook nog succes

groetjes Knof

te
door telly - Sep 7, 2005 om 23:35
4 Antwoorden / 1 Vragen

hoi hoi knofje ja dat is iets wat ik dus ook niet begrijp ergens moet toch het werk zitten ook hier heb ik vandaag weer een advertensie gelezen is van rufa ze hebben site en al je moet 25.00 euro over maken dan krijg je hun gits niet dus ook ik ga hier morgen de kran5t weer over bellen er staan hier elke week in arnhem van dat werk in moet je naar gaan.en elke num wat je beld kost toch even 0,80 per min maar je moet dat echt doen bij de krant hoor misschien als meer mensen dat doen dat we op die manier de boel kunnen stoppen veel geluk

le
door lemmers01 - Nov 11, 2005 om 00:42
7 Antwoorden / 1 Vragen

Je wordt inderdaad in de boot genomen, ik heb dezelfde ervaring gehad met een 0900 nummer bellen voor thuiswerk.

Maar ik weet wel goed en betrouwbaar thuiswerk.

Stuur mij een e-mailtje, c.m.lemmers@zonnet.nl, en dan zal ik je de uitgebreide informatie kunnen toesturen.

kees

jochemjofel
door jochemjofel - Nov 11, 2005 om 01:32
18 Antwoorden / 1 Vragen

Hey Kees!

Is dit je nieuwe verkooptruc?

Geef gewoon hier de info van dit "betrouwbare" thuiswerkbedrijf,
zodat de mensen die interesse hebben zelf contact kunnen opnemen.

Of wil je eerst geld zien voor jouw informatie?

Gegroet,

Jochem Jofel