el
door ellenkamp_1 Oct 14, 2005 om 16:44
Geldzaken & recht

Thuiswerk

Bestaat er echt goed thuiswerk waarbij je niet eerst wordt gevraagd een klein geldbedrag over te maken? Ben benieuwd naar ervaringen! Het soort thuiswerk doet er niet toe (alleen geen telefonische verkoop).

E.

726 6 Rapporteer

vladja
door vladja - Oct 14, 2005 om 17:00
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Of moet eerst betalen of een heel duur nummer bellen, waar ze
minutenlang aan het lijntje houden. Goed gewoon thuiswerk - als het er
al is - moet je zelf regelen. Die bureautjes zijn allemaal oplichters.
Trap er niet in.

Vladja

redfloor
door redfloor - Oct 14, 2005 om 18:10
166 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb ooit wel eens als thuiswerk voor een 0906 (sex)lijn gewerkt. Dat was een prima bedrijf. Duidelijke overzichten, betaalden gewoon goed uit. Je moet er echter wel zin in hebben....

el
door ellenkamp_1 - Oct 14, 2005 om 20:14
9 Antwoorden / 12 Vragen

Sex doe ik absoluut niks in. Dank Vladja voor je advies; ik ga er niet intrappen. Eigenlijk jammer, want ik ben beperkt gehandicapt en ik zou bijvoorbeeld inpakwerk goed kunnen doen. Blijkbaar zijn er veel aanbieders en nog meer oplichters. Het zij zo. Bedankt voor de reacties.

ke
door kelsey - Oct 23, 2005 om 11:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik ben zelf onlangs flink opgelicht door een advertentie op internet voor thuiswerk. Ik heb mij in laten schrijven bij handgeschreven.nl. Maar nu is dus gebleken dat dit pure oplichterij is. Ze sturen heel mooi per post de inschrijf benodigdheden thuis, en vervolgens hebben ze een bedrag van mijn rekening afgeschreven van € 33,-!!Ik ben nu dankzij mijn schoonmoeder op een site gekomen van opgelicht.nl, daar kun je alles lezen over oplichtings praktijken. Morgen dus naar de bank om hen alles te laten blokkeren voor ze weer geld van mijn rekening afhalen. Dus trap niet overal zomaar in, want ook dit zag er zeer professioneel uit, met kvk nummer en al!!

le
door lemmers01 - Nov 11, 2005 om 00:37
7 Antwoorden / 1 Vragen

Het is moeilijk goed thuiswerk te vinden zonder opgelicht te worden.

Het is mij toch gelukt om betrouwbaar en interessant thuiswerk te vinden.

Stuur mij een e-mailtje, c.m.lemmers@zonnet.nl en ik zal ik je dan de uirgebreide informatie hierover kunnen toesturen.

jochemjofel
door jochemjofel - Nov 11, 2005 om 01:32
18 Antwoorden / 1 Vragen

Hey Kees!

Is dit je nieuwe verkooptruc?

Geef gewoon hier de info van dit "betrouwbare" thuiswerkbedrijf,
zodat de mensen die interesse hebben zelf contact kunnen opnemen.

Of wil je eerst geld zien voor jouw informatie?

Gegroet,

Jochem Jofel